Jump to content

Arsenal's beste spiller sesongen 06/07


hermz

Beste spiller 06/07  

95 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Årets Arsenal spiller?

For meg står det vel mellom Gilberto og Fabregas.

De har vært fantastiske. Sesongen var litt skuffende vi hadde kanskje forventet litt mer, men jeg syns de to har utmerket seg stort på midtbanen :)

 

Deres mening?

Fikk ikke alle med på pollet!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto, helt klart..med gode pasninger og mange mål..en verdig vinner.

 

van Persie bør også nevnes, selv om han har vært skadet mye, og blitt toppscorer med mange flotte mål for oss i år.

Link to comment
Share on other sites

Min stemme går til Gilberto.

Minus i de kampene har har spilt midtstopper og har hatt noen slurvete pasninger

Pluss på hvordan han jobber, får opp moralen i laget når han er kaptein og ikke minst scorer han jo nesten 10 mål i år.

Men jeg var nær å velge Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto, helt klart..med gode pasninger og mange mål..en verdig vinner.

 

van Persie bør også nevnes, selv om han har vært skadet mye, og blitt toppscorer med mange flotte mål for oss i år.

 

gilberto med mange gode pasninger??????????????????????????????????????? i alle dager!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Min stemme gikk til Cesc, klart riktig valg tenke på at han fylte 20 tidlig i mai og den prestasjonen han har gjort. spillern som har gjort flest opptredener på banen denne sessongen...for meg var d ingen tvil :)

Link to comment
Share on other sites

Går for cesc ! Ett ungt tallent, som barer stråler mær for vær dag som går ! En herlig spiller !

Link to comment
Share on other sites

Stemte Clichy. Var vel få som hadde forventa at han skulle holde eit så høgt, og ikkje minst stabilt nivå, gjennom heile sesongen. Fortente etter mi meining ein plass på årets lag.

 

Helt enig :) stemte Clichy..savner overhode ikke cashley

Link to comment
Share on other sites

Gilberto, helt klart..med gode pasninger og mange mål..en verdig vinner.

 

van Persie bør også nevnes, selv om han har vært skadet mye, og blitt toppscorer med mange flotte mål for oss i år.

 

gilberto med mange gode pasninger??????????????????????????????????????? i alle dager!!!!! :P

 

 

jess, har du ikke sett kampene??

Link to comment
Share on other sites

Clichy stemmte jeg også. Enn som har overrasket meg noe ekstremt dette året. Han er ikke langt fra verdensklasse, og tenk enda bedre blir han. Hurtig het, god teknik og mange fine løp på venstre kanten. Fabregas og Gilberto kommer rett bak.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto

 

Hæ??

 

Jeg har vanskelig med å forstå at så mange mener gilberto har vært årets spiller... :P

ok han scoret 11 mål denne sesongen men ca halvparten av dem var jo på straffer.

synes ikke han er eller har vært no god spillemessig. gjør en god jobb på defensiven men

mener vi må ha inn en bedre ved siden av cesc om vi skal kjempe helt der oppe

 

cesc er en klar vinner med clichy på en fin andre plass. toure og gilberto kan dele 3 plassen.

Link to comment
Share on other sites

Stemte Gilberto, han har hatt en veldig god sesong. Limet mellom midtbanen og forsvaret. Mål er mål om de så er på straffe eller ikke. Har vel 3-4 spille mål og resten straffer? Stått frem som "far" for de yngre spillerne i Henry's skadefravær. Solid, sjeldent en dårlig kamp med unntak av da han spilte stopper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...