Jump to content

Fernando Torres


pekkiry

Recommended Posts

så vidt eg skjønner så er Arsenal ute etter Torres og Arsenal er villige til å by 36 millioner euro eller drøye 24 millioner pund...vet ikke helt om eg ønsker denne spissen, selv om han er kjapp og har en god skudd fot...

24 millioner pund syns ikke jeg virker som så altfor mye spesielt når vi har sogt Henry og har 40 mill pund i bakhånd. mener helt klart at Torres er vært det så spørs det bare om Wenger gidder å prøve. P. S. Den linken hjelper ikke så mange når den er på spansk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Byttet Reyes med Torres

 

Helt oppriktig, jeg vil heller ha Reyes tilbake og Anelka inn.

 

Det kunne jeg også tenkt meg. Tror Reyes kunne hatt mye å tilført Arsenal laget igjen. Han er en fantastisk spiller og jeg tror han kunne gjort det veldig bra hadde han bare hatt litt tålmodighet med å slå seg tilrette i London og funnet seg tilrette i laget. Anelka har jeg nevnt i andre tråder og jeg syns han har modnet og hvis han skulle komme tilbake så vil jeg støtte et sånt kjøp fullt ut. Sist gang var han ung og dum, og det har vel alle vært en gang, så det er alltid rom for å gi en sjanse til. :(

Link to comment
Share on other sites

Reyes var en god spiller for arsenal også før han dro. Han skaffa oss så sinnsykt mye frispark i farlige posisjoner, og i tillegg så var samspillet med Cole på venstre siden uhyre bra. Aner ikke hvor mange innlegg de to endte opp med, og hvor mange ganger den ene spilte gjennom den andre - men det var MANGE.

 

Reyes og Clichy passer hverandre like bra tror jeg, så jeg sier ja takk til en retur for Jose Antonio:)

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/6239286.stm

 

Kan ikke si jeg helt liker at Torres kan havne i Liverpool.

 

Vi har Reyes til salgs og kan definitivt lokke med det i en eventuell byttehandel + cash.

Om A. Madrid vil være med på det er usikkert, men for meg virker det ikke som Wenger har noen planer om å kjøpe han.

Kommer til å bli irriterende å se på hvis han skulle få suksess i Liverpool og vite at vi ikke prøvde å kjøpe han engang.

 

Ser mange her snakke om og håper på at Reyes kommer tilbake, men jeg tør påstå at det kommer aldri til å skje. Han vil ikke være i England og Arsenal

Og hvem vil vel ha en sutrekopp i troppen som vil hjem til Spania hele tiden. Jeg anser han som ferdig i Arsenal og vil ikke ha han tilbake heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/6239286.stm

 

Kan ikke si jeg helt liker at Torres kan havne i Liverpool.

 

Vi har Reyes til salgs og kan definitivt lokke med det i en eventuell byttehandel + cash.

Om A. Madrid vil være med på det er usikkert, men for meg virker det ikke som Wenger har noen planer om å kjøpe han.

Kommer til å bli irriterende å se på hvis han skulle få suksess i Liverpool og vite at vi ikke prøvde å kjøpe han engang.

 

Ser mange her snakke om og håper på at Reyes kommer tilbake, men jeg tør påstå at det kommer aldri til å skje. Han vil ikke være i England og Arsenal

Og hvem vil vel ha en sutrekopp i troppen som vil hjem til Spania hele tiden. Jeg anser han som ferdig i Arsenal og vil ikke ha han tilbake heller.

 

Enig med deg der, men tror problemet nå er at arsenal prøver å ordne opp innen klubben og det vil koste oss dyrt da vi ser stjernene våres forlate klubben mens de andre klubbene forsterker med klasse spillere etter klasse spillere. Skal ikke se bort ifra at vi "driter" oss loddrett ut i sommer..men man får holde håpet oppe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er slett ikke sikker på at Torres blir noen umiddelbar hit i PL. jeg har vært kritisk til å hente han hele veien og håper Arsenal kjøper en annen hvis de først skal gjøre en stor signing. Lukter litt typisk Liverpool signing av hele mannen og at han forsvinner etter 1.5 mellom god sesong.

 

Villa er en mann jeg har mer tro på faktisk, men anelka er mitt førsta valg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke denne fascinasjonen for Torres. Ja, jeg er enig i at han er en god fotballspiller, og han har nå vært linket til alle toppklubber i Europa i mange sesonger. Men har han egentlig forbedret seg noe særlig? Han har ikke scort mange mål siden U19-EM i Norge i 2002.

 

Dessuten vil han ksote en formue. Det at han også tilsynelatende er så utrolig lojal mot Atletico kan jo tyde på at han kan få en lignende opplevelse av England som det Reyes fikk? Nei, Liverpool må mer enn gjerne øse bort transfer-budsjettet sitt på Torres. Ser ingen grunn til å hente han til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke denne fascinasjonen for Torres. Ja, jeg er enig i at han er en god fotballspiller, og han har nå vært linket til alle toppklubber i Europa i mange sesonger. Men har han egentlig forbedret seg noe særlig? Han har ikke scort mange mål siden U19-EM i Norge i 2002.

 

Dessuten vil han ksote en formue. Det at han også tilsynelatende er så utrolig lojal mot Atletico kan jo tyde på at han kan få en lignende opplevelse av England som det Reyes fikk? Nei, Liverpool må mer enn gjerne øse bort transfer-budsjettet sitt på Torres. Ser ingen grunn til å hente han til Arsenal.

 

Enig! Dette er en altfor dyr spiller. Å betale 10 mill pund en det Reyes kostet?!!! Nei, det skal ikke Wenger gjøre!

Link to comment
Share on other sites

Stiller meg bak dette.

 

Torres er sjukt bra i Madrid og hadde uten tvil passet som hånd i hanske inn i Arsenal sin spillestil, men hadde han passet i England? Og har vi tid til å vente enda en sesong på at en spiller skal slå til? Reyes og Baptista har vist oss at det ikke er bare bare å tilpasse seg Premier League.

 

Da er jeg faktisk mer begeistra for Carlos Tevez som har vist at han mestrer PL og den fysiske spill.

 

Go Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Torres hadde ikke akuratt gjort meg noe, men han har en stiv pris. Så ville heller kanskje valgt Tevez, siden han allerede har klart å tilpasse seg engelsk spillestil. Men er ikke tvil om at vi trenger en ny klassespiss på topp. Så heller Torres enn en eller annen ukjent spiller.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at Liverpool tømmer banken:

 

27 millioner pund for Torres!

 

Stiv pris! ;)

Ser du for andre gang kommenterer at det er stiv pris....det er faktisk ganske logisk at når det er mye penger i fotballen og tett kamp om de beste spillerne. Nei, dette er trist, hvorfor er ikke Arsenal med? Enda ikke bekfreftet heldigvis, men det blir vel som med Ribery, Henry og Trezequet- bekreftelsen kommer og det blir enda tyngre å være Arsenal-supporter.

 

Må si at jeg tror Torres kan bli en flott attraksjon i PL, dessverre ser det ikke ut til at det blir i den rette drakten. MEN: Klubben/Wenger har nok noen i tankene, de må skjønne at en må erstatte en spiller som Henry. Utover sommeren kommer det nok en helt middels etablert spiller til klubben, med litt spesielle ferdigheter som ikke alltid hjelper så veldig der vi spiller til dagen:PL. Slik vi så med Rosicky i fjor, han var ikke en av de hotteste på spillermarkedet, til det presterte han på et for dårlig nivå og heller ikke stabilt nok.

Link to comment
Share on other sites

Ser du for andre gang kommenterer at det er stiv pris....det er faktisk ganske logisk at når det er mye penger i fotballen og tett kamp om de beste spillerne. Nei, dette er trist, hvorfor er ikke Arsenal med? Enda ikke bekfreftet heldigvis, men det blir vel som med Ribery, Henry og Trezequet- bekreftelsen kommer og det blir enda tyngre å være Arsenal-supporter.

 

Må si at jeg tror Torres kan bli en flott attraksjon i PL, dessverre ser det ikke ut til at det blir i den rette drakten. MEN: Klubben/Wenger har nok noen i tankene, de må skjønne at en må erstatte en spiller som Henry. Utover sommeren kommer det nok en helt middels etablert spiller til klubben, med litt spesielle ferdigheter som ikke alltid hjelper så veldig der vi spiller til dagen:PL. Slik vi så med Rosicky i fjor, han var ikke en av de hotteste på spillermarkedet, til det presterte han på et for dårlig nivå og heller ikke stabilt nok.

 

27 millioner pund er en enorm sum penger, også for Liverpool. Det ville ha vært så utypisk av Wenger å kaste seg på en slik handel.

 

Wenger må ha en plan for å styrke laget. Det tror jeg han klarer uten å hente nettopp Torres.

Link to comment
Share on other sites

Torres er da for faen ingen helgen eller noe... Skulle tro vi har gått glipp av verdens beste spiller her, men han er et stykke bak de fleste bare i verdens beste angrepsspillere. Personlig synes jeg Rosicky hadde en grei førstesesong i Arsenal, og forstår ikke at du hele tiden skal kritisere Arsenals handlekraft da spillere som Torres og Bent (!!!) går til høyere priser enn det Thierry Henry gikk for. Torres er ikke verdt £11 mill mer enn Henry og Bent er ikke engang verdt 1/10 av Henry. Det gjøres så mye ut av lite og alt er storm i vannglass.

 

Wenger vil forsterke, og har nok noen i tankene, men forvent ikke at han kjøper nå fordi at United har signa 3 spillere.. (Som alle av en eller annen grunn mener er verdensklasse da de har bevist ytterst lite i PL).

Link to comment
Share on other sites

Torres er da for faen ingen helgen eller noe... Skulle tro vi har gått glipp av verdens beste spiller her, men han er et stykke bak de fleste bare i verdens beste angrepsspillere. Personlig synes jeg Rosicky hadde en grei førstesesong i Arsenal, og forstår ikke at du hele tiden skal kritisere Arsenals handlekraft da spillere som Torres og Bent (!!!) går til høyere priser enn det Thierry Henry gikk for. Torres er ikke verdt £11 mill mer enn Henry og Bent er ikke engang verdt 1/10 av Henry. Det gjøres så mye ut av lite og alt er storm i vannglass.

 

Wenger vil forsterke, og har nok noen i tankene, men forvent ikke at han kjøper nå fordi at United har signa 3 spillere.. (Som alle av en eller annen grunn mener er verdensklasse da de har bevist ytterst lite i PL).

 

Og så kan United få trøbbel med Anderson etter at arbeidssøknaden er avslått. De har anket og det kommer en endelig avgjørelse i løpet av 48 timer. Blir den også avslått så får han ikke spilt United neste sesong. Vil i såfall være litt av et kjøp United har gjort der.

 

Vi har god tid på å kjøpe spillere fortsatt. Torres for den summen syns jeg er litt voldsomt. Han er en god spiss for all del, men vi så hvordan Reyes slet i London og Torres kan nok helt sikkert komme til å gjøre det i Liverpool og det kan fort bli å gamble £27 mill for Liverpool dette. Han har gjort det bra i A Madrid, men ikke akkurat noe helt ekstra ordinært heller. Han har vel heller aldri spilt i CL og heller ikke vært så god på landslaget de gangene jeg har sett han. Syns ikke vi går glipp av så mye i Torres selv om jeg gjerne hadde fått han til klubben, men ikke for en slik pris. Da er det bedre om vi kjøper Martins eller Anelka, eller også Tevez. De kjenner i hvertfall PL og er vesentlig billigere.

 

Dessuten så har ikke overgangsmarkedet åpnet enda en gang, så man har goood tid til å forsterke spillerstallen. ;)

 

Edit: Og da så jeg på Soccernet at Anderson har fått arbeidstillatelse allikevel, så da var jo det greit da.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes prisen på Torres er helt grei jeg. Å begynne å sammenligne med prisen vi fikk for Henry, blir bare for dumt. Det er ikke Torres som er overpriset, det er Henry som gikk på billigsalg.

 

Torres har absolutt kvaliteter til å kunne gjøre det bra i Arsenal. Er enig med de som mener at Torres kommer til å bli en attraksjon i Premier Leauge.

 

Skal man være med å kjempe om trofeer, så er man nødt til å investere i spillere til den prisen. Blir også lei av alt pratet om at Wenger garantert har en eller annen joker i ermet. Vi har ingen garanti for dette i det hele tatt. Vi kan faktisk risikere å starte neste sesong uten en eneste forsterkning. Hvis klubben senker sine ambisjoner, behøver vi ingen forsterkninger, men skal vi være med å kjempe helt i toppen, må vi hente inn spillere ala Torres/Eto'o/Malouda/Trezeguet/Anelka. Men det kommer desverre aldri til å skje uansett

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes prisen på Torres er helt grei jeg. Å begynne å sammenligne med prisen vi fikk for Henry, blir bare for dumt. Det er ikke Torres som er overpriset, det er Henry som gikk på billigsalg.

 

Torres har absolutt kvaliteter til å kunne gjøre det bra i Arsenal. Er enig med de som mener at Torres kommer til å bli en attraksjon i Premier Leauge.

 

Skal man være med å kjempe om trofeer, så er man nødt til å investere i spillere til den prisen. Blir også lei av alt pratet om at Wenger garantert har en eller annen joker i ermet. Vi har ingen garanti for dette i det hele tatt. Vi kan faktisk risikere å starte neste sesong uten en eneste forsterkning. Hvis klubben senker sine ambisjoner, behøver vi ingen forsterkninger, men skal vi være med å kjempe helt i toppen, må vi hente inn spillere ala Torres/Eto'o/Malouda/Trezeguet/Anelka. Men det kommer desverre aldri til å skje uansett

 

Helt korrekt Kim. Henry gikk for en latterlig lav pris og Torres sin pris er grei den. Han er helt klart en spiller som jeg kunne tenkt meg.

Men jeg tror faktisk at Wenger kjøper inn en og to attraksjoner denne gangen..det tror

jeg vi må skal vi være helt i kremtoppen.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ja, nå er han 99% sikkert liverpool spiller :ph34r: Triste greier å se en favorit spillet på liverpool. Godt det ikke ble united da..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...