Jump to content

Klarer du denne??


RockyRocastle

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Må innrømme at jeg endte opp med 18 riktige. Kom med flere Rocky! ;)

 

 

 

Før 1990/91 sesongen spillte Arsenal igjen i Makitaturneringen, hvor ble denne holdt?

 

Motstander var Sampdoria, hvem scoret målet deres som var et fantastisk brassespark?

 

Hvem scoret vårt mål i 1-1 kampen?

 

Martin Tyler skjellte ut en Sampdoriaforsvarer for markeringsjobben ved vårt mål, hvem?

 

Var det ikke sommeren 1991, altså før 91/92-sesongen, Gianluca Vialli hadde det fabelaktige målet mot Arsenal? Så vidt jeg husker fra mine kjære VHSer, foran et folketomt Clock End, Highbury.

 

Tror det var Merson, og tipper "Sørloth-dødaren" Bergomi, på de to siste.

Link to comment
Share on other sites

Ingenting å skamme seg over det...

 

Har en nøtt til din generasjon også:

 

Robin Van Persie ble presentert som Arsenalspiller på Highbury under en kamp. Hvem var motstander og hva ble resultatet?

 

Manu Petit ventet en stund på sitt første Arsenalmål, mot hvem kom det og hva ble stillingen?

 

Hvilken uvanlig målscorer dukket opp i 2001 sesongen når vi lå under 0-2 for Shaktar Donetsk på Highbury. Hvilken Arsenalspiller bidro med 2 mål?

Den siste er selvfølgelig Martin Keown, ellers fikk jeg ikke med meg når Emmanuel spilte, og kan faktisk ikke huske noen RvP presentasjon.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å skryte, men det ble faktisk 20 av 20.....

 

 

Sikker??

 

Jeg klarte også 20, men jeg har tross alt laget quizen...

 

Klar for flere nøtter??

Mange skrivefeil i denne quizen du har laget...

 

Den ble laget sent igår kveld, ta forbehold om enkelte feil i og med at den ble laget på sparket..

 

Kjempefint at du poengterte feilene...

 

Tilleggs quiz:

 

Makitaturneringen ble spillt på Highbury, Vialli og Merson var målscorere. Manini var syndebukken når Merson satt innelgget i mål.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert ikke mange som vet om Kolos andre bror, heller ikke når han fikk sin debut for Ivory Coast. Ingen med 10/10 på Kolo Quizen ennå, altså?

 

Fikk 9 av 10... kom Kolo's debut i 2000??? gjetta det se...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...