Jump to content

Arsenal join chase for Benni


pacman

Recommended Posts

han er vel en spiller som har bevist at han er god nok for PL i år, scoret en god del mål, men spørmålet er vel om vi trenger en spiss til eller ikke..

 

Arsenal join chase for Benni

29th May 2007

By Staff Writer

 

Arsenal have joined the chase for Blackburn striker Benni McCarthy after the player issued a 'come and get me plea' to the Premiership's big four.

 

McCarthy is also strong in his views that he does not owe anything to Rovers and is perfectly entitled to make a move telling the News of the World:

 

"I think I've paid my dues. It's not like I owe them my life or they owe me. They brought me to the Premier League and I am extremely grateful for that.

 

"But I would love to play in the Champions League and Blackburn are probably not a team that can offer that opportunity."

 

 

http://www.all3points.co.uk/cat/arsenal/ben290507.php

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke syntes det tidligere, men jeg trur vi kan trenge en.

Hva om vi plutselig får store skadeproblemer i januar, RvP og Henry er ute igjen, og Adebayor stikker til Afrika... Da blir det tynt med bare en Bendtner (Som kanskje ikke var så god som vi trudde) og en Walcott som fortsatt er litt ung.

Link to comment
Share on other sites

tror benni hadde vært en nyttig signering for oss. er en boksspiller som scorer jevnt og trutt ,noe vi trenger og har rutine fra champions league og store kamper. selv om man kanskje skulle tro det,er det ikke ulovlig for også arsenal å kjøpre spillere over 30... :) vil påstå han er bedre enn både ade og bendtner. selg ade - 16 mål på 46 kamper holder ikke når du er spiss for arsenal!!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om dette ryktet er så spennende,men jeg sier ja takk! :)

Han scorer masse mål,pluss at han har teknikk,fart og det der...Vil veldig gjerne få se han i Arsenal drakta,men tror ikke det skjer! Men håper selvfølgelig :D

Link to comment
Share on other sites

Ok, hør her nå ! Det eneste dere tenker på er "kjøp,kjøp,kjøp" Ok han er en grei fotball spiller ! Men vi må tenke litt økonomisk også + spiss er ingen krise ! Ving derimot er en ting vi bør snakke om. Vær dager kommer det nye rykter om spisser, og dere sier : "Ja,takk" "Blir et bra kjøp med han " osv..... Tenk hvor mange spisser vi hadde hatt i stallen til neste år + transferbudsjettet hadde nokk gått i minus ..

Link to comment
Share on other sites

benny har scoret 24 mål for blackburn i år, sånn sett kunne vi trengt han, men på en annen side liker jeg ikke tanken på og kjøpe en 30 åring..

 

hadde blitt dårlig butikk!!

 

kunne tenkt meg Tevez jeg han kan spille ving og spiss, han har bevist at han takler PL og

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke syntes det tidligere, men jeg trur vi kan trenge en.

Hva om vi plutselig får store skadeproblemer i januar, RvP og Henry er ute igjen, og Adebayor stikker til Afrika... Da blir det tynt med bare en Bendtner (Som kanskje ikke var så god som vi trudde) og en Walcott som fortsatt er litt ung.

 

Er ikke han godeste McCarthy fra sør-afrika a??? da skulle vel han spille i afriksa mesterskapet på vinteren og??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke syntes det tidligere, men jeg trur vi kan trenge en.

Hva om vi plutselig får store skadeproblemer i januar, RvP og Henry er ute igjen, og Adebayor stikker til Afrika... Da blir det tynt med bare en Bendtner (Som kanskje ikke var så god som vi trudde) og en Walcott som fortsatt er litt ung.

 

Er ikke han godeste McCarthy fra sør-afrika a??? da skulle vel han spille i afriksa mesterskapet på vinteren og??? :blink:

 

 

ja fra sør amerika, men bendtner er en lat j***l sett han i en rekke kamper og birmingham supporttere sier de hater han for han er så lat, viser lite engasjement. trur vi trenger en fighter i boksen og en ronaldotypeving. hvis arsenal hadde spilt 4-3-3 hadde vi ikke trengt no ny ving bare en boks spiss som kansjezigic, klose lignende, henry på venstre van persie med walcott som backup på høyre,, van persie stråler som 4-3-3 ving for nederland, henry trekker også for mye ut på kanten, hade vi da også hatt en type nistelrooy type i midten hadde vi gjort det bra tror jeg, men vet ikke detter bare en tanke og ja, det er dumt åbytte formasjon og ja da må vi nok vekk med wenger, men curbishley er i west ham så da er det vel ingen vits å håpe på det:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke syntes det tidligere, men jeg trur vi kan trenge en.

Hva om vi plutselig får store skadeproblemer i januar, RvP og Henry er ute igjen, og Adebayor stikker til Afrika... Da blir det tynt med bare en Bendtner (Som kanskje ikke var så god som vi trudde) og en Walcott som fortsatt er litt ung.

 

Er ikke han godeste McCarthy fra sør-afrika a??? da skulle vel han spille i afriksa mesterskapet på vinteren og??? :blink:

 

 

ja fra sør amerika, men bendtner er en lat j***l sett han i en rekke kamper og birmingham supporttere sier de hater han for han er så lat, viser lite engasjement. trur vi trenger en fighter i boksen og en ronaldotypeving. hvis arsenal hadde spilt 4-3-3 hadde vi ikke trengt no ny ving bare en boks spiss som kansjezigic, klose lignende, henry på venstre van persie med walcott som backup på høyre,, van persie stråler som 4-3-3 ving for nederland, henry trekker også for mye ut på kanten, hade vi da også hatt en type nistelrooy type i midten hadde vi gjort det bra tror jeg, men vet ikke detter bare en tanke og ja, det er dumt åbytte formasjon og ja da må vi nok vekk med wenger, men curbishley er i west ham så da er det vel ingen vits å håpe på det:)

 

 

men da spør jeg deg : Hvor skal vi finne denne nistelrooy'en til en rimelig pengepris som kan tenke seg å komme til arsenal ? .. Å du mener at vi skal benke rosicky og hleb da eller ? Hvem skal være på midten ? Gilberto ? Cesc ? Rosicky ? Hleb ? .. Nå må du tenke på plassene her :) Ok, van. persie venstre ving da sier du vekk med rosicky/ljungberg og walcott på høyre ok, da sier du vekk med hleb.. Så du vil benke hleb framfor walcott ? ..

Link to comment
Share on other sites

litt avsporing av temaet, men arsenal i 4-3-3 er ingen dum ide, og ein ide eg har lansert tidlegare.

Henry og Hleb brukar du på venstre.... (siste kampane i år var det frå venstre Hleb skaper det han skaper og han kan ligne litt på Pires frå venstre. ) på høgre er van persie og walcott først i køa, da har vi i tillegg ljungen og rosicky som kan spele kant. Rosicky brukar vi likevel helst på midten, der han spelar saman med fabregas og gilberto, med diaby i bakhand. Spørsmålet i 4-3-3 er da berre kven som skal spele midtspiss. Ade eller Bendtner, eller ein ny spiss. Har tru på det laget der eg :)

 

Jeg har ikke syntes det tidligere, men jeg trur vi kan trenge en.

Hva om vi plutselig får store skadeproblemer i januar, RvP og Henry er ute igjen, og Adebayor stikker til Afrika... Da blir det tynt med bare en Bendtner (Som kanskje ikke var så god som vi trudde) og en Walcott som fortsatt er litt ung.

 

Er ikke han godeste McCarthy fra sør-afrika a??? da skulle vel han spille i afriksa mesterskapet på vinteren og??? :blink:

 

 

ja fra sør amerika, men bendtner er en lat j***l sett han i en rekke kamper og birmingham supporttere sier de hater han for han er så lat, viser lite engasjement. trur vi trenger en fighter i boksen og en ronaldotypeving. hvis arsenal hadde spilt 4-3-3 hadde vi ikke trengt no ny ving bare en boks spiss som kansjezigic, klose lignende, henry på venstre van persie med walcott som backup på høyre,, van persie stråler som 4-3-3 ving for nederland, henry trekker også for mye ut på kanten, hade vi da også hatt en type nistelrooy type i midten hadde vi gjort det bra tror jeg, men vet ikke detter bare en tanke og ja, det er dumt åbytte formasjon og ja da må vi nok vekk med wenger, men curbishley er i west ham så da er det vel ingen vits å håpe på det:)

 

 

men da spør jeg deg : Hvor skal vi finne denne nistelrooy'en til en rimelig pengepris som kan tenke seg å komme til arsenal ? .. Å du mener at vi skal benke rosicky og hleb da eller ? Hvem skal være på midten ? Gilberto ? Cesc ? Rosicky ? Hleb ? .. Nå må du tenke på plassene her :P Ok, van. persie venstre ving da sier du vekk med rosicky/ljungberg og walcott på høyre ok, da sier du vekk med hleb.. Så du vil benke hleb framfor walcott ? ..

Link to comment
Share on other sites

supert om vi hadde fått han :blink:

Nei det hadde ikke vært supert. Vi har Henry, Walcott, van Persie, Adebayor, Bentdner, Vela, Reyes pluss unge talenter som kan spille spiss..hvorfor iall verden kjøpe en spiss til?

Link to comment
Share on other sites

Vela og Reyes spiller ikke for Arsenal forekommende sesong....

Både Vela og Reyes er fortsatt Arsenals eiendom. tror heller ikke Vela blir solgt til Levante som ryktene sier

Link to comment
Share on other sites

Vela og Reyes spiller ikke for Arsenal forekommende sesong....

 

Åh? :blink:

Ærlig talt... Reyes komme ikke tilbake, det må dere innse nå altså. Gutten er god, og uansett hvor mye vi håper på at han skal kunne blomstre i 4-3-3 osv osv, så trives han ikke. Dette er ikke FM, hvor spillerne ikke har "følelser".

 

Det som det også virker som er at folk har glemt hvor dårlig Reyes var fra Oktober til April. Meget god i starten av sesongen, bidrar med mye, så blir han helt borte før han våkner til live igjen på våren. Folk roper etter at Hleb er ineffektiv, men er Reyes så mye bedre da?

 

Da det gjelder Vela, så kommer han nok til Arsenal, men tviler på at han er god nok til å danke ut RvP, Henry, Ade og Bendtner. Han blir nok på lån minst en sesong til.

Link to comment
Share on other sites

Vela og Reyes spiller ikke for Arsenal forekommende sesong....

 

Åh? :P

Ærlig talt... Reyes komme ikke tilbake, det må dere innse nå altså. Gutten er god, og uansett hvor mye vi håper på at han skal kunne blomstre i 4-3-3 osv osv, så trives han ikke. Dette er ikke FM, hvor spillerne ikke har "følelser".

 

Det som det også virker som er at folk har glemt hvor dårlig Reyes var fra Oktober til April. Meget god i starten av sesongen, bidrar med mye, så blir han helt borte før han våkner til live igjen på våren. Folk roper etter at Hleb er ineffektiv, men er Reyes så mye bedre da?

 

Hleb er helt klart en bedre spiller enn Reyes i PL...men drømmen om Reyes tilbake i Arsenal

må jeg ærlig talt innrømme at jeg ikke forstår. Reyes var forferdelig svak siste halvdel av sesongen før han gikk og alt han gjorde var å syte hvor forferdelig han hadde det i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Vela og Reyes spiller ikke for Arsenal forekommende sesong....

 

Åh? :P

Ærlig talt... Reyes komme ikke tilbake, det må dere innse nå altså. Gutten er god, og uansett hvor mye vi håper på at han skal kunne blomstre i 4-3-3 osv osv, så trives han ikke. Dette er ikke FM, hvor spillerne ikke har "følelser".

 

Det som det også virker som er at folk har glemt hvor dårlig Reyes var fra Oktober til April. Meget god i starten av sesongen, bidrar med mye, så blir han helt borte før han våkner til live igjen på våren. Folk roper etter at Hleb er ineffektiv, men er Reyes så mye bedre da?

 

Hleb er helt klart en bedre spiller enn Reyes i PL...men drømmen om Reyes tilbake i Arsenal

må jeg ærlig talt innrømme at jeg ikke forstår. Reyes var forferdelig svak siste halvdel av sesongen før han gikk og alt han gjorde var å syte hvor forferdelig han hadde det i Arsenal.

 

Her må jeg si meg uenig med deg Morten. Reyes har vist mer i Arsenal trøya enn hva Hleb har vist. Du nevner at Reyes var svak den siste halve sesongen han var hos oss. Vel, Hleb har stort sett vært svak hele denne sesongen. I tillegg er Reyes en mye mer målfarlig spiller enn Hleb.

 

Men Reyes er uansett ett ikke-tema, etter som han ikke vil tilbake til oss. Skulle helst sett at Hleb ble ett ikke-tema iløpet av sommeren også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...