Jump to content

2005.04.05 Middlesboro B


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply
Guest Kimter

Hmmm...Fler som har fått med seg at Clicyh er ute resten av sesongen? Dette har ikke jeg fått med meg ihvertfall og jeg finner ikke noe på arsenal.com som sier dette. Håper også at Senderos spiller hvis det er sant at Campbell ikke er nok klar til idag. Senderos har imponert meg veldig den siste tia han har spilt og jeg tror han kan få en stor framtid hos oss bare han får noen år på baken.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

Lehmann

 

Lauren - Senderos - Toure - Cole

 

Fabregas - Vieira - Gilberto - Pires

 

Henry - Reyes

 

 

Liker ikke at Fabregas spiller på høyre, men sånn er det vel når man har liten still. Må rokere litt, og tilpasse seg best mulig. Kanskje litt uenig at det her er "best mulig" i dag, men jeg tror allikevel vi vinner :)

 

Satser på 3-1 jeg. Henry x2 og Pires.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvorfor Ljungberg ikke er med på å senke boro??

 

Tipper 3-1 resultat til Arsenal

Silva, Henry Og Senderos scorer!!

5496[/snapback]

 

 

Ljungberg var skadet

Link to comment
Share on other sites

I dag var det heilt klart tre poeng som betydde mest, og ikkje spelet, som ikkje var noko å skryta hemningslaust over. Det at Norwich leder 2-0 over United legg ikkje akkurat ein dempar på stemninga. :P

Link to comment
Share on other sites

Vi har tatt 3 poeng på en vanskelig bane :D

 

Tja, kommer an på hvordan man definerer en vanskelig bane :D

Vi har vel funnet de fire (eller fem) siste kampene der uten en gang å ha sluppet inn mål. Men for all del - en vanskelig bane for andre lag :P

 

Steve McLaren og Boro har tapt åtte strake mot Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Litt heldig seier, uavgjort hadde nok vært det mest rettferdige. Men det står det ikke noe om i bøkene. Bra å se at Arsenal også kan skvise ut et resultat på en dårlig dag. Men det er farlig å se seg blind på dette resultatet dersom man skal ha noe håp om å snyte Chelsea for gullet. Laget må heve spillet betydelig i de kommende kampene. Samtidig er vi avhengig av en liten sprekk fra Chelsea sin side...

Link to comment
Share on other sites

Taktikken til Middlesboro i andre omgang var noe av det værste jeg har sett noengang.

7 - 8 spillere innenfor 16 metern til enhver tid, også på hjemmebane da.

Til og med Norwich presset høyere sist.

 

Vet vi er mye beder men det får da være måte på............... :P

 

United :D :D :D trenger ikke si mer

Link to comment
Share on other sites

"Arsenal must learn to win ugly" sa GG i høst, og hadde så rett. I går vant vi definitivt uten å briljere. Kampen hadde like stor underholdningsverdi som en kjønnskvoteringsdebatt med Karita Bekkemellem Orheim og Laila Dåvøy.

 

Vieira er irriterende nonchalant til tider, og gjør mange feilvurderinger. Forventer mer av ham. Pires gjorde ikke annet enn å score et mål, selv om det var viktig nok. 3 poeng varmet, ikke mer.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Vieira til tider kan virke nonchalant og mister ballen for enkelt. Men i denne kampen var det jaggu ikke mange gode løp i front av han heller- Da blir man fort litt usikker på hvor i svarte man skal gjøre av denne kula. Men du verden som kapteinen vår jobber og sliter for laget.

Pires er blitt vår nye dukk-opp. Viktig scoring på en dag spillet ikke gikk på skinner for den godeste Bobby.

Er ikke enige i klagekoret, som spesielt kommer til syne på VGD, om at vi var så rævva denne kampen. underholdningen var så som så, men vi eide kampen. Dog uten å skape så mye sjanser, men med 8 spillere fra hjemmelaget inne i egen 16 meter til enhver tid, er det ikke enkelt å skape sjanser. Med Vieira og gilberto sentralt er vi mye sikrere defensivt og vinner ballen oftere. Forsvaret har som vanlig sine Cygan-feil som fører til 100% sjanser, men Jens er stødig.

 

Bra arbeidsinnsats i en vanskelig bortekamp, mot ett topp7 lag i PL. Vi skal være fornøyd med 3 poeng der. Og ikke minst er det viktig å vinne kamper på dager der finspillet ikke går på skinner.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Vieira til tider kan virke nonchalant og mister ballen for enkelt. Men i denne kampen var det jaggu ikke mange gode løp i front av han heller- Da blir man fort litt usikker på hvor i svarte man skal gjøre av denne kula. Men du verden som kapteinen vår jobber og sliter for laget.

Pires er blitt vår nye dukk-opp. Viktig scoring på en dag spillet ikke gikk på skinner for den godeste Bobby.

Er ikke enige i klagekoret, som spesielt kommer til syne på VGD, om at vi var så rævva denne kampen. underholdningen var så som så, men vi eide kampen. Dog uten å skape så mye sjanser, men med 8 spillere fra hjemmelaget inne i egen 16 meter til enhver tid, er det ikke enkelt å skape sjanser.  Med Vieira og gilberto sentralt er vi mye sikrere defensivt og vinner ballen oftere. Forsvaret har som vanlig sine Cygan-feil som fører til 100% sjanser, men Jens er stødig.

 

Bra arbeidsinnsats i en vanskelig bortekamp, mot ett topp7 lag i PL. Vi skal være fornøyd med 3 poeng der. Og ikke minst er det viktig å vinne kamper på dager der finspillet ikke går på skinner.

5541[/snapback]

 

 

Du vet Bård, når en av våre mesupportere greier å lire av seg følgende; "dette var den vieira vi har sett hele vinteren. søppelvieira. " så må jeg ikke akkurat si at jeg er spesielt stolt av å medsupportere av dette kaliberet. Hvis Veira var dårlig på banen, hvordan var det "vår" mann som supporter? Gud bedre sier bare jeg.....

Link to comment
Share on other sites

Det var godt med en 3-poenger. Og som de fleste har skrevet, så er poengene viktigere enn selve spillet.

 

Er enig med Bård, om at det var dårlig med bevegelse fremover på banen i går. Det merkes når den spilleren som går på flest løp i løpet av en kamp ikke spiller. I går var en typisk kamp, hvor vi savnet løpene til Ljungberg.

 

Det var også litt morsomt at banens dårligste fikk æren av å bli matchvinner

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...