Jump to content

rykter om DIARRA


Gunners4ever

Recommended Posts

Gå rykter om at Diarra kun er et "smokescreen" for en annen Arsenal-overgang de neste dagene.

Kan vi håpe på Shaun Wright-Phillips? :D

 

Hadde vi fått SWP tror jeg kanskje jeg hadde begynt å grine av glede, tror virkelig han kunne blomstret skikkelig i Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Nei, ikke så veldig lenge. Han blir faktisk gått forbi av en seksåring - Tommy i Tommy og Tigern.

 

Vel, angående Diarra så kan jeg ikke se hvordan han kan styrke stallen vår i det hele tatt. En ren kopi av Flamini og slettes ikke noen sterk kar. Hmmm... Hvor leste du det om at det er et slags "smokescreen", Hedly? DET er i så fall interessant. SWP mener jeg rett og slett har blitt dårligere enn han var som City-spiller. Men for all del, Wenger kan redde karrieren hans og vi trenger en skikkelig ving.

Link to comment
Share on other sites

Har bare lest det på diverse fotball forum, men kan ikke tro at det kan være en annen grunn til at Wenger skal hente Diarra, som mest sannsynlig blir benket til tider.

høres bra ut det, men en annen grunn til å hente Diarra er at han er VELDIG god!!!

Link to comment
Share on other sites

Vel - det er MEGET sjelden at overganger som har med ARsenal å gjøre lekker ut - hvertfall når det gjelder kjøp. De fleste kjøp i klubben har kommet ut av ingenting de siste årene. Så derfor kan jeg også tro at Diarra bare er en smokescreen for å avlede media, og få ro rundt en eventuell ny-signing.

Link to comment
Share on other sites

Når ein ser på kor mykje speletid Flamini faktisk har fått i treningskampane, er det vel lite truleg at han forsvinner ut.. Og då har vi etter mi meining litt for mange sentrale midtbanespelarar dersom Diarra skulle kome..

 

Som fleire andre her, så håpar eg meir på SWP.. Tenk å få ein skikkeleg ving, som i tillegg har Arsenal-blod i årane.. ;)

 

Edit; Så lenge ikkje ryktet frå Daily Mirror om at Gilberto er på veg ut skulle stemme... Lat oss for Guds skuld ikkje håpe det! Arsenal treng Gilberto denne sesongen!!!

Link to comment
Share on other sites

Når ein ser på kor mykje speletid Flamini faktisk har fått i treningskampane, er det vel lite truleg at han forsvinner ut.. Og då har vi etter mi meining litt for mange sentrale midtbanespelarar dersom Diarra skulle kome..

 

Som fleire andre her, så håpar eg meir på SWP.. Tenk å få ein skikkeleg ving, som i tillegg har Arsenal-blod i årane.. ;)

 

Edit; Så lenge ikkje ryktet frå Daily Mirror om at Gilberto er på veg ut skulle stemme... Lat oss for Guds skuld ikkje håpe det! Arsenal treng Gilberto denne sesongen!!!

Gilberto er jo nettopp gitt kapteinsbindet, så tviler på at han drar i år.

Link to comment
Share on other sites

Når ein ser på kor mykje speletid Flamini faktisk har fått i treningskampane, er det vel lite truleg at han forsvinner ut.. Og då har vi etter mi meining litt for mange sentrale midtbanespelarar dersom Diarra skulle kome..

 

Som fleire andre her, så håpar eg meir på SWP.. Tenk å få ein skikkeleg ving, som i tillegg har Arsenal-blod i årane.. ;)

 

Edit; Så lenge ikkje ryktet frå Daily Mirror om at Gilberto er på veg ut skulle stemme... Lat oss for Guds skuld ikkje håpe det! Arsenal treng Gilberto denne sesongen!!!

Gilberto er jo nettopp gitt kapteinsbindet, så tviler på at han drar i år.

 

Det var nok en feil fra Skysports sin side. Gallas som fikk bindet ifølge arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

:(-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 9 2007, 05:19 PM) 99591[/snapback]

Når ein ser på kor mykje speletid Flamini faktisk har fått i treningskampane, er det vel lite truleg at han forsvinner ut.. Og då har vi etter mi meining litt for mange sentrale midtbanespelarar dersom Diarra skulle kome..

 

Som fleire andre her, så håpar eg meir på SWP.. Tenk å få ein skikkeleg ving, som i tillegg har Arsenal-blod i årane.. ;)

 

Edit; Så lenge ikkje ryktet frå Daily Mirror om at Gilberto er på veg ut skulle stemme... Lat oss for Guds skuld ikkje håpe det! Arsenal treng Gilberto denne sesongen!!!

Gilberto er jo nettopp gitt kapteinsbindet, så tviler på at han drar i år.

 

Det var nok en feil fra Skysports sin side. Gallas som fikk bindet ifølge arsenal.com

Oi. Leste bare den fra Sky jeg, og har ikke vært inne på Arsenal.com etter det. Takk for info!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

The French international moved from Chelsea just before the transfer window closed on Friday. Arsène Wenger, who had not expected to add to his squad last week, explained how Diarra's late switch came about.

 

"He was only one year to go at Chelsea, and when he didn't extend the contract I thought, he's a player we rate, so it happened very late. I would have thought that in the end Chelsea would extend his contract but when it didn't happen we found an agreement with Chelsea."

 

Take a look at these pictures of Arsenal's latest signing

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...