Jump to content

Ligacuptrekninga


Torstein182

Recommended Posts

Det blei Newcastle heime på Emirates.

 

Resten av trekninga:

 

Blackburn v Birmingham

Reading v Liverpool

Manchester United v Coventry

Tottenham v Middlesbrough

Hull v Chelsea

Blackpool v Southend

West Ham v Plymouth

Arsenal v Newcastle

Luton v Charlton

Manchester City v Norwich

Sheffield United v Morecambe

Sheffield Wednesday v Everton

Fulham v Bolton

Burnley v Portsmouth

Aston Villa v Nottingham Forest / Leicester

West Brom v Cardiff

 

Kampane blir spelt 25/26 september

Link to comment
Share on other sites

Det er tredje runde, men riktignok vår første.

 

Newcastle var på flere måter ikke drømmetrekningen, men vi har da sjangs. Kan godt hende vi kommer langt i år og, men hvis vi slår Newcastle håper jeg vi er mer heldige med trekningen enn i fjor, og hittil i år.

Link to comment
Share on other sites

Tja, unggutta har jo takla mye bra motstand før de. Artig dette, jeg tror vi skal klare det. Kan bli spennende å se Nordtveit vs Martins ;)

Link to comment
Share on other sites

Ellers synes jeg vi nok en gang er uheldige med trekningen når det gjelder CC. I fjor fikk vi kun harde motstandere, ser ut som dette kan gjenta seg i år også.

 

Uheldige? Nei, nei. Dette er ikke en turnering vi i utgangspunktet spiller for å vinne, vi spiller for å matche unggutta våre. De vokser enormt på å slå ut lag som Newcastle framfor Burnley.

Link to comment
Share on other sites

Ellers synes jeg vi nok en gang er uheldige med trekningen når det gjelder CC. I fjor fikk vi kun harde motstandere, ser ut som dette kan gjenta seg i år også.

 

Uheldige? Nei, nei. Dette er ikke en turnering vi i utgangspunktet spiller for å vinne, vi spiller for å matche unggutta våre. De vokser enormt på å slå ut lag som Newcastle framfor Burnley.

 

Sant som du sier, men mener det er bedre med mer kamper og enklere, enn en vanskelig motstander..

Burnley er bedre motstand enn ungguttene for i U18- og reserve-lags ligaene regner jeg med..

Link to comment
Share on other sites

Enig Evju. Vi skal slå Toon Army med ungutta, som vi gjorde, på bortebane, i fjor mot West Brom, Everton, Pool, og deretter Tottenham x2 og nesten Chelski. Debuten til Nordtveit? Håper vi får revansje mot Chelseas 11 beste en gang i cupen. Ungutta gjorde det i fjor og vil trolig gjøre det igjen, the future looks bright! United heldige igjen, jaja, de ryker for lag som Southend i år også da.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig viktig at vi fikk hjemmekamp! Dersom vi måtte spilt i parken, er jeg helt sikker på at the young guns hadde tapt. Hjemme på The Grove tror jeg vi kan slå dem. Nå vet ikke jeg hvor mye kråkene skal prioritere ligacupen i år, men jeg kan se for meg at Fat Sam kommer til å bruke en del spillere som trenger å spille seg i form ettersom Fa cupen og kvalikk til UEFA cupen som står øverst på lista.

 

Tror dette kan bli debuten til Nordtveit. Hadde vært utrolig stort for våre talenter dersom de kunne slått ut selveste newcastle! Er utrolig spent foran denne kampen!!

 

EDIT: Noe som er veldig positivt med denne kampen: Den er nødt til å bli vist på TV ;)!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er høyde punktet for unggutta !! :P De viste klasse i fjor, det skal de klare i år og :P Håper Fabianski og Nordtveit får sjangse til å innponere oss alle nå :P Skal bli herlig å få se "alle" unguttene i aksjon :D Ser alltid opp til denne cuppen selv om den ikke er så alt for viktig, men for en syyykt deilig følese inni meg å se hvor godt ungguttene klarer seg :D Det er et stooort + for oss Arsenal supportere å ha en såå herlig stall med mange herlige unge talenter som har en framtid !

Link to comment
Share on other sites

...Nå vet ikke jeg hvor mye kråkene skal prioritere ligacupen i år, men jeg kan se for meg at Fat Sam kommer til å bruke en del spillere som trenger å spille seg i form ettersom Fa cupen og kvalikk til UEFA cupen som står øverst på lista.

 

Tror dette kan bli debuten til Nordtveit. Hadde vært utrolig stort for våre talenter dersom de kunne slått ut selveste newcastle! Er utrolig spent foran denne kampen!!

 

EDIT: Noe som er veldig positivt med denne kampen: Den er nødt til å bli vist på TV :P!!!

 

kråkene? newcastle er vel kjent som the magpies, som på norsk er skjærene :P

 

positivt at vi mest sannsynleg får sett juniorgutta på tv.

Link to comment
Share on other sites

...Nå vet ikke jeg hvor mye kråkene skal prioritere ligacupen i år, men jeg kan se for meg at Fat Sam kommer til å bruke en del spillere som trenger å spille seg i form ettersom Fa cupen og kvalikk til UEFA cupen som står øverst på lista.

 

Tror dette kan bli debuten til Nordtveit. Hadde vært utrolig stort for våre talenter dersom de kunne slått ut selveste newcastle! Er utrolig spent foran denne kampen!!

 

EDIT: Noe som er veldig positivt med denne kampen: Den er nødt til å bli vist på TV :P!!!

 

kråkene? newcastle er vel kjent som the magpies, som på norsk er skjærene :P

 

positivt at vi mest sannsynleg får sett juniorgutta på tv.

Kråkene høres morsommere ut :D

 

Liverpool kampen kan kanskje bli prioritert foran vår kamp. vi veit jo alle hvordan viasat er på dette området :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...d+Utd+v+Arsenal

Full draw for the Fourth Round of the Carling Cup:

 

Luton Town v Everton

Portsmouth v Blackburn Rovers

Chelsea v Leicester City

Sheffield United v Arsenal

Tottenham Hotspur v Blackpool

Bolton Wanderers v Manchester City

Coventry City v West Ham United

Liverpool v Cardiff City

 

Da blir det Sheffield United borte i neste runde i Carling Cup.

Et sluggerlag som etter min mening ikke kan å spille fotball..hehe.

Blir tøft nok, men håper unggutta viser seg fram fra sin beste side igjen og gruser dette laget. :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...d+Utd+v+Arsenal

Full draw for the Fourth Round of the Carling Cup:

 

Luton Town v Everton

Portsmouth v Blackburn Rovers

Chelsea v Leicester City

Sheffield United v Arsenal

Tottenham Hotspur v Blackpool

Bolton Wanderers v Manchester City

Coventry City v West Ham United

Liverpool v Cardiff City

 

Da blir det Sheffield United borte i neste runde i Carling Cup.

Et sluggerlag som etter min mening ikke kan å spille fotball..hehe.

Blir tøft nok, men håper unggutta viser seg fram fra sin beste side igjen og gruser dette laget. ;)

 

 

Det eneste negative med denne trekningen er nok at vi igjen ikke blir prioritert på TV :blink:

Sheff Utd vil nok by på det de har. Muskler og ufinheter men dette takler reservelaget vårt med glans :P

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Usikker på om dette er nevnt før, men vi trakk i hvert fall Wigan i den 4.runden. Vi får hjemmebane, så det lover bra. Øvrig trekning:

 

Sunderland v Blackburn Rovers

Arsenal v Wigan Athletic

Chelsea v Burnley

Swansea City v Watford

Manchester United v Queens Park Rangers

Stoke City v Rotherham United

Brighton & Hove Albion or Derby v Leeds United

Tottenham Hotspur v Liverpool

Link to comment
Share on other sites

Flott at Spurs møter L'pool og B'burn møter Sunderland. Det betyr at to PL-lag til elimineres i tredje runde, bortsett fra Wigan. Chelsea og United får enkle kamper, men kan fort ryke ut ved å undervurdere motstander og sende utpå svake lag.

 

Men flott motstander med Wigan hjemme. God kamp der vi både bør vinne samt. god opplæring for unggutta.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...