Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Herregud å mange rykter det er ute nå at Henry skal til Barca!! Helt utrolig å se på, skulle nesten tro at det var en done deal! Skal bli godt når ligaen starter opp igjen for man blir nesten litt engstelig når det står over alt at Henry skal til barca. Dette skal jo være rent tull da både Wenger og Henry har sagt at han vil være her neste sesong, og de er ikke akurat kjent for å ikke holde på det de sier.

 

Nå ja, det er slett ikke bombesikkert at Henry forblir i Arsenal. På tross av alt han har sagt i forhold til det. Og når den dagen kommer, tror jeg andre tar over!

Link to comment
Share on other sites

Har en uggen magefølelse på at Titi kansje kommer til å forlate arsenal i sommer.

 

Men han har sagt at han skal bli...

Så vi får bare vente å se..

 

For min del er det motsatt, jeg er ganske sikker på at han blir denne sessongen. Men neste er jeg nok dessverre litt mer usikker på...

 

Er det noen som vet om AN stiller lag i supportercupen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir bare mer og mer sikker på at Henry forsvinner i sommer. Det er alt for mye uro rundt klubben. Vi har en viseformann, som stort sett stått bak alt det visjonære som har skjedd i klubben de siste 20-30 årene som ble sparket, fordi han prøvde å få gjennom noe som likevel kommer til å skje om 1-2 år. Vi har en manager som ikke er villig til å avklare fremtiden sin. Vi har en manager som ikke innser at vi trenger forsterkninger, og som ved å ikke avklare sin egen situasjon, kommer til å gjøre det vanskelig å hente inn kvalitetspillere

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg kommer ikke inn på SkySpots i dag. Kan noen kopiere det som står i linken over, og poste det?

 

Robert Pires has urged Thierry Henry to move to Spain, while claiming Cesc Fabregas would not be out of place at Barcelona.

 

Barca are ready to pounce for Henry if he decides to quit Arsenal, and Pires thinks a move to the Camp Nou would be perfect for the French striker.

 

Henry's future continues to be speculated upon and European champions Milan are known admirers of the Arsenal captain as well.

 

Pires believes the time is right for Henry to depart Emirates Stadium and wants him to head for Spain, where Pires currently plies his trade for Villarreal.

 

The winger is also full of admiration for Arsenal midfielder Fabregas who has also been linked with a return to his homeland.

 

"I think Thierry Henry would be very happy at Barca," Pires said in the Daily Star. "I should not be saying this as Arsenal, their manager and their fans are all very good.

 

"But it would be best for him to make a change. Arsenal are at the end of a cycle. They have signed some good new players but they are still very young.

 

"Cesc Fabregas is young but he already knows how to play. He is going to be an absolute star.

 

"The quality of his passing is right out of the Barca school of doing things

Link to comment
Share on other sites

Syns nå Pires av alle ikke hadde trengt og sagt dette;

Fra SkySports

 

Viser bare at man ikke trenger noen stor hjerne for å bli en stor fotballspiller.

Usmakelig av pires, spør du meg ;)

 

Tror rett og slett bare vi må innfinne oss med at Henrys venner har sine meninger, og at de selvsagt også blir tatt med i vurderingen når Henry står på valg. At det kommer ut i media, vil nok ha mest betydning for fansen, og ikke så mye fra eller til for Henry. Han vet nok godt hva Pires, Vieira og andre mener. Så pass god kontakt må en ¨gå ut i fra at de har med hverandre.

 

Jeg tror forsåvidt ikke det er noen krise om Henry slutter. Det store spørsmålet er heller om dette vil få konsekvenser for om flere vil hoppe av lasset. Det vil bekymre meg.

Link to comment
Share on other sites

http://soccernet.espn.go.com/?cc=5739

 

Her kan intervju med Henry ses. Han seier han blei knust av nyheten om at Dein reiste. Vanskelig å sei om han meiner at han kommer til reise eller ikkje.. Trur han ser det ann...

 

Syns virkelig det kommer frem i dette intervjuet at han ser på seg selv som Arsenalspiller også i tiden som kommer. Han har sagt dette utallige ganger, men han har også sagt at klubbens ambisjoner må matche hans egne. Syns dette er en helt fair måte å varsle at han blir hvis klubben gjør de riktige grepene fremover.

Wenger har flere ganger fått beskjed om at det er midler til rådighet hvis han vil hente toppspillere til klubben. Lest mellom linjene betyr dette at det er opp til Wenger å forsterke laget på en slik måte at Henry blir.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest på skysports (som sikker har de samme sitatene) så sier han mer som tilsier at han blir. Såklart blir en spiller sjarmert av å være ønsket av en klubb som Milan. Det ville alle blitt. Og selvfølgelig lager pressen store overskrifter av ingenting - igjen..........

Link to comment
Share on other sites

hm..litt sånn bobb bobb intervju:/ syns han legger alt for mye trykk på ATM.. å at han nesten kan skylde på at hvis han drar er det pga david dein..men snakker jo også om neste sesong, så dette var et veldig vanskelig intervju for å spå noe

Link to comment
Share on other sites

Livet går videre med eller uten Henry. Og selv om jeg ønsker meg en god

Henry, nøler jeg ikke med å si at jeg kan avstå fra en dårlig Henry. Da tror jeg både

laget og klubb forøvrig har godt av å klare seg uten. Dvs et salg.

 

Om Henry blir, er jeg utrolig spent på om han klarer å tilpasse seg de endringene laget

vårt har vært igjennom de siste to-tre årene.

 

For å presisere hva jeg mener, har Henry hatt en tendens til å bli oppspillspunkt nr 1, uten at resten av laget følger med. Laget mister kreativitet og fremdrift, og Henry har i tillegg ikke overbevist ifht å være spillende. Han spiller på intuisjon, mer enn plan. Det gikk da han hadde Bergkamp og Pires som leste ham, og flatene var små. Dette har han ikke lenger.

 

Farten kommer ikke til å øke med årene, og Henry må bli en mer fornuftig spiller! Henry er inne i en viktig prosess, og det blir spennende å se hvordan han takler det.

 

Jeg tviler men håper.

Link to comment
Share on other sites

Og dette hadde Nettavsien limt sammen fra heller tvilsomme kilder på internett. Journalisten må også ha blandet inn noe fra forrige sesong siden han skriver om Henry og hva han får betalt på Highbury.

 

Hvordan kan forresten Henry være enig med Barca? Må ikke Barca og Arsenal bli enige først? Er jeg helt på tur, eller er ikke dette ulovlig?

 

Ryktene rundt Arsenal er mer idiotisk en noen sinne. Knapt nok underholdende å lese alt bosset som flyter på nett.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...