Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Det er det ikke jeg assoiserer han med. Trokke vi skal sammeligne Thierry Henry med spillere som Nistelrooy og Raul(der de kunne vært borte en hel kamp, men så plutselig score). Thierry Henry var mer enn en målkåt spiller, han ga jo utrolige mange assist også.

Link to comment
Share on other sites

Det er det ikke jeg assoiserer han med. Trokke vi skal sammeligne Thierry Henry med spillere som Nistelrooy og Raul(der de kunne vært borte en hel kamp, men så plutselig score). Thierry Henry var mer enn en målkåt spiller, han ga jo utrolige mange assist også.

 

TH var fantastisk i Arsenal.

TH er veldig flink, men ikke som i Arsenal.

 

Vanskelig å kommet tilbake til sitt ypperste når man ikke har klart å holde seg helt der oppe.

Dette er det mange eksempler på.

Link to comment
Share on other sites

Håpet Frankrike skulle vinne, men nå vil jeg at Irland vinner.

Det smerter et arsenalhjerte. Henry kommer kanskje til VM, men han har tapt manges respekt nå...

Forstår deg.

Men bedre med Sagna, Clichy og Gallas i et VM enn noen av spillerne på Irland.

Men for Liam Bradys skyld så hadde det vært hyggelig med Irland i VM også.

Link to comment
Share on other sites

De som kaller Henry største i Arsenals historie, tenk på dette: Hadde Bergkamp gjort det Henry gjorde der?

 

Bergkamp hadde neppe gjort det der, men herregud, det Henry gjorde gjorde han for sitt landslag. Dette svekker vell ikke hans status i klubben han er tidenes toppscorer i?

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp hadde neppe gjort det der, men herregud, det Henry gjorde gjorde han for sitt landslag. Dette svekker vell ikke hans status i klubben han er tidenes toppscorer i?

Tidenes toppscorer ja, legende ja, en av klubbens største ja, men Bergkamp er større. Han kunne aldri gjort det der - for klubb eller landslag!

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp hadde neppe gjort det der, men herregud, det Henry gjorde gjorde han for sitt landslag. Dette svekker vell ikke hans status i klubben han er tidenes toppscorer i?

 

For meg gjør det det. Dette vil for alltid henge over karrieren hans. Måten han løper rundt og jubler på etter kampen som han har avgjort med juks. Svin.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer alltid til å elske Henry for det han var i Arsenal uansett.

 

Det i dag var ikke pent, men han er uansett en av mine absolutte favoritter på fotballbanen.

Link to comment
Share on other sites

For meg gjør det det. Dette vil for alltid henge over karrieren hans. Måten han løper rundt og jubler på etter kampen som han har avgjort med juks. Svin.

 

Jeg håper virkelig ikke denne situasjonen blir kommer til å gjøre at du og andre nå kommer til å "hate" Thierry Henry. Hater du Eduardo for filmingen hans mot Celtic? Det mener jeg er en verre situasjon for det gjorde han i en Arsenal trøye, og kunne dermed enkelt ha sammenhang med klubben. At Henry jukset for sitt landslag har ingen sammenheng med det han gjorde for Arsenal.

 

Jeg ser ingen grunn til at Henry fortsatt ikke skal ses på som en av de største Arsenal profilene. jeg er enig at Bergkamp var større, det har jeg alltid ment, men Henry er fortsatt en legende!

 

For all del, jeg hater ikke Eduardo, om noen skulle tro det. Det var bare et eksempel.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke mistet noe særlig mye respekt for Henry etter det som skjedde i kveld, jeg mistet vel den respekten den dagen han forlot Arsenal, kone og barn osv osv. Adams og Bergkamp vil alltid være større, ingen tvil. Jeg mistet ikke akkurat respekt for Eduardo i Eduardo-gate heller.

 

Jeg, personlig, gleder meg mest til Platini kommer med uttalelser om dette. Eller, som den person han er, holder han vel kjeft, som han burde gjort fra den dagen han la opp som fotballspiller.

 

Synd også for irske Goonere, som sitter med utrolige blandede følelser akkurat nå. Synd for Irland og utrolig synd at (minst) Nasri, Diaby og Clichy mister seriestarten for Arsenal 10/11! Og Domenech...

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper virkelig ikke denne situasjonen blir kommer til å gjøre at du og andre nå kommer til å "hate" Thierry Henry. Hater du Eduardo for filmingen hans mot Celtic? Det mener jeg er en verre situasjon for det gjorde han i en Arsenal trøye, og kunne dermed enkelt ha sammenhang med klubben. At Henry jukset for sitt landslag har ingen sammenheng med det han gjorde for Arsenal.

 

Jeg ser ingen grunn til at Henry fortsatt ikke skal ses på som en av de største Arsenal profilene. jeg er enig at Bergkamp var større, det har jeg alltid ment, men Henry er fortsatt en legende!

 

For all del, jeg hater ikke Eduardo, om noen skulle tro det. Det var bare et eksempel.

 

"Filmingen" til Eduardo var ingenting mot dette. Poenget er jo nettopp at Henry var en legende, en halvgud. Ingen faller så langt som de største. Dette var trist. Spesielt med tanke på situasjonen. Som om Arsenal lå under mot Gillingham i FA-cupfinalen og RvP hadde jukset oss til seier.

 

Jeg har forøvrig alltid fordømt filming og juks. Arsenalspillere eller ikke. Håper Henry får et rent helvete nå.

 

Enda kvalmere var det å se hvordan han feiret etter kampen. Og dette var spilleren som nesten gråt etter CL-finalen fordi Arsenal var bortdømt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mistet respekten siden han forlot Arsenal, sikkert mange her som er enige med meg. Det Henry gjorde var ufint. Var det ikke kan som klagde på alle barca spillerne som juksere, når Arsenal spilte mot Barca (CL finale). Henry kommer alltid til å ha e høy status bland arsenal supporterne, men aldri den største. PGA: Han forlot oss.

 

Jeg vedder på at alle hadde sagt noe helt annet, om han hadde ennå spilt for oss.

Link to comment
Share on other sites

"Filmingen" til Eduardo var ingenting mot dette. Poenget er jo nettopp at Henry var en legende, en halvgud. Ingen faller så langt som de største. Dette var trist. Spesielt med tanke på situasjonen. Som om Arsenal lå under mot Gillingham i FA-cupfinalen og RvP hadde jukset oss til seier.

 

Jeg har forøvrig alltid fordømt filming og juks. Arsenalspillere eller ikke. Håper Henry får et rent helvete nå.

 

Enda kvalmere var det å se hvordan han feiret etter kampen. Og dette var spilleren som nesten gråt etter CL-finalen fordi Arsenal var bortdømt.

 

Jeg står fortsatt på mitt. Det er forskjell på noe som skjer på et landslag og i et klubblag, og vi som Arsenal supportere bør ikke gå rundt å tenke for mye på denne situasjonen. Se et par Henry intervjuer og "tributes" på youtube eller lignende, og du vil se for en legende han var i klubben, dette må vi ikke glemme! Han var, og er glimtvis fortsatt en fantastisk fotballspiller, jeg hadde tatt han i mot i klubben med åpne armer any day, for alt han har gjort for klubben jeg elsker , alle trofeene han har vært med å sikre, alle de fantastiske målene og øyeblikkene han har gitt meg både fra Highbury og fra sofaen hjemme i stuen overskygger alt han har gjort for landslaget sitt!

 

TH14!

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at dette ikke er noe pent fra Henry sin side. Men det er VM-kvalikk, og ekstraomganger, en vet aldri hva som går gjennom hodet til en person da.

Jeg har stor tro på at Henry går ut i media i morgen og beklager hendelsen, hvis ikke vet jeg ikke hva en skal tro om tidenes toppscorer i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at vi i 2009 ikke kan ha "in game" videogodkjenning av mål og straffespark på øverste nivå er det bare fotballgudene som vet. Det hadde tatt max. 20 sekunder å annulere dette målet og utvise Henry ved hjelp av video. Det "bryter ikke i stykker fotballkamper" eller "fjerner sjarmen". Hver enste uke avgjøres fotballskjebner med juks, og ikke noe ser ut til å skje. Synd å se en av våre egne benytte seg av tjuvtriks, men inntil de som lager reglene gjør noe med det er det blitt en del av gamet. Desverre.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...