Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Henry kan ikkje diskutere noko med Barcelona utan Arsenal si godkjenning...

Skulle til å si det selv.. Dette ryktet kom jo opp i fjor også og da var det større sjanse for at han dro.

Ellers hadde jo dette vært en ny versjon av Cole-saken med ulovlige møter osv.

 

Henry har ALDRI sagt noe om at han vurderer Barca, eller at han VIL til Barcelona. Han har sagt at han er Arsenalspiller, noe han er. Det er bare det at pressen får "Jeg er en Arsenalspiller" til å bli "Jeg er Arsenalspiller akkurat nå, MEN...:"

Link to comment
Share on other sites

Gud i himmel, fattern ringte akkurat og fortalte at Henry var så og si barca spiller, og jeg måtte jo inn her og sjekke reaksjonene. Virker nå som om dette er bare tull, selv om både vg og stavanger aftenblad har rapportert om at han skulle dit. Gud som jeg fikk vondt i magen!

 

F*CK Silly Season altså!

Link to comment
Share on other sites

Avfeid.

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...nal/6743165.stm

 

"There's never been any question of him not being an Arsenal-player next season.

 

Jeg ble også glad når jeg leste dette, og håpet på en ende på spekulasjonene.

Henry selv avfeier også at møtet har funnet sted, men sier samtidig :

 

"I have taken no decisions," he said. "Lots of people are speaking on my behalf. It's impossible to stop the rumours - it's not the first or the last time that people are speaking for me. In my head I'm still an Arsenal player and my departure is not a current issue."

 

Hvorfor kan han ikke si at avgjørelsen er tatt, at han blir i Arsenal videre framover?

Jeg er vanligvis av dem som ikke liker å analysere slike uttalelser for mye, og også blandt dem som har trodd og håpet at Henry ikke har bestemt seg for å forlate skuta.

Men her har han virkelig en gyllen mulighet til å avklare situasjonen, som en kommentar til en konkret sak, ikke bare løse rykter. Likevel er ikke svaret helt som jeg håpet.

En ting er sikkert; sommeren kommer til å bli j.... lang hvis dette skal holde på i det uendelige..

Link to comment
Share on other sites

Forksjellen er vel at det Henry er sitert på kjem frå L'Equipe, ei avis eg har mista mykje av respekten for i dei seinare åra, medan det agenten seier er ei eiga pressemelding sendt ut i denne sammenhengen.

 

Det er lett å manipulere ord som blir sagt munnleg, til å høyrest litt annleis ut skriftleg. Faktum er at vi ikkje har noko kjennskap til kva Henry faktisk har sagt. Eg skjønnar ikkje at han kan ha sagt: "Eg har ikkje teke noko avgjerd. " For så seinare å sei at hans eventuelle avreise er ei ikkje-sak akkurat no. Då må han i tilfelle meine at han ikkje har tatt nokre nye avgjerdsler.

Link to comment
Share on other sites

Sant nok, Paddy,. Kan hende skal vi la være å analysere denne setningen for mye. Men jeg vil fortsatt hevde at Henry her kunne satt en stopper for spekulasjonene ved å uttale seg krystallklart; Jeg blir i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

slik jeg har forstått det fra utallige sider på nettet så er henry der han var sist sesong.

Han har ikke bestemt seg for om han blir i arsenal,og når han bestemmer seg så vil han si ifra selv,vi vil ikke høre det fra en avis.

Dette synes jeg er direkte arrogant av henry som tross alt skrev under en 4 år's kontrakt sist sesong og burde derfor forholde seg til det.

Han er lagets kaptein og bør gå forran med et godt eksempel,istedenfor så ødelegger han muligens sesongoppkjøringen for lagkameratene sine.

Og alt dette maset om kjøp av klassespillere sender jo bare signaler til lagkameratene dine om at du ikke synes di er gode nok,og det bringer ikke mye selvtillitt inn i laget slik jeg ser det.

 

 

Henry enters the dressingroom. With his droopy eyes he shyly stares at the tiled floor in a Betty Boop style manner.

 

Henry: Do you love me?

 

Team (in unison): Yes, captain, we love you!

 

Henry: Do you need me?

 

Team: Yes, captain, we need you!

 

Henry: Am I still the best?

 

Team: Yes, captain, the best!

 

Henry: Pfft! You’re just saying that.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes faktisk denne artikkelen fra Vital Football var ganske velgjennomtenkt

Skulle linke den i mitt innlegg i Gallas tråden. Må si jeg virkelig begynner å bli lei. En ting er at en avis kanskje sier at han er klar for Barca, mens en annen benekter det. Så kommer han nå med et intervju og sier "I'm still an Arsenal player and my departure is not a current issue"

 

Sier meg egentlig ingenting. I mitt hode tror jeg han egentlig har mest lyst til å reise til Nou Camp neste sesong en å bli i Arsenal. Han klager over at det er impossible å bli kvitt alle ryktene, men om han vil fram til at han er og forblir en Arsenal spiller så er det jo bare å gå ut på Hjemmesiden og fortelle det så er spekulasjonene over med en gang, og Arsenal og alle andre kan konsentrere seg om andre ting. Men dette gjør han altså ikke og det vil jeg tro fordi han vil ha døra vid åpen og at det frister fryktelig å reise. Og om han virkelig har så lyst til å dra så synes jeg han får gjøre det nå, så vi rekker å få inn en erstatter eller 2. Og sånn at vi får andre ting å tenke på.

 

Henry har alltid vær min All-time favoritt. Husker jeg la merke til han i Vm98 og om han forsvinner så kommer han fortsatt til å være det. Men må si jeg begynner å bli litt lei den oppførselen hans. Var bedre den tiden han var ung og det eneste han tenkte på var å få bøttet inn flest mål og bli en av fansens yndlinger

Link to comment
Share on other sites

Spekulasjonene vil alltid være der med vår beste spiller. Bare tenk dere helvetet angående Fabregas om et par-to sesonger. Skal vi selge han også da? Kolo Toure må vel snart være et slikt emne? Gael Clichy? Kanskje Barcelona får lyst på Diaby, Denilson? Eller at Real Madrids president lover å kjøpe van Persie? Adebayor fortsetter fremgangen og blir linket til Barcelona...Theo Walcott er jo Liverpoolfan og såklart vil han dit. Fran Merida vil jo sikkert tilbake til hjemlandet før han er 70 og da er jo en av Spanias storklubber perfekte. Rosicky er ingen dårlig fotballspiller.. Milan melder sin interesse.

 

Nei huff. Alle er på ferie og overgangsvinduet har ikke en gang åpnet. Unnskyld uttrykket, men fortsetter det slik, er jeg redd for at halve forumet blir nødt til å få tilsendt anti-depressiva i posten......

Link to comment
Share on other sites

Spekulasjonene vil alltid være der med vår beste spiller. Bare tenk dere helvetet angående Fabregas om et par-to sesonger. Skal vi selge han også da? Kolo Toure må vel snart være et slikt emne? Gael Clichy? Kanskje Barcelona får lyst på Diaby, Denilson? Eller at Real Madrids president lover å kjøpe van Persie? Adebayor fortsetter fremgangen og blir linket til Barcelona...Theo Walcott er jo Liverpoolfan og såklart vil han dit. Fran Merida vil jo sikkert tilbake til hjemlandet før han er 70 og da er jo en av Spanias storklubber perfekte. Rosicky er ingen dårlig fotballspiller.. Milan melder sin interesse.

 

Nei huff. Alle er på ferie og overgangsvinduet har ikke en gang åpnet. Unnskyld uttrykket, men fortsetter det slik, er jeg redd for at halve forumet blir nødt til å få tilsendt anti-depressiva i posten......

Helt sant det du sier ;)

Vi er vel litt for redde kanskje? Rykter er det mye av, så vi er nok litt for bekymret :-|

Så tror Henry blir! Ser ikke helt mening med hvorfor Henry skal dra, 30 år snart, da kan du vel fullføre den kontrakten du har(til han legger opp). Spansk fotball tror jeg ikke passer for Henry. Så bli du Henry ;)

 

Men noen skuffende rykter stemmer nok dessverre!

Tror nok en profilert spiller drar...

Edited by hermz
Link to comment
Share on other sites

Spekulasjonene vil alltid være der med vår beste spiller. Bare tenk dere helvetet angående Fabregas om et par-to sesonger. Skal vi selge han også da? Kolo Toure må vel snart være et slikt emne? Gael Clichy? Kanskje Barcelona får lyst på Diaby, Denilson? Eller at Real Madrids president lover å kjøpe van Persie? Adebayor fortsetter fremgangen og blir linket til Barcelona...Theo Walcott er jo Liverpoolfan og såklart vil han dit. Fran Merida vil jo sikkert tilbake til hjemlandet før han er 70 og da er jo en av Spanias storklubber perfekte. Rosicky er ingen dårlig fotballspiller.. Milan melder sin interesse.

 

Nei huff. Alle er på ferie og overgangsvinduet har ikke en gang åpnet. Unnskyld uttrykket, men fortsetter det slik, er jeg redd for at halve forumet blir nødt til å få tilsendt anti-depressiva i posten......

 

Joda, spekulasjonene vil alltid være der.

 

Men måten spekulasjoner blir håndtert av spillere og klubb, har mye og si i denne sammenhengen. At flere av spillerne, samt manager er såpass vage i sine uttalelser om fremtiden, er med på å skape spekulasjoner. Det var derfor det bestandig var spekulasjoner rundt Vieira, for han gjorde ingenting for å avkrefte eller bekrefte dem

 

Før Fa-cupfinalen i 2002 eller 2003 (husker ikke hvem av dem akkurat nå) gikk det en del spekulasjoner om klubber som skulle kjøpe Henry. Henry fikk slutt på disse ryktene, ved å signere ny kontrakt, og uttale at han kom til å spille i Arsenal så lenge Arsenal ville ha han. Ryktene stoppet på flekken.

 

Siste uttalelse nå, er at han er på samme stadie som han var på samme tid i fjor. Denne kan tolkes på flere måter. Hvorfor ikke si at han blir i Arsenal karrieren ut. Om han dog ikke skulle mene det, så ville det fått stoppet spekulasjonene, og man kunne fått litt arbeidsro rundt klubben. Han kunne i det minste gjort det for supporterne sin del. Hvorfor? Fordi det er pga supporterne at han har muligheten til å gjøre det han elsker hver dag. Det er det faktum at supporterne legger igjen så mye penger i klubben hvert år, som gjør at spillerne kan heve så høye lønninger osv. Uten supportere, hadde det ikke vært noen klubb.

Link to comment
Share on other sites

Henry signerte en ny kontrakt i fjor, det stoppet ikke spekulasjonene. Han har ikke sagt noe som helst om å joine Barca til noen troverdige kilder.

 

Alt dette her er storm i vannglass.

 

 

Personlig er jeg drittlei oppførselen til Henry. Får vi 200 mill så selg. Andre spillere vil blomstre når han forsvinner. Om han skulle bli så ta fra ham kapteinsbindet og gi det til Toure. Ingen kaptein med respekt for sin klubb oppfører seg så arrogant som Henry.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Henry signerte en ny kontrakt i fjor, det stoppet ikke spekulasjonene. Han har ikke sagt noe som helst om å joine Barca til noen troverdige kilder.

 

Alt dette her er storm i vannglass.

 

Vi får svaret innen 31. august

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest at budene vil i så fall ligge på rundt 20 mil pund. Om det skulle være tilfellet, hva er det for en latterlig pris?!?

 

Skal prisen på en spiller synke 30 mill. pund på en sesong han har scoret 10 mål på 17 kamper eller noe, i tillegg til at han har vært skadet?!? Budene lå jo vistnok på 50 mill i fjor sommer, og folk priset seg lykkelig over at vi sa nei, og nå skal vi brått selge for litt under 20??

 

Nei, selv håper jeg at henry blir! Men om han skal gå, skal det i alle fall ikke være billig!!

Link to comment
Share on other sites

Har dere hørt Henry si dette med egne ord? Nei....

Jeg er drittlei media jeg.

 

Dette kan bli en meget lang sommer, Kim. På godt og vondt.

 

En lang sommer kommer det garantert til å bli, så får vi bare håpe at det kommer noe godt ut av sommeren til slutt :-|

 

Og just for the record, så vil jeg bare si at jeg ikke er overbevist om at Henry forsvinner. Jeg bare mener at mye av uroen som er rundt klubben kunne forsvunnet hvis Henry og Wenger kunne vært mer konkrete om sin fremtid. Og jeg tror fortsatt at Henry's fremtid avhenger mye av hva som skjer på transfermarkedet i sommer. Jeg tror Henry må føle at laget virkelig vil være istand til å kjempe om de gjeveste trofeene

Link to comment
Share on other sites

Og just for the record, så vil jeg bare si at jeg ikke er overbevist om at Henry forsvinner. Jeg bare mener at mye av uroen som er rundt klubben kunne forsvunnet hvis Henry og Wenger kunne vært mer konkrete om sin fremtid. Og jeg tror fortsatt at Henry's fremtid avhenger mye av hva som skjer på transfermarkedet i sommer. Jeg tror Henry må føle at laget virkelig vil være istand til å kjempe om de gjeveste trofeene

 

Ja, mye uro kunne forsvunnet. Men sånn er ikke verden lenger, dessverre. Selv ikke de mest pålitelige og trofaste gjør sine endelige beslutninger før de må. Men jeg tror i det minste Henry er ærlig, og når han sier at han ikke har noen umiddelbare planer om å forlate Arsenal, så mener han det. Men dersom det kommer et konkret tilbud vil han naturligvis vurdere dette. Det kommer sikkert til å bli noen samtaler på kammerset mellom Wenger og Henry og andre i sommer. Transferaktiviteten til Wenger vil sikkert bety noe, men det som trolig betyr mest er hvilke langsiktige planer Wenger selv har. Dersom Wengers signal er at neste sesong blir den siste i Arsenal, ja da er det slett ikke usannsynlig at Henry vil mene at han nå bør prøve noe nytt, før det er for sent. Og det kan man vanskelig klandre ham for. Noen endelig avklaring kan vi neppe regne med før transfervinduet stenger, men jeg anser det som mest sannsynlig at han blir, noe jeg også håper, naturligvis. På den annen side, tror jeg ikke at Arsenals fremtidige suksess står og faller med Henry. Dagens talentfulle mannskap er neppe på topp før om tre-fire år, og da er Henry uansett på vei ut. Så det er mye viktigere for klubben at Wenger klargjør sin fremtidige rolle. Dette kan for eksempel hindre at en spiller som Cesc forlater oss, og i et langsiktig perspektiv er DET viktigere enn Henry.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Personlig er jeg drittlei oppførselen til Henry. Får vi 200 mill så selg. Andre spillere vil blomstre når han forsvinner. Om han skulle bli så ta fra ham kapteinsbindet og gi det til Toure. Ingen kaptein med respekt for sin klubb oppfører seg så arrogant som Henry.

 

 

BE

 

Dette er utter bullshit. Si meg; på hvilken måte har TH14 opptrådd arrogant?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Personlig er jeg drittlei oppførselen til Henry. Får vi 200 mill så selg. Andre spillere vil blomstre når han forsvinner. Om han skulle bli så ta fra ham kapteinsbindet og gi det til Toure. Ingen kaptein med respekt for sin klubb oppfører seg så arrogant som Henry.

 

 

BE

 

Dette er utter bullshit. Si meg; på hvilken måte har TH14 opptrådd arrogant?

 

 

Mulig arrogant er et dårlig valg av ord. Men så lenge han ikke har bestemt seg for hvor han ønsker å spille neste sesong, så lenge han har hatt det dilemmaet flere år og siden han ved hver anledning benytter sjansen til å si at det var en tabbe å kvitte seg med DD, siden han er sutrete på banen og siden han tydeligvis ikke kommer godt overens med alle spillerne men har sine "favoritter" og siden han setter seg selv foran laget ved å spille halvsakdet etc så mener jeg han absolutt ikke er kvalifisert til å være kaptein for Arsenal.

 

Kolo Toure derimot tror jeg kunne ha vært et godt valg.

 

Jeg tror Arsenal neste år er bedre uten Henry (men med en mulig erstatter). Tipper Van Persie blir toppscorer i EPL 07-08

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...