Jump to content

rykter om DIARRA


Gunners4ever

Recommended Posts

Jeg tror dette er bare tøys ja.

Så lenge vi har Flamini kommer det neppe noen nye på sentral midtbane.

En Diarra blir nok langt bak i køa og fikk vel ikke akkurat slippe til mye i Chelsea heller

 

Tviler på han er god nok også.

Link to comment
Share on other sites

Diarra er jo ikke god i det hele tatt, hadde ikke takket ja til han om vi så fikk han gratis!

 

Diarra er eit knalltalent, han kommer til og bli ein av verdens beste spillere i løpet av 5 år.

Sjølv om eg ikkje trur på dette ryktet så hadde vert fantastisk med Lassane i klubben!

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke dette rykte med diarra, han er jo en neger utgave av flamini og med mindre wenger har tenkt og sende en av de sentrale midtbanespillerne vi har fra før på dør, så trenger vi ikke en til..

 

kansje hvis flamini skulle stikke kunne vi hentet han, men jeg føler vi er godt besatt på sentral midtbane, og hvis vi skulle hentet en så måtte det en ut og han inn måtte hvert så god at han gikk rett inn på laget og det kommer aldri til og skje med diarra

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke dette rykte med diarra, han er jo en neger utgave av flamini og med mindre wenger har tenkt og sende en av de sentrale midtbanespillerne vi har fra før på dør, så trenger vi ikke en til..

 

kansje hvis flamini skulle stikke kunne vi hentet han, men jeg føler vi er godt besatt på sentral midtbane, og hvis vi skulle hentet en så måtte det en ut og han inn måtte hvert så god at han gikk rett inn på laget og det kommer aldri til og skje med diarra

 

Flamini har aldri vært god nok for Arsenal, og jeg tror Diarra er mye bedre enn han uansett. I tillegg er han 1 år yngre :)

Link to comment
Share on other sites

Dette har ikke jeg noe imot. Skjønner ikke hvorfor alle er så negative.

 

Kanskje fordi Diarra spiller sentralt på midtbanen, og det ikke er der vi trenger forsterkninger pr. dags dato

Link to comment
Share on other sites

"The player is keen on securing a switch to North London as he searches for regular first-team football." sto det i Sky Sports-artikkelen...

 

Vel, han blir jo 5-6. valg på midtbanen.. Fabregas, Gilberto, Diaby, Denilson, Flamini er nok alle foran i køen pr. i dag...

Lykke til med det! :)

Link to comment
Share on other sites

Litt underlig hvis vi kjøper han. Som nevnt ovenfor så har vi jo nok av spillere på midtbanen, men Diarra er vel en potet og kan spille på flere steder han også (slik som Sagna). Han spilte vel høyreback for Chelsea en del? Ikke at det er en plass med så stort behov nå da akkurat, men allikevel.

 

Hvis så skjer, så er jeg i hvertfall spent på å høre hva Wenger sine planer med han er.

Link to comment
Share on other sites

Diarra er GOD, berre så det er sagt. Han hadde nok kjempa med Diaby om å vere 3. valg på midten. Han kan som nevnt også spele back.

 

Er ikkje negativ til eit eventuelt kjøp, men hoppar ikkje i taket heller. Syns at andre plassar bør prioriterast når det gjeld spelarkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Diarra er etter mi meining ein vesentleg betre spelar enn Flamini.. Først og framst har han betre fysikk, og det kan dagens Arsenal-tropp trenge!!

 

Flamini har, dessverre, aldri vore god nok for Arsenal, og kjem heller aldri til å bli det..

 

 

Velkommen Lassana, seier eg..!!

Link to comment
Share on other sites

Diarra er jo ikke god i det hele tatt, hadde ikke takket ja til han om vi så fikk han gratis!

 

Diarra er eit knalltalent, han kommer til og bli ein av verdens beste spillere i løpet av 5 år.

Sjølv om eg ikkje trur på dette ryktet så hadde vert fantastisk med Lassane i klubben!

 

Jeg tror nok du overdriver enormt!

en av verdens beste spillere i løpet av 5 år? Det kommer ikke til å skje, håper jeg.

 

Diarra er etter mi meining ein vesentleg betre spelar enn Flamini.. Først og framst har han betre fysikk, og det kan dagens Arsenal-tropp trenge!!

 

Flamini har, dessverre, aldri vore god nok for Arsenal, og kjem heller aldri til å bli det..

 

 

Velkommen Lassana, seier eg..!!

 

Han har da vel ikke vesentlig bedre fysikk?

jeg går ut i fra at løpskapasitet er medregnet i fysikk, og der knuser Flamini, Diarra. Jeg regner Diarra som en helt ok backup. Ingen av spillerne har noe særlig med hodestyrke, men Diarra har vel mye bedre teknikk en flamini, noe jeg sikkert også har.

 

Flamini er nok bak Diaby og Denilson, det vil vel Diarra være hvis han kommer.

Men det er bare hvis han blir valgt sentralt på midtbanen, Chelsea har brukt han som høyre back i de få kampene jeg har sett han.

Link to comment
Share on other sites

fluat å lese det her, Diarra er en VELDIG god spiller, han er MYE sterkere, MYE bedre teknisk, men løper nok ikke like langt som flamini..Planen til Wenger er enkel, han vil ha ha teknisk gode spillere på kanten, med veldig god pasningfot, det forklarer hvorfor sentrale spillere spiller der: (Rosicky,Hleb,diaby,denilson, t.o.m fabregas har spilt mye der tidligere.) for å ikke glemme Walcott, spiss som blir flytte til ving, pires var sentral, persie er opprinelig spiss, men har blitt flytta som ving på nederland og noe på arsenal..

litt klarere nå?? er så lei all negativiteten på disse sidene her :) .. for all del, kjøp Diarra, han kommer til å bli god :D

Link to comment
Share on other sites

fluat å lese det her, Diarra er en VELDIG god spiller, han er MYE sterkere, MYE bedre teknisk, men løper nok ikke like langt som flamini..Planen til Wenger er enkel, han vil ha ha teknisk gode spillere på kanten, med veldig god pasningfot, det forklarer hvorfor sentrale spillere spiller der: (Rosicky,Hleb,diaby,denilson, t.o.m fabregas har spilt mye der tidligere.) for å ikke glemme Walcott, spiss som blir flytte til ving, pires var sentral, persie er opprinelig spiss, men har blitt flytta som ving på nederland og noe på arsenal..

litt klarere nå?? er så lei all negativiteten på disse sidene her ;) .. for all del, kjøp Diarra, han kommer til å bli god :D

Godt sagt min venn ;)

Link to comment
Share on other sites

fluat å lese det her, Diarra er en VELDIG god spiller, han er MYE sterkere, MYE bedre teknisk, men løper nok ikke like langt som flamini..Planen til Wenger er enkel, han vil ha ha teknisk gode spillere på kanten, med veldig god pasningfot, det forklarer hvorfor sentrale spillere spiller der: (Rosicky,Hleb,diaby,denilson, t.o.m fabregas har spilt mye der tidligere.) for å ikke glemme Walcott, spiss som blir flytte til ving, pires var sentral, persie er opprinelig spiss, men har blitt flytta som ving på nederland og noe på arsenal..

litt klarere nå?? er så lei all negativiteten på disse sidene her ;) .. for all del, kjøp Diarra, han kommer til å bli god :D

 

Diskusjonen om hvem som er best av de to er latterlig. Diarra har aldri prøvd seg i Arsenals system og Flamini har aldri prøvd seg for Chelsea. Forskjellige spillere kler forskjellige roller. Minner meg veldig om "pappen min er sterkere enn din" diskusjon. Ingen av dere vet og ingen har vist til en eneste styrke, hurtighet eller utholdenhetstest.

Er Diarra er riktig mann for Arsenal nå? Hvis nye spillere skal hentes hadde jeg håpet på en etablert og hurtig kantspiller. Hvem det skulle være vet jeg ikke. Hadde et håp om Babel og deretter om at Reyes skulle returnere. Nå når ingen av dem kommer er jeg usikker på hvem jeg ønsker inn.

 

P.S:

Pires har vært ving/breddeholder midtbane hele sitt liv. Både i Metz, Marseille og Arsenal. Spilte sentralt for første gang på landslaget under Conf cup i 2003? da han fikk prisen som turneringens beste spiller. Ble flyttet sentralt i enkelte kamper for Arsenal, men er for all del ikke omskolert fra sentral til kant. Det er helt motsatt.

Link to comment
Share on other sites

fluat å lese det her, Diarra er en VELDIG god spiller, han er MYE sterkere, MYE bedre teknisk, men løper nok ikke like langt som flamini..Planen til Wenger er enkel, han vil ha ha teknisk gode spillere på kanten, med veldig god pasningfot, det forklarer hvorfor sentrale spillere spiller der: (Rosicky,Hleb,diaby,denilson, t.o.m fabregas har spilt mye der tidligere.) for å ikke glemme Walcott, spiss som blir flytte til ving, pires var sentral, persie er opprinelig spiss, men har blitt flytta som ving på nederland og noe på arsenal..

litt klarere nå?? er så lei all negativiteten på disse sidene her ;) .. for all del, kjøp Diarra, han kommer til å bli god :D

 

Diskusjonen om hvem som er best av de to er latterlig. Diarra har aldri prøvd seg i Arsenals system og Flamini har aldri prøvd seg for Chelsea. Forskjellige spillere kler forskjellige roller. Minner meg veldig om "pappen min er sterkere enn din" diskusjon. Ingen av dere vet og ingen har vist til en eneste styrke, hurtighet eller utholdenhetstest.

Er Diarra er riktig mann for Arsenal nå? Hvis nye spillere skal hentes hadde jeg håpet på en etablert og hurtig kantspiller. Hvem det skulle være vet jeg ikke. Hadde et håp om Babel og deretter om at Reyes skulle returnere. Nå når ingen av dem kommer er jeg usikker på hvem jeg ønsker inn.

 

P.S:

Pires har vært ving/breddeholder midtbane hele sitt liv. Både i Metz, Marseille og Arsenal. Spilte sentralt for første gang på landslaget under Conf cup i 2003? da han fikk prisen som turneringens beste spiller. Ble flyttet sentralt i enkelte kamper for Arsenal, men er for all del ikke omskolert fra sentral til kant. Det er helt motsatt.

ok, da beklager jeg det med pires ;) ..

men er tydelig at det er sånn wenger tenker (med sentrale spillere på kanten)..

jeg tror diarra kunne tilført mye vi mangler, spesiel i veldig fysiske kamper, men enig i at vi vet jo ikke..

mener at diara har et enomt potensial!!

uansett, så er folk så negative på forumet her, at mann skulle tro arsenal gjør det verre en Leeds.

vi er F... meg heldige, som heier på et lag med så mye unge spennende spillere. jeg tror vi kan vinne ligaen i år, men kan selvfølgelig ta veldig feil..

arsene knows ;)

Link to comment
Share on other sites

fluat å lese det her, Diarra er en VELDIG god spiller, han er MYE sterkere, MYE bedre teknisk, men løper nok ikke like langt som flamini..Planen til Wenger er enkel, han vil ha ha teknisk gode spillere på kanten, med veldig god pasningfot, det forklarer hvorfor sentrale spillere spiller der: (Rosicky,Hleb,diaby,denilson, t.o.m fabregas har spilt mye der tidligere.) for å ikke glemme Walcott, spiss som blir flytte til ving, pires var sentral, persie er opprinelig spiss, men har blitt flytta som ving på nederland og noe på arsenal..

litt klarere nå?? er så lei all negativiteten på disse sidene her ;) .. for all del, kjøp Diarra, han kommer til å bli god :D

 

Diskusjonen om hvem som er best av de to er latterlig. Diarra har aldri prøvd seg i Arsenals system og Flamini har aldri prøvd seg for Chelsea. Forskjellige spillere kler forskjellige roller. Minner meg veldig om "pappen min er sterkere enn din" diskusjon. Ingen av dere vet og ingen har vist til en eneste styrke, hurtighet eller utholdenhetstest.

Er Diarra er riktig mann for Arsenal nå? Hvis nye spillere skal hentes hadde jeg håpet på en etablert og hurtig kantspiller. Hvem det skulle være vet jeg ikke. Hadde et håp om Babel og deretter om at Reyes skulle returnere. Nå når ingen av dem kommer er jeg usikker på hvem jeg ønsker inn.

 

P.S:

Pires har vært ving/breddeholder midtbane hele sitt liv. Både i Metz, Marseille og Arsenal. Spilte sentralt for første gang på landslaget under Conf cup i 2003? da han fikk prisen som turneringens beste spiller. Ble flyttet sentralt i enkelte kamper for Arsenal, men er for all del ikke omskolert fra sentral til kant. Det er helt motsatt.

ok, da beklager jeg det med pires ;) ..

men er tydelig at det er sånn wenger tenker (med sentrale spillere på kanten)..

jeg tror diarra kunne tilført mye vi mangler, spesiel i veldig fysiske kamper, men enig i at vi vet jo ikke..

mener at diara har et enomt potensial!!

uansett, så er folk så negative på forumet her, at mann skulle tro arsenal gjør det verre en Leeds.

vi er F... meg heldige, som heier på et lag med så mye unge spennende spillere. jeg tror vi kan vinne ligaen i år, men kan selvfølgelig ta veldig feil..

arsene knows ;)

 

Helt enig med deg ang den litt negative stemningen. Jeg bruker generelt å være nokså poistiv og velvillig, men etter siste kampen i Østerrike og mot PSG sist må jeg være ærlig å si at jeg knapt har sett et mindre velspillende Arsenallag siden begynnelsen av 2000. Hevet seg betraktlig mot Inter og godt er det. Mister aldri håpet og kjenner spenningen stiger frem mot seriestart. Vi er helt avhengige av en god start for å prestere godt denne sesongen.

 

Syns alltid det er spennende med unge talenter til klubben, men som sagt vet jeg ikke om Diarra er den jeg føler vil kunne heve Arsenal per nå. Syns vi er for dårlig besatt med erfarne folk på kantene. Forventer ikke at man skal kunne finne en ny Pires over natten, men en spiller av hans type ville vært en øyeblikkelig forsterkning.

Link to comment
Share on other sites

Syns alltid det er spennende med unge talenter til klubben, men som sagt vet jeg ikke om Diarra er den jeg føler vil kunne heve Arsenal per nå. Syns vi er for dårlig besatt med erfarne folk på kantene. Forventer ikke at man skal kunne finne en ny Pires over natten, men en spiller av hans type ville vært en øyeblikkelig forsterkning.

enig der, kjøpe en erfaren ving er bra, men du hørte hva wenger sa, at han kommer ti å bruke eduardo som erstater for rosicky på venstre, og walcott som ersttter for hleb på høyre, i tilleg til at diaby kommer til å spille mye vv, denilson på høyre, så vi er egentlig godt besatt!! men diarra er en type klubben trenger, uten tvil..men sier ikke han komme ti å slå til, men har stor tro på en krigende spiller med teknikk!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...