Jump to content

Quiz!


The Gunner

Recommended Posts

Prøvde å gjøre den litt vanskelig. Bra at dere ikke fikk det helt til da, på en måte! :D

 

Forøvrig var det en god læremåte å lage en slik quiz.. Jeg leste mye av artikkelen på Wikipedia, noe som gjorde at jeg fikk kunnskap der, og jeg lærte svarene på alle spørsmålene helt utenat etterpå. Jeg kan helt klart mer om Cesc nå, enn tidligere i dag. (selv om jeg visste en del av det før også da..)

 

Så det anbefales å lage en slik quiz om bestemte spillere. Det gjør at vi blir mer kjent med dem selv, og lærer andre dem å kjenne.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply
  • 4 years later...

Jeg har laget en quiz for både nye og gamle Gooners, klarer dere over 20 av 25 på denne?

 

http://quiz.start.no/130875

Ble 20 av 25 på meg. Det skal sies at jeg tippet på en del av spørsmålene.

Mange vanskelige spørsmål, iallefall for en som bare har vært Arsenal-fan i snaut 10 år og ikke fulgt med i historietimen! :P

Link to comment
Share on other sites

Har et quizspørsmål som jeg har brukt en del når jeg har laget quiz i forbindelse med Trøndergooners sitt julebord. Tenkte jeg skulle teste kunnskapen på dette spørsmålet her inne :)

 

Tony Adams spilte i løpet av sin tid i Arsenal under 8 forskjellige managere (inklusive caretakers). Klarer du å gjengi alle 8?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan 7 av de, det var en caretaker manager på midten av 80-tallet, men jeg husker ikke hvem det var, men Stewart Houston var jo i to små perioder midt på 90-tallet husker jeg. :)

Får se om andre klarer den den åttende som ikk jeg husker. :proud:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...