Jump to content

Fernando Torres


pekkiry

Recommended Posts

Wenger offered Arsenal duo for Atletico's Torres

May 24, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger made a cash plus player offer to Atletico Madrid on Tuesday for striker Fernando Torres.

AS says Wenger asked about Torres' availability and offered Aleksandr Hleb and Freddie Ljungberg in part-exchange for the Atletico captain.

 

Atletico chiefs Miguel Angel Gil and Jesus Garcia Pitarch turned down the proposal, but left the door open by expressing interest in Manu Adebayor and Tomas Rosicky.

 

 

 

Vet ikke hvor mye man skal tro på dette, men hadde ikke gjort noe å få inn Torres og kastet ut Ljungberg og Hleb.. =)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Dette hadde absolutt vært et godt bytte, uten mellomlegg blir jo dette å regne som et kupp spør du meg! Torres er en briljant spiller og en som hadde passet til vårt spill med kjappe kombinasjoner

og småspill. Ikke en storscorer men det er jo heller ikke Ade og til dels RVP(scoret en del denne sesongen riktignok).

Ljungberg er en kjær spiller for oss goonere og har vært en betydelig spiller i mange sesonger - spesielt i 01/02 sesongen skal han ha stor kreditt for dobbelen vi vant dette året ;) . Desverre har Freddie vært uheldig med skader de 2-3 siste årene og ikke vært på nivået vi så gjerne vil ha han på. 1 scoring sist sesong og ingen denne sesongen er rett og slett for svakt til tross for skadene. Det er trist å si det, men jeg tror det beste hadde vært om Ljungberg hadde funnet seg en ny klubb denne sommeren. Jeg vil me fryd huske tilbake til dagene hvor svensken kom på sine sugende løp og hvor Iceman Bergkamp med sitt geniale fotball-hode gang på gang sendte han igjennom med kirurgisk presisjon. Det var dager det!

 

Så var det Hleb. Uttales det virkelig Gleb?? Veldig skuffet over hans sesong. Fantastisk å se på når alt stemmer for hvitrusseren, som er i 1 av 20 kamper. Han holder unødig lenge på ballen, feilprosenten er alarmerende høy og å score gjør han jo bare ikke! Skjønner ikke hvordan du kan være storfornøyd med hans sesong Hermes.. Har etter mitt syn fått oppsiktsvekkende mye tilitt av Wenger,men har selvfølgelig noe å gjøre med alle skadene. Med alle friske og forhåpentligvis en Frank Ribery inn, håper og tror jeg Hleb vil skjerpe seg og bli en bedre spiller. Så hvis handelen, som mest sannsynlig ikke blir noe av, kan jeg se Hleb med videre i Arsenal for å bevise meg feil. Hvis derimot handelen skulle skje sier jeg ja takk! Vil berømme mange fine innlegg, innom ofte og leser,har nå også skaffet meg en profil selv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke byttet bort Hleb og Ljungberg for Torres!

Jeg har veldig troen på Hleb, og syns at han har levert en veldig god sessong, og bedre blir det! :-|

 

støttes 110%.. Hleb er en spiller som vi må ta vare på...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke byttet bort Hleb og Ljungberg for Torres!

Jeg har veldig troen på Hleb, og syns at han har levert en veldig god sessong, og bedre blir det! :-|

 

støttes 110%.. Hleb er en spiller som vi må ta vare på...

 

 

Ja ! Helt rett, kan ikke hive vekk hleb bare fordi han ikke har levert 100% i år ! han kommer seg GARANTERT !!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke byttet bort Hleb og Ljungberg for Torres!

Jeg har veldig troen på Hleb, og syns at han har levert en veldig god sessong, og bedre blir det! :-|

 

støttes 110%.. Hleb er en spiller som vi må ta vare på...

 

 

Ja ! Helt rett, kan ikke hive vekk hleb bare fordi han ikke har levert 100% i år ! han kommer seg GARANTERT !!

 

Hadde ikkje opp spelera og solgt dei ette første sesongen, kunne det no fort enda opp med at spelera som Pires og Henry hadde blomstra i andre klubba enn Arsenal.

Premier League e en hard liga og dei fleste spelera trenge tilpassing før dei klare å yte optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Dette hadde absolutt vært et godt bytte, uten mellomlegg blir jo dette å regne som et kupp spør du meg! Torres er en briljant spiller og en som hadde passet til vårt spill med kjappe kombinasjoner

og småspill. Ikke en storscorer men det er jo heller ikke Ade og til dels RVP(scoret en del denne sesongen riktignok).

Ljungberg er en kjær spiller for oss goonere og har vært en betydelig spiller i mange sesonger - spesielt i 01/02 sesongen skal han ha stor kreditt for dobbelen vi vant dette året :-| . Desverre har Freddie vært uheldig med skader de 2-3 siste årene og ikke vært på nivået vi så gjerne vil ha han på. 1 scoring sist sesong og ingen denne sesongen er rett og slett for svakt til tross for skadene. Det er trist å si det, men jeg tror det beste hadde vært om Ljungberg hadde funnet seg en ny klubb denne sommeren. Jeg vil me fryd huske tilbake til dagene hvor svensken kom på sine sugende løp og hvor Iceman Bergkamp med sitt geniale fotball-hode gang på gang sendte han igjennom med kirurgisk presisjon. Det var dager det!

 

Så var det Hleb. Uttales det virkelig Gleb?? Veldig skuffet over hans sesong. Fantastisk å se på når alt stemmer for hvitrusseren, som er i 1 av 20 kamper. Han holder unødig lenge på ballen, feilprosenten er alarmerende høy og å score gjør han jo bare ikke! Skjønner ikke hvordan du kan være storfornøyd med hans sesong Hermes.. Har etter mitt syn fått oppsiktsvekkende mye tilitt av Wenger,men har selvfølgelig noe å gjøre med alle skadene. Med alle friske og forhåpentligvis en Frank Ribery inn, håper og tror jeg Hleb vil skjerpe seg og bli en bedre spiller. Så hvis handelen, som mest sannsynlig ikke blir noe av, kan jeg se Hleb med videre i Arsenal for å bevise meg feil. Hvis derimot handelen skulle skje sier jeg ja takk! Vil berømme mange fine innlegg, innom ofte og leser,har nå også skaffet meg en profil selv.

 

enig ;)

Link to comment
Share on other sites

Å fått Torres til klubben ville vært en enorm signing. Ville vært synd å miste Hleb som jeg tror har mye mer å by på og Ljungberg som har masse erfaring, men allikevel så er Torres såpass god at det ville vært en veldig god byttehandel - tror nå jeg da. :-|

Link to comment
Share on other sites

virker som om folk her tror at hleb bare har hvert en sesong i arsenal..

 

torres hadde hvert digg det, ljungberg har jeg liten tro på kommer tilbake i slag, hleb er en meget god spiller på sitt beste men jeg synes han er for ustabil..

god byttehandel som aldri kommer til og skje :-|

Link to comment
Share on other sites

 

Hadde ikkje opp spelera og solgt dei ette første sesongen, kunne det no fort enda opp med at spelera som Pires og Henry hadde blomstra i andre klubba enn Arsenal.

Premier League e en hard liga og dei fleste spelera trenge tilpassing før dei klare å yte optimalt.

 

vi hadde aldri solgt henry og pires etter sine første sesonger i klubben fordi de gjorde det meget bra i sine

første sesonger i klubben. pires var jo når man tenker over det egentlig eminent under hele sitt arsenal-opphold. Var så vanvittig deilig å ha en midtbane-spiller som var garrantist for 15+ mål i sesongen! ja som sagt gjorde pires det bra fra starten og hvis jeg ikke tar helt feil ble han årets spiller i 2002?? ikke helt sikker på dette, men knakanes god ja det var han. ble stygt skada i FA-cup kampen mot N`castle i 03, en kamp jeg forøvrig så, men kom tilbake og banket inn mål like herlig som før. Selv om Henry ikke var en storscorer fra dag 1 var han markant og god og en betydelig bidragsyter. Hleb har nå vært hos oss i to sesonger og kan umulig betegnes som en suksess...

Link to comment
Share on other sites

Er veldig redd for at dette fort kan bli den 4. spilleren Man United henter. Nå de har fått inn friskt blod der de trenger, i midten og på kanten. Eneste de mangler nå er en spiss som scorer. Kunne virkelig tenkt meg å se Torres i Arsenal. Han har begynt å stagnere litt og trenger å flytte på seg til en større klubb, og om ikke vi prøver oss kan han fort havne i United eller Chelsea

Link to comment
Share on other sites

Er veldig redd for at dette fort kan bli den 4. spilleren Man United henter. Nå de har fått inn friskt blod der de trenger, i midten og på kanten. Eneste de mangler nå er en spiss som scorer. Kunne virkelig tenkt meg å se Torres i Arsenal. Han har begynt å stagnere litt og trenger å flytte på seg til en større klubb, og om ikke vi prøver oss kan han fort havne i United eller Chelsea

 

Jeg frykter også at United kommer til å forsterke angrepet sitt med enten Torres eller Eto'o. Øverst på lista mi står Eto'o, men tror det kan bli enklere å få Torres, med tanke på at vi kan bruke Reyes som en del av avtalen. Eto'o blir nok ikke noen Arsenalspiller hvis ikke Henry går motsatt vei

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Torres er en favoritt uten tvil. Han er en formidabel avslutter og en leder på banen som gir mye til laget sitt. Han er veldig flink til å skape situasjoner i likhet med Ribery og det er en slik type vi trenger. Men om han ender opp i arsenal er nok bare tull. Wenger har vært(er) i Spania for å selge Reyes og sikkert ikke for å kjøpe er min følelse på situasjonen. Men skulle vi vært så heldig å fått Torres så hadde han nok fort blitt fast partner med Henry på topp, men da kunne jeg tenkt meg å brukt Van Persie på vingen for han kunne sikkert gitt oss uttelling der..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...