Jump to content

2007.07.25 Red Bull Salzburg B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet startoppstillingen?

 

*Prøver å få liv her ;) *

 

Den blir nok ikke offentligjort før samme dag, som vanlig tenker jeg.. Hvis ikke Wenger har sagt nøyaktig hvem han vil se starte..

 

Offtopic:

Hvor har det blitt av avstemmingen H-U-B ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja vi vil ha avstemningen tilbake! ;)

 

Men som du sier så blir nok ikke det offentliggjort før samme dag. Men jeg tror det blir ganske likt som i den forrige kampen, bare kanskje enda mer retta mot hva som blir den faktiske start 11'eren i PL i første omgang, og Carling-gutta + subs i 2. omgang.

 

1. Omgang:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Senderos (siden Gallas ikke er tilstede) - Clichy

 

Walcott - Diaby ( siden Gilberto ikke er tilstede ) Fabregas - Rosicky

 

RvP - Adebayor

 

2. Omgang:

 

Fabianski

 

Eboue - Djourou - Song - Traore

 

Hleb - Denilson - Flamini - Randall

 

Eduardo - Bendtner

 

 

Noe ala det som er over tenker jeg.. Blir nok ikke store forandringene fra det tror jeg. Hvis han ikke velger å spille Toure - Song, og la Senderos - Djourou spille sammen... Vi får se ;)

Link to comment
Share on other sites

Abonnerer på ATVO nå, så får endelig fulgt med på treningskampene! ;)

 

Håper virkelig vi får sett litt mer av Sagna, Eduardo, Fabianski og Nordtveit i denne kampen, men tror nok oppstillinga blir temmelig lik den forrige som Orakelet beskrev i posten over, kanskje med Ade ut i andre omgang og inn med Eduardo håper jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Må bare få si at jeg håper noen sitter her med jevne oppdateringer! Jeg må på jobb ikveld, men sitter med internett hele tiden - Så setter pris på hvis en av dere fantastiske mennesker kunne skrevet litt "detaljert" hendelseslogg her ;)

Link to comment
Share on other sites

ATVO!!! vil anbefale alle suportere å skaffe seg det. Man får jo se de fleste PL kampene med arsenal hvis man har det. Da er det bare å si opp Canal + som koster relativt mye i forhold til de 45£ det koster for et helt år ATVO.

 

Gleder meg veldig til endelig å få se laget spille igjen, i kveld, lørdag og på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...