Imerslundinho Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 RED BULL SALZBURG - ARSENAL 25 Juli kl. 20:00 TV-Kanaler: Arsenal TV Online Streams: www.Myp2p.eu Forumets stream-tråd Dommer: Kommer Skade-info: Injury news Annet: Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 Noen som vet startoppstillingen? *Prøver å få liv her * Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 Noen som vet startoppstillingen? *Prøver å få liv her * Den blir nok ikke offentligjort før samme dag, som vanlig tenker jeg.. Hvis ikke Wenger har sagt nøyaktig hvem han vil se starte.. Offtopic: Hvor har det blitt av avstemmingen H-U-B ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 Ja vi vil ha avstemningen tilbake! Men som du sier så blir nok ikke det offentliggjort før samme dag. Men jeg tror det blir ganske likt som i den forrige kampen, bare kanskje enda mer retta mot hva som blir den faktiske start 11'eren i PL i første omgang, og Carling-gutta + subs i 2. omgang. 1. Omgang: Almunia Sagna - Toure - Senderos (siden Gallas ikke er tilstede) - Clichy Walcott - Diaby ( siden Gilberto ikke er tilstede ) Fabregas - Rosicky RvP - Adebayor 2. Omgang: Fabianski Eboue - Djourou - Song - Traore Hleb - Denilson - Flamini - Randall Eduardo - Bendtner Noe ala det som er over tenker jeg.. Blir nok ikke store forandringene fra det tror jeg. Hvis han ikke velger å spille Toure - Song, og la Senderos - Djourou spille sammen... Vi får se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Abonnerer på ATVO nå, så får endelig fulgt med på treningskampene! Håper virkelig vi får sett litt mer av Sagna, Eduardo, Fabianski og Nordtveit i denne kampen, men tror nok oppstillinga blir temmelig lik den forrige som Orakelet beskrev i posten over, kanskje med Ade ut i andre omgang og inn med Eduardo håper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Vel Nordtveit er ikke med til Østerrike - så får nok ikke se noe mere til han. Men regner med at både Sagna og Eduardo får rundt 45minutter hver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Kampen begynner kl 19.00CET i følge Arsenal.com http://www.arsenal.com/fixtures.asp?thisNa...t+Team+Fixtures Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Ja jeg tenkte på det samme. Kan en admin eller trådstarter fikse dette? Så ikke folk ser og stoler blindt på hva som står her. Slik som jeg gjorde sist Er så kjedelig å gå glipp av 1 omgang pga det Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Hva vil "7pm (CET)" si? Er det ikke 7pm engelsk tid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Hva vil "7pm (CET)" si? Er det ikke 7pm engelsk tid? CET = Central european time, altså vår tidssone. Engelsk tid er GMT. Det står for Greenwich middle time eller noe lignende BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Nå er vel vi egentlig inne i CEST (Central european summer time) - så det så Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Da takker jeg for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Må bare få si at jeg håper noen sitter her med jevne oppdateringer! Jeg må på jobb ikveld, men sitter med internett hele tiden - Så setter pris på hvis en av dere fantastiske mennesker kunne skrevet litt "detaljert" hendelseslogg her Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 ATVO!!! vil anbefale alle suportere å skaffe seg det. Man får jo se de fleste PL kampene med arsenal hvis man har det. Da er det bare å si opp Canal + som koster relativt mye i forhold til de 45£ det koster for et helt år ATVO. Gleder meg veldig til endelig å få se laget spille igjen, i kveld, lørdag og på søndag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 ATVO viser ikke Premier League, CL eller FA-Cup. De viser klipp i ettertid. Jeg har ATVO, men nettverket i Jernbaneverket tillater ikke å se film ( selv om man sitter på ren fiber tilkobling ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skjetne Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Ahh, nå nermer det sei kamp og EG gler meg! Håper å få se litt mer til Dudu i dag, håper og å få se litt mer av Diaby som ser ut til å vær i toppform Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 blir kampen lagt ut noen steder etter den er ferdig, får ikke sett den.. at det går ann og se den senere liksom, noen som kan hjelpe?? hadde satt stor pris på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 VIKTIG SPØRSMÅL: NÅR BEGYNNER KAMPEN? 19.00 eller 20.00? Sist gang sto det 20.00 her, men så var det 19.00 den begynte.. derfor fikk jeg bare med meg andre omgang.. sykt frustrerende.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 19:00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 kampen starter NUH 19.00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
knuthansen24 Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Dudu starter!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Off da. Gallas som kaptein... Link to comment Share on other sites More sharing options...
knuthansen24 Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Stadionanlegget til Salzburg er overraskende bra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersC Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Der skulle Eduardo hatt straffe!! Men men, en bra åpning på kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balder Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Noen som ser kampen på PPMate? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.