Jump to content

Klarer du denne??


RockyRocastle

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Må innrømme at jeg endte opp med 18 riktige. Kom med flere Rocky! :D

 

 

 

Før 1990/91 sesongen spillte Arsenal igjen i Makitaturneringen, hvor ble denne holdt?

 

Motstander var Sampdoria, hvem scoret målet deres som var et fantastisk brassespark?

 

Hvem scoret vårt mål i 1-1 kampen?

 

Martin Tyler skjellte ut en Sampdoriaforsvarer for markeringsjobben ved vårt mål, hvem?

Link to comment
Share on other sites

Ingenting å skamme seg over det...

 

Har en nøtt til din generasjon også:

 

Robin Van Persie ble presentert som Arsenalspiller på Highbury under en kamp. Hvem var motstander og hva ble resultatet?

 

Manu Petit ventet en stund på sitt første Arsenalmål, mot hvem kom det og hva ble stillingen?

 

Hvilken uvanlig målscorer dukket opp i 2001 sesongen når vi lå under 0-2 for Shaktar Donetsk på Highbury. Hvilken Arsenalspiller bidro med 2 mål?

Link to comment
Share on other sites

Dette ble litt i vanskeligste laget for min del...men vi som er i relativt unge og kanskje ikke kjenner all statstikk fra samtlige kamper på 90 -tallet og frem til i dag, får vel leve med at det viktigste tross alt er å støtte opp om laget! :-)

Link to comment
Share on other sites

8 av 20 riktige her.. Mye tipping!

2000 og utover hadde vært fint ja ;)

Eller sånn så dagbladet (?) har.. Forskjellige vanskelighetsgrader som miniputt-smågutt-gutt-junior-senior-expert (ikke at jeg husker hvordan den er men..)

Noe i den duren liksom.

Link to comment
Share on other sites

Laget en quiz jeg også. Denne burde alle klare!! T.O.M de unge!

 

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=15157

 

 

Klarte 10 av 10, kom ikke RVP fra Feyenoord?

Ooops! En feil av meg der. Jeg blandet psv med Feyenoord. Så på spørsmålet om RvP så bytt ut PSV med Feyenoord. PSV er det "riktige" svaret på den quizen, men i realiteten er det som Rocky sa; Feyenoord.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...