Jump to content

Dommedag?


oyoy71

Recommended Posts

Til dere som frykter at Arsenal vil kollapse ved Titis "bortgang", har dere glemt hvordan "reservelaget" fullstendig rundspilte Chelsea i ligacupfinalen. I hverfall i 1 omgang.

 

Hvis Wenger klarer å få ungutta til å prestere slik litt oftere (gjerne hele tiden), så er jeg ikke bekymret i det hele tatt ;) !

Link to comment
Share on other sites

Se på 1 ting. Du klarte ikke skrive det innlegget der uten å skrive Wenger...

Wenger forsvinner neste sommer (mest trolig), og hva da...

 

For min del ville jeg sagt at det er mest sannsynlig at han blir. Vi kan egentlig ikke si så mye om det.

Link to comment
Share on other sites

hva er det her for noe crap talk!

Henry gikk og hva som skjer etter kommende sessong vet vi ikke...vi må ta et steg om gangen første steg er kommende sessong :(

Arsenal sin dommedag er ikke før verden blir sprengt eller når menneskeheten utryder seg selv!!

Arsenal er å kommer til å være et topplag uansett hva!! (eller hvis alle spillerne blir solgt og drillo blir manager så kan d gå som leeds :( )

Link to comment
Share on other sites

Wenger har alltid vært litt av en tregost når det gjelder å selv skrive under på forlengelser. Tviler sterkt på at han stikker av fra livsverket sitt allerede neste sesong.

 

Men det er ingen tvil om at situasjonen har endret seg drastisk siden forrige gang han signerte ny kontrakt. Problemet er at vi ennå ikke vet hvor mye Wenger vektlegger det faktum at Dein er skviset ut.

 

Tror det er mange av optimistene på forumet som kan få seg en stor overraskelse neste sommer, ved at Wenger velger å si at nok er nok. Men jeg håper i det lengste at vi som er av det mer pessimistiske slaget tar feil, og at vi kan glede oss over Wenger ved roret i 3-5 år til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...