Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Hvis Henry skulle forlate oss nå, tror jeg ikke det er tilstedeværelsen hans på banen som vil merkes mest, det som bekymrer meg er hvor attraktive Arsenal vil være for verdensstjerner nå??

 

All verdens spillere kan gå ut og si at det ville vært en drøm å spille sammen med Thierry Henry. Han er ypperste, ypperste verdensklasse og et enormt trekkplaster for Arsenal. Uten han har vi ytterst få. Rosicky, Fabregas, Ljungberg, van Persie, Lehmann og Toure er ikke i nærheten av å ha samme markedsverdien blant andre spillere som Thierry Henry.

 

Jeg er utrolig spent på å se resten av dette transfervinduet dersom Henry blir solgt. Er vi en stor nok klubb til å tiltrekke oss de store stjernene? Vil savnet av Henry og Dein bli for stort? Uten trofeer blir ikke våre nåværende spillere verdensstjerner, og uten noen kraftige forsterkninger blir det vanskelig å skaffe trofeer. En ond sirkel. Dette er utrolig skummelt!

Link to comment
Share on other sites

Forresten, er ikke Henry i USA? I følge enkelte medier skal han allerede ha signert kontrakt.. Ville jo tro at han ville vært i Barcelona eller i det minste i nærheten... Bare et halmstrå...

Link to comment
Share on other sites

Dette er rett og slett triste nyheiter dersom det viser seg at Henry skal til Barcelona.. Han er nok ein av dei aller største som har spelt i Arsenal nokon gong, og han har bidratt med å fylle opp pokalskapet vårt. Kunne sjølvsagt tenkt meg å hatt Henry med vidare i klubben, men dersom han ikkje ønskjer det ser ingen grunn til tvinga han til å vera hos oss.

 

Dersom det skal vera slik at heile laget rasar saman på grunn av ein spelar då er det noko alvorleg gale. Arsenal kan ikkje vera ein korthus klubb som består av ein spelar eller ein leiar, og forsvinn dei går alt i dass! Det har skjedd før at me har mista store spelarar, men me har klart oss brukbart utan dei.

 

Men før eg ser at det bekrefta på arsenal.com har eg forsatt eit håp om å sjå Henry i Arsenaldrakt

Link to comment
Share on other sites

Til og med på kveldsnytt nå..

Jeg tror det ikke før jeg ser det på Arsenal.com

Ja og de sa vell at ifølge Spanske aviser o.s.v.

 

Det virker nesten som spanske medier rotter seg sammen for å skape total kaos!

Huff, dette er slitsomt..

Link to comment
Share on other sites

Når jeg tenker meg om så blir jo denne overgangen bare enda merkeligere (Dersom den blir en realitet.). Da den nye bortedrakta kom ut, så sa Henry: "Gleder meg til å spille med denne drakta på neste sesong" e.l.

 

Lyver han altså så mye opp i trynet vårt, eller er det avisene som kødder??!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Henry skulle forlate oss nå, tror jeg ikke det er tilstedeværelsen hans på banen som vil merkes mest, det som bekymrer meg er hvor attraktive Arsenal vil være for verdensstjerner nå??

 

All verdens spillere kan gå ut og si at det ville vært en drøm å spille sammen med Thierry Henry. Han er ypperste, ypperste verdensklasse og et enormt trekkplaster for Arsenal. Uten han har vi ytterst få. Rosicky, Fabregas, Ljungberg, van Persie, Lehmann og Toure er ikke i nærheten av å ha samme markedsverdien blant andre spillere som Thierry Henry.

 

Jeg er utrolig spent på å se resten av dette transfervinduet dersom Henry blir solgt. Er vi en stor nok klubb til å tiltrekke oss de store stjernene? Vil savnet av Henry og Dein bli for stort? Uten trofeer blir ikke våre nåværende spillere verdensstjerner, og uten noen kraftige forsterkninger blir det vanskelig å skaffe trofeer. En ond sirkel. Dette er utrolig skummelt!

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. En av våre siste signeringer, Rosicky, sa nettopp at grunnen til at han signet for oss var at han ville spille sammen med Henry. En annet problem med at Henry eventuelt, drar er at det kan føre til at andre spillere vil vekk. De største kandidatene er vel Ade kanskje og Gallas? Det viktigste nå er at vi beholder spillere som Fabregas, van Persie, Rosicky og Clichy. Toure og Gilberto er utrolig lojale, og jeg kan vanskelig tenke meg at de drar.

 

Det nevnes at det skremmende hvor få spillere vi har som har vært lenge i klubben. Ali dro, Henry og Ljungberg ser ut til å gå. Toure blir vel i så fall den som har vært lengst i klubben, om jeg ikke tar helt feil. Videre vil den gjennomsnitlige alderen, og viktigst av alt rutinen, synke ytterligere med et salg av Henry. Vil et salg av Henry få like følger ala salget av Vieira? Det vil komme veldig ann på ersatteren, spør du meg.

 

Hvis vi skal gå på fordeler med et salg av Henry, er at vi endelig kan bevise for andre supportere at vi ikke er avhengig av kun én spiller. Videre må det sies at Henryikke var like god for oss i fjor som tidligere. Men det må kalles en unntakssesong siden han var så mye skadet som han var. Uansett fungerer ikke Henry like godt i en 4-5-1 (i praksis 4-3-3). Midtbanen derimot, er mye bedre i denne formasjonen, særlig Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Henry skulle forlate oss nå, tror jeg ikke det er tilstedeværelsen hans på banen som vil merkes mest, det som bekymrer meg er hvor attraktive Arsenal vil være for verdensstjerner nå??

 

All verdens spillere kan gå ut og si at det ville vært en drøm å spille sammen med Thierry Henry. Han er ypperste, ypperste verdensklasse og et enormt trekkplaster for Arsenal. Uten han har vi ytterst få. Rosicky, Fabregas, Ljungberg, van Persie, Lehmann og Toure er ikke i nærheten av å ha samme markedsverdien blant andre spillere som Thierry Henry.

 

Jeg er utrolig spent på å se resten av dette transfervinduet dersom Henry blir solgt. Er vi en stor nok klubb til å tiltrekke oss de store stjernene? Vil savnet av Henry og Dein bli for stort? Uten trofeer blir ikke våre nåværende spillere verdensstjerner, og uten noen kraftige forsterkninger blir det vanskelig å skaffe trofeer. En ond sirkel. Dette er utrolig skummelt!

Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. En av våre siste signeringer, Rosicky, sa nettopp at grunnen til at han signet for oss var at han ville spille sammen med Henry. En annet problem med at Henry eventuelt, drar er at det kan føre til at andre spillere vil vekk. De største kandidatene er vel Ade kanskje og Gallas? Det viktigste nå er at vi beholder spillere som Fabregas, van Persie, Rosicky og Clichy. Toure og Gilberto er utrolig lojale, og jeg kan vanskelig tenke meg at de drar.

 

Det nevnes at det skremmende hvor få spillere vi har som har vært lenge i klubben. Ali dro, Henry og Ljungberg ser ut til å gå. Toure blir vel i så fall den som har vært lengst i klubben, om jeg ikke tar helt feil. Videre vil den gjennomsnitlige alderen, og viktigst av alt rutinen, synke ytterligere med et salg av Henry. Vil et salg av Henry få like følger ala salget av Vieira? Det vil komme veldig ann på ersatteren, spør du meg.

 

Hvis vi skal gå på fordeler med et salg av Henry, er at vi endelig kan bevise for andre supportere at vi ikke er avhengig av kun én spiller. Videre må det sies at Henryikke var like god for oss i fjor som tidligere. Men det må kalles en unntakssesong siden han var så mye skadet som han var. Uansett fungerer ikke Henry like godt i en 4-5-1 (i praksis 4-3-3). Midtbanen derimot, er mye bedre i denne formasjonen, særlig Fabregas.

Er stort sett enig men etter det siste årets uttalelser trodde jeg at Henry var like lojal som det Toure og Gilberto er, men så feil kan jeg vist ta.

 

 

Thierry; Du kunne bli en legende, nå blir du kun en spiller jeg vil se tilbake på som en som var god, men som jeg ikke lenger kan elske.

 

 

PS. Alle plakater av henry er nede og det gjøres klart til bål på sankhtans

Link to comment
Share on other sites

Når jeg tenker meg om så blir jo denne overgangen bare enda merkeligere (Dersom den blir en realitet.). Da den nye bortedrakta kom ut, så sa Henry: "Gleder meg til å spille med denne drakta på neste sesong" e.l.

 

Lyver han altså så mye opp i trynet vårt, eller er det avisene som kødder??!!

 

Hva skulle han si ved lanseringen av denne drakten da?

"Blir fint å se mine tidligere lagkamerater i Arsenal spille i disse draktene neste sesong" eller "Fine drakter, men ehh, jeg skal vet ikke om jeg skal spille med de siden jeg kanskje stikker straks".

 

Nei, jeg håper inderlig jeg tar feil, men jeg tror Arsenal har mistet Henry nå. Det skal vel godt gjøres at så mange seriøse medier går ut med en nyhet og rett og slett tar feil. Men jeg lurer på en ting: Hvor henter f eks TV2 infoen om dette slik at de går ut uten et eneste forbehold og sier at Henry er kjøpt for det og det og vil ¨få en lønn på det og det?

Vil jo være sinnsykt pinlig for de hvis det ikke stemmer.

Link to comment
Share on other sites

16 mill? Det høres ut som en dårlig spøk på selveste 1.april! Dersom dette stemmer, snur jeg meg i graven..

 

Enig. Av alle halmstråene er vel dette det tykkeste. Arsenal har mye å svare for hvis de lar ham gå for kun 16 mill (pund, for de som lurte ;-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...