Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Henry har scoret sitt siste mål for Arsenal. Uansett om man liker det eller ikke. Jeg savner den Henry'en vi så før han ble for stor for klubben. Den Henry vi så de siste sesongene etter han ble kaptein kan jeg styre min begeistring for.

 

Henry skal huskes for den fantastiske spilleren han var, ikke ett dårlig comeback.

Link to comment
Share on other sites

Henry har scoret sitt siste mål for Arsenal. Uansett om man liker det eller ikke. Jeg savner den Henry'en vi så før han ble for stor for klubben. Den Henry vi så de siste sesongene etter han ble kaptein kan jeg styre min begeistring for.

 

Henry skal huskes for den fantastiske spilleren han var, ikke ett dårlig comeback.

 

Jeg vil heller at han skal komme tilbake for en lav sum når han er 34 år gammel og få et par kamper og avslutte karrieren her. Bedre at han blir husket av det, enn at han blir husket som en spiller som forrådte mange da han på mistenkelig vis dro til rivalene FC Barcelona.

 

Han er og blir uansett en legende, men hvis han bestemmer seg for å vende tilbake til Arsenal en gang i fremtiden, så vil han vise en gang for alle at hjertet hans hører hjemme i Arsenal, og mistroiske øyne vil legge seg flate for denne store mannen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte den fra nettbutikken til arsenal.com

 

http://onlinestore.arsenal.com/invt/a2079

 

Hvor mye kostet det tilsammen med frakt og alt? B)

Denne må jeg få tak i ;)

 

 

Order summary

Items: £17.99

Postage & packing: £8.00

Total: £25.99

 

Var jo ikke noe gale. Aldri bestilt fra utlandet før, var bare just in case. men da blir det en slik dvd på meg også B)

 

Denne DVDen er mye billigere på Amazon.co.uk og frakten pleier også å bli mye billigere der.

 

Link: http://www.amazon.co.uk/Thierry-Henry-Lege...08629073&sr=8-1

 

Dessverre er den foreløpig utsolgt der.

 

Takk for tipset ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er mye hinting fra mange hold. Om det er mulighet for at Henry skulle komme tilbake vet ikke jeg. Men om han hadde gjort det ville det være stort for historiebøkene. Ville blitt et ikon.

Men vondt å se han i Barcelona. På benken like mye som på banen. Som en skygge av seg selv. Hadde han vært hos oss ville han kanskje kunne blomstret noen år til.

Link to comment
Share on other sites

Det er mye hinting fra mange hold. Om det er mulighet for at Henry skulle komme tilbake vet ikke jeg. Men om han hadde gjort det ville det være stort for historiebøkene. Ville blitt et ikon.

Men vondt å se han i Barcelona. På benken like mye som på banen. Som en skygge av seg selv. Hadde han vært hos oss ville han kanskje kunne blomstret noen år til.

 

Spørsmålet er først og fremst hvorvidt han ville godtatt å muligens få en backup-rolle i klubben der han tidligere var den ubestridte ener. Lønningene måtte justeres deretter... Men ja, fansen ville nok elsket han uansett, det vet jeg i hvert fall at jeg ville.

Link to comment
Share on other sites

Han kommer.

En gang. Kanskje som trener, kanskje også som spiller. Ville vært fantastisk å være til stede på Emirates når han fikk tilbake sin trøye nr.14. For et høydepunkt for historiebøkene. Ikke et tørt øye, hjertet hopper av glede og gråter av vemod. Tenk dere denne opplevelsen.

Større enn seieren over Liverpool i ligafinalen den gang i forrige århundre.

Vi får håpe. Og Wenger antyder mer enn han vanligvis gjør.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...