Jump to content

2005.04.05 Middlesboro B


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Tror dette blir en lett kamp, og vi vinner den 3-0, Henry 2 og Reyes 1!

 

Om det ikke blir noen nye skader fram mot kampen blir det vel dette laget:

 

Lehmann

 

Lauren Campbell Kolo Cole

 

Ljungberg Vieira Gilberto Pires

 

Reyes Henry

 

 

 

Skal bli vanskelig å slå gitt!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Eg skal på kampen på Riverside på lørdag.

Satsar på at den fine trenden vår fortset. Vi har virkelig fått sving på sakene, og dei som evt skal slå oss resten av sesongen, skal virkelig vera gode.

 

Er det nokon som veit kor gooners samles før kamp i Middlesborough?

Hadde vært o.k. og fått nokre øl med bortefansen.

 

Banen ligg jo ute på prærien, så nokon pub v/stadion er det ikkje.

 

Trur vi vinn 3-1.... :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

Eg skal på kampen på Riverside på lørdag.

Satsar på at den fine trenden vår fortset. Vi har virkelig fått sving på sakene, og dei som evt skal slå oss resten av sesongen, skal virkelig vera gode.

 

Er det nokon som veit kor gooners samles før kamp i Middlesborough?

Hadde vært o.k. og fått nokre øl med bortefansen.

 

Banen ligg jo ute på prærien, så nokon pub v/stadion er det ikkje.

 

Trur vi vinn 3-1.... :angry: :angry:

4957[/snapback]

 

Har du fått billetter blant bortesupportarane?

Link to comment
Share on other sites

Eg skal på kampen på Riverside på lørdag.

Satsar på at den fine trenden vår fortset. Vi har virkelig fått sving på sakene, og dei som evt skal slå oss resten av sesongen, skal virkelig vera gode.

 

Er det nokon som veit kor gooners samles før kamp i Middlesborough?

Hadde vært o.k. og fått nokre øl med bortefansen.

 

Banen ligg jo ute på prærien, så nokon pub v/stadion er det ikkje.

 

Trur vi vinn 3-1.... :angry: :angry:

4957[/snapback]

 

Har du fått sitteplasser blant bortesupportarane?

4967[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Eg skal på kampen på Riverside på lørdag.

Satsar på at den fine trenden vår fortset. Vi har virkelig fått sving på sakene, og dei som evt skal slå oss resten av sesongen, skal virkelig vera gode.

 

Er det nokon som veit kor gooners samles før kamp i Middlesborough?

Hadde vært o.k. og fått nokre øl med bortefansen.

 

Banen ligg jo ute på prærien, så nokon pub v/stadion er det ikkje.

 

Trur vi vinn 3-1.... <_<  :ph34r:

4957[/snapback]

God tur og kos deg. Enig at 3-1 er realistisk.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal i slag, Gilberto tilbake og nå også Campbell som nylig spilte 90 minutter i reservenes 4-0 seier... :P Dette kan vel.. :P MÅ vel ikke bli annet enn seier..

3-0 Seier blir det! Vi holder nullen med sol tilbake..

Reyes putter to, for det unner jeg han.. ;) (han blir foresten i Arsenal, ikke si noe annet!)

Og selvfølgelig Henry da..

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Godt å ha Patrick og Gilberto sammen på midtbanen igjen. Sannsynligvis er også Sola tilbake igjen også. Dette ser bra ut! Tror vi vinner nok en kamp på Riverside.

Håper virkelig Reyes scorer i denne kampen. Han fortjener det virkelig!

Aner ikke hva resultatet blir, men Henry, Reyes og selvfølgelig Robin <_< scorer.

Veldig optimist jeg da....

Link to comment
Share on other sites

Av natur er jeg ikke like optimist som mange av dere andre. Er som vanlig litt skeptisk. En medfødt svakhet <_<

 

Det som taler for Arsenal, er at vi kan stille et meget sterkt lag på papiret. Gleder meg til å få Vieira og Gilberto sammen på midten igjen. Med Campbell tilbake og Henry og Reyes i form, bør dette gå veien!

 

2-0 eller 2-1 til Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Han er verdens beste spiller, og en komplett spiss..

Ronaldinho om Thierry henry...... Er det sant at han har sagt dette?

 

i tilfelle genialt;) sorry, vet at det ikke passer helt inn i sammenhengen.

 

må bare ha svar

Link to comment
Share on other sites

VAr vel sånn cirka det han sa, i forbindelse med utdeling av gullballen eller noe sånt.

Ronaldinho utalte at arsenal spilte fantastisk fotball. Han trakk frem bergkamp og Henry, og sa at sistnevnte hadde alt som angriper. Til slutt sa han han følte at Henry kansje fortjente prisen som verdens beste spiller, pga hans stabile prestasjner over tid..

Så i grove trekk, ja.. :P

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg out of Boro game but Vieira and Senderos return

 

Det betyr vel at Robert Pires flyttes over på høyre kant, Reyes ned på vingen og Bergkamp inn på topp.

 

Jeg håper Senderos får sjansen på stopperplass, men jeg tror ikke Wenger velger å bytte ut begge stopperne foran denne kampen. Selv om Campbell er tvilsom, så tenker jeg nok han blir klar. Vieira og Gilberto sentralt på midten.

 

Det skulle tyde på toppet mannskap.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal likar seg på Riverside. Så eg rekner med det blir lette tre poeng, mot eit Boro-lag utan Mark Viduka.

 

Håpar Senderos kjem inn igjen i midtforsvaret, mens Cygan blir skjøve ut på benken. La Sol få ei god veke til på å komme til hektene etter skaden. Meiner han sa at han har peika seg ut semifinalen i FA-cupen mot Blackburn som "comeback".

Link to comment
Share on other sites

Det blir en tøff kamp. Det er det alltid i mot Boro. Jeg håper ikke vi får uavgjort, men 2 eller 3 - 1 kan jeg tippe på.

 

Toure ruver B)

5436[/snapback]

 

Alltid tøff kamp mot Boro? Boro har jo dei siste sesongane vore reine ønskemotstanden. Dei siste 4 kampane på riverside har gitt 4 seierar til oss og 11-0 i målscore :) Lat det halde fram slik!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Bare 5 timer igjen til kamp. Det blir spennende å se om vi fortsetter trenden fra kampen mot Norwich. Vi møter nok et bedre lag idag, men skal vi ha sjans på 2.plassen må guttene bare bite tennene samme og ta et sikkelig tak idag. Denne kampen må vinnes. Blir spennede å se om Campbell vil starte idag. Jeg har mine tvil, men håper han kan være tilbake å god gammel form.

Ellers tror (håper mest kanskje) jeg laget blir slik:

 

Lehmann

Lauren-Toure-Campbell(mest sannsynlig Cygan)-Cole

Pires-Vieira-Gilberto-Reyes

Henry-Bergkamp

 

Her kan nok kanskje Clichy komme inn på venstre side og Reyes flyttes fram hvis ikke Bergkamp er i rute.

 

Benken: Almunia-Cygan(Campbell)-Clichy-Flamini-Quincy

 

Tipper vi vinner 3-1. Mål av Henry, Pires og Cole.

Link to comment
Share on other sites

Bare 5 timer igjen til kamp. Det blir spennende å se om vi fortsetter trenden fra kampen mot Norwich. Vi møter nok et bedre lag idag, men skal vi ha sjans på 2.plassen må guttene bare bite tennene samme og ta et sikkelig tak idag. Denne kampen må vinnes. Blir spennede å se om Campbell vil starte idag. Jeg har mine tvil, men håper han kan være tilbake å god gammel form.

Ellers tror (håper mest kanskje) jeg laget blir slik:

 

Lehmann

Lauren-Toure-Campbell(mest sannsynlig Cygan)-Cole

Pires-Vieira-Gilberto-Reyes

Henry-Bergkamp

 

Her kan nok kanskje Clichy komme inn på venstre side og Reyes flyttes fram hvis ikke Bergkamp er i rute.

 

Benken: Almunia-Cygan(Campbell)-Clichy-Flamini-Quincy

 

Tipper vi vinner 3-1. Mål av Henry, Pires og Cole.

5476[/snapback]

 

 

godt oppsett men clichy er skadet og ute resten av sesongen i følge sky sports. så jeg tror ikke han kommer inn på venstre vingen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...