Jump to content

Årets Overraskelse


King Kolo

Recommended Posts

Hvem er den spilleren du er mest overrasket over denne sesongen??

 

Den spilleren som jeg er mest overrasket over i år, er uten tvil Gael Clichy :D .

For en fantastisk sesong den unge franskmannen har hatt...

Jeg var egentlig litt usikker da vi solgte Asshole Cole til Ch*****, men det hadde jeg visst ingen grunn til når vi ser hva han har utrettet denne sesongen. Jeg er også litt sur over at Evra B) , som etter min mening ikke har vært noe god i år, tok LB plassen på årets lag. Vi så jo når Evra overfalt :D Heinze mot Milan. Den episoden der var priceless :lol:

Link to comment
Share on other sites

Årets overraskelse for min del må være Denilson. Han kom i siste minutt og havnet veldig i skyggen av Cole sagaen. Ingen hadde verken hørt eller sett noe spesielt til han. Ikke før han fikk sjansen i ligacupen og han virkelig begynte å imponere. Husker spesielt Ligacup kampen mot Tottenham og facup kampen mot Bolton hvor han i begge kampene var helt rå. Så nesten ut som en kloning av Cesc. En spiller som så og si har alt. Gode passninger, overblikk, veldig sterk til å være så liten, et bra skuddbein som han tør å bruke, utrolig kondisjon og løpskraft osv. Kan minne veldig om Cesc.

Han er en spiller jeg tror kommer til å bli veldig stor.

 

Må også si at Diaby har kommet tilbake fra skade meget imponerende. Husker han glimtet til i kampene like før den stygge skaden. Men nå i det siste når han har fått spille offensiv midtbane eller hengende spiss har han virkelig vist seg fram. Mye av det samme som med Denilson inkludert meget god teknikk og en som kaster seg inn i duellene. Nesten skummelt lik Vieira når han driver framover med ballen.

 

Ellers så må jeg jo si at Clichy har gjort savnet av cole lite. Men husker jo han fikk spille når Cole var skadet og visste jo litt hva han sto for :D

 

Nå håper jeg bare de fortsette å utvikle seg vidre så er jeg sikker på at de kommer til å bli verdensklasse spillere om noen år, som jeg tror og håper vi kommer til å få mye glede av.

Link to comment
Share on other sites

Den jeg er mest overrasket over.. er 3stk jeg vil ta frem da - Diaby og Denilson som nevnt over - Også Djourou. Han storspilte i midtforsvaret i kampene han fikk sjansen. Han viser at vi har en stopper i toure-klassen om ett par år. gjennomført god. bryter pasninger, sterk i lufta, solid i 1mot1.. gutten har alt. Gleder meg til å se mere av han!

Link to comment
Share on other sites

De største overralskelsene må vell være Denilson, Diaby og Traore.. De har kjempet og fightet helt til carling cup - finalen eller det har jo alle gjort, men er vell dem vi har lakt mest marke til :D! etter min mening så var det en STOOR overraskelse at vi kom så langt i carling cupen, med et så ungt lag ! Men som King Kolo sa, så ar clichy overrasket veldig med at vi ikke tenker på cash(ly) cole i det hele tatt ! Er vell en ganske stor oveeraskelse det ! B)

Link to comment
Share on other sites

Kan bare hive meg på Diaby, Clichy, Denilson og Djorou-bølgen her.. Har virkelig vist potensialet disse gutta! Synes også van Persie tok steget, men ble dessverre stoppa av skaden. Gilberto overasket også positivt i kapteinsrollen.

 

Ellers er Baptista årets store negative overraskelse, mens Hleb og Senderos er mindre negative overraskelser i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Uten tvil Gael Clichy...han har vokst noe enormt som spiller denne sesongen...og har vært en av våre beste spillere..det trodde jeg ikke da jeg så en rusten Clichy i begynnelsen av sesongen...meget imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Clichy har vært strålende, blant Arsenal 3 beste i år (sammen med Fabregas og Gilberto). Spørsmålet er om det er en overraskelse. For meg er det i alle fall ikke det. Vi har jo sett Clichy tildligere når Cashley Cunt har vært ute, og han leverte alltid bunnsolide prestasjoner. For meg er Clichy mer en forventning som er oppnådd, men bevares Clichy it is.

Link to comment
Share on other sites

Går for Clichy eg og. Han beviser for oss at me kom styrka ut av Cashley saka, sidan me fekk Gallas. Ellers må jo Denilson nevnast. Trudde aldri at han skulle vere så god.

Til slutt så vil eg nevne Fabregas. Han har tatt enorme steg frå i fjor, og blitt vår mest stabile og beste spelar.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om jeg er blitt så utrolig overrasket av noen denne sesongen. Til det har vi ikke prestert så bra. Men om jeg skal trekke frem noen, må det være Djorou. Her har vi en spiller vi får mye nytte av i årene fremover. Han var liksom bak Senderos i køen, men har overbevist meg!

 

Clichy, Diaby og Denilson har vært ok de også.

Link to comment
Share on other sites

jeg synes fabregas har kommet i stor form i år, og Gilberto har gjort en god sesong.

Clichy er også vært en av de beste i år.

Arsenal hadde fortjent 3.plassen i går. Ergelig med liverpools straffe på overtid:(

Link to comment
Share on other sites

1. Clichy uten tvil! jeg visste hva han duger til når han spilte i fjor, men neppe at han var SÅÅ god og stabil!

2. Fabregas blir bedre og bedre og er den mest stabile spilleren sammen med Clichy

3. Diaby- Den nye Vieira, bare bedre? Spilte dårlig de to første kampene etter skaden (skulle bare mangle) men tok seg skikkelig opp og har blitt veldig god!

Link to comment
Share on other sites

Mine høydepunkter/overraskeleser

 

1.Fabregas uten tvil her,syns han hadde en herlig sesong,gleder meg

allerede til neste sesong.

2.Gilberto har hatt en ganske god sesong,endel mål har det blitt for han og.

3.Diaby/Denilson syns jeg har vært like gode gjennom hele sesongen.

Disse to er folk for fremtiden.

4.Robin van Persie tross langttids skade,har han imponert meg stort.

Han ble toppscorer vel så fortjent!

5.Liga-Cup bragden var stor,det var virkelig gøy å se Armand Traore spille høyreback mot Chelsea,godt jobbet av Wenger og hans gutter.

 

Alt i alt gir jeg sesongen en firrer eller en femmer! Mye positivt men også noe negativt,som skader og og noen røde kort(liga-cup finalen).

Link to comment
Share on other sites

dte har uten tvil Djourou Persie Fab og Traore for min del! :D

 

Fabregas har da ikke vært noen overraskelse Han har vært ekstremt god, men det har vi vel begynt å forvente av han. Clichy er nok den som har overrasket meg mest positivt, negativt er det nok Ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

Mange her nevner Clichy, Diaby, Denilson og Djourou. Det er jeg helt enig i! Men det som faktisk har overrasket meg mest er de 11 målene Gilberto har scoret iår. Det er faktisk like mange mål som han har scoret tilsammen i sine 4 foregående sesonger!

 

Tilbake til de fire andre: At Diaby (selv etter alvorlig skade) og Clichy (også han med mye problemer) skulle ta et større steg denne sesongen var vel egentlig forventet etter hva vi hadde sett av dem før. At Denilson som er en liten brasilianer klarer seg så bra på Arsenals midtbane mot hard motstand som Bolton, er rett og slett imponerende. Vi kan vel godt si at midtbane-fremtiden til Arsenal er i de beste hender (føtter :D )

Videre har Djourou virkelig gjort sine saker bra. Han virker utrolig rolig og fokusert på det han driver med. At han spillte i VM for Sveits sammen med Senderos var et kjempepluss for hans fremgang denne sesongen.

I tillegg må det nevnes at også Hoyte har vokst denne sesongen etter en litt trøblete start.

Link to comment
Share on other sites

Kunne i sagt det bedre selv, Gooner!

Men hvis jeg skal over på den negative siden har Ljungberg, Senderos, Baptista, Aliadere og Hleb skuffet.

 

En liten vuredering:

 

Freddie Ljungberg Har skuffet denne sesongen, kanskje pga skade osv. men med tanke på hvor mye han scorte før 05/06 sesongen har det vært et svært måltørke på de to siste sesongene.

 

Phillipe Senderos Var en stor debatt om Senderos her inne på forumet, når Gallas var skadet og sveitseren fikk prøve seg. Har vist noe bra, men alt for mye dårlig. Er for treig og sliter med å holde følge på de raske angriperne. Treig også i taklinger og kan fort bli konsekvenser for både han og laget.

 

Julio Baptista Hadde problemer med å tilpasse seg i den engelske spillestilen og kom oppnådde ikke forventningene vi hadde når vi fikk beskjed om "byttelånet" av Reyes og Baptista. Har scort litt nå på slutten av sesongen i PL. Imponerte veldig i Ligacupen og var en viktig brikke i det unge mannskapet til Arsenal. Tror han ville gjort det bra om han hadde fått en sesong til. Skulle jeg gitt terningkast ville terningen triltet på enten 3 eller 4.

 

Jeremie Aliadere Har gjort noe bra i Ligacupen, men ellers har det vært, bom, bom, bom foran målet, desverre.

 

Alexandr Hleb Imponerte noe grasat på høstsida av sesongen, men har vært veldig skuffende siste halvdelen. Har rota ballen vekk mye på feilpasninger og har ikke overasket foran mål. Syns Hleb har gjort en 50/50 sesong. Skulle jeg tatt denn e vurderinga i desember hadde han vært på den positive siden.

Link to comment
Share on other sites

Kunne i sagt det bedre selv, Gooner!

Men hvis jeg skal over på den negative siden har Ljungberg, Senderos, Baptista, Aliadere og Hleb skuffet.

 

En liten vuredering:

 

Freddie Ljungberg Har skuffet denne sesongen, kanskje pga skade osv. men med tanke på hvor mye han scorte før 05/06 sesongen har det vært et svært måltørke på de to siste sesongene.

 

Phillipe Senderos Var en stor debatt om Senderos her inne på forumet, når Gallas var skadet og sveitseren fikk prøve seg. Har vist noe bra, men alt for mye dårlig. Er for treig og sliter med å holde følge på de raske angriperne. Treig også i taklinger og kan fort bli konsekvenser for både han og laget.

 

Julio Baptista Hadde problemer med å tilpasse seg i den engelske spillestilen og kom oppnådde ikke forventningene vi hadde når vi fikk beskjed om "byttelånet" av Reyes og Baptista. Har scort litt nå på slutten av sesongen i PL. Imponerte veldig i Ligacupen og var en viktig brikke i det unge mannskapet til Arsenal. Tror han ville gjort det bra om han hadde fått en sesong til. Skulle jeg gitt terningkast ville terningen triltet på enten 3 eller 4.

 

Jeremie Aliadere Har gjort noe bra i Ligacupen, men ellers har det vært, bom, bom, bom foran målet, desverre.

 

Alexandr Hleb Imponerte noe grasat på høstsida av sesongen, men har vært veldig skuffende siste halvdelen. Har rota ballen vekk mye på feilpasninger og har ikke overasket foran mål. Syns Hleb har gjort en 50/50 sesong. Skulle jeg tatt denn e vurderinga i desember hadde han vært på den positive siden.

 

Vil bare si en ting!

de du har skrevet taugooneren er akkuratt som om jeg skulle ha skrevet de selv! :D

Link to comment
Share on other sites

Kunne i sagt det bedre selv, Gooner!

Men hvis jeg skal over på den negative siden har Ljungberg, Senderos, Baptista, Aliadere og Hleb skuffet.

 

En liten vuredering:

 

Freddie Ljungberg Har skuffet denne sesongen, kanskje pga skade osv. men med tanke på hvor mye han scorte før 05/06 sesongen har det vært et svært måltørke på de to siste sesongene.

 

Phillipe Senderos Var en stor debatt om Senderos her inne på forumet, når Gallas var skadet og sveitseren fikk prøve seg. Har vist noe bra, men alt for mye dårlig. Er for treig og sliter med å holde følge på de raske angriperne. Treig også i taklinger og kan fort bli konsekvenser for både han og laget.

 

Julio Baptista Hadde problemer med å tilpasse seg i den engelske spillestilen og kom oppnådde ikke forventningene vi hadde når vi fikk beskjed om "byttelånet" av Reyes og Baptista. Har scort litt nå på slutten av sesongen i PL. Imponerte veldig i Ligacupen og var en viktig brikke i det unge mannskapet til Arsenal. Tror han ville gjort det bra om han hadde fått en sesong til. Skulle jeg gitt terningkast ville terningen triltet på enten 3 eller 4.

 

Jeremie Aliadere Har gjort noe bra i Ligacupen, men ellers har det vært, bom, bom, bom foran målet, desverre.

 

Alexandr Hleb Imponerte noe grasat på høstsida av sesongen, men har vært veldig skuffende siste halvdelen. Har rota ballen vekk mye på feilpasninger og har ikke overasket foran mål. Syns Hleb har gjort en 50/50 sesong. Skulle jeg tatt denn e vurderinga i desember hadde han vært på den positive siden.

 

Vil bare si en ting!

de du har skrevet taugooneren er akkuratt som om jeg skulle ha skrevet de selv! :blink:

 

De fem der har skuffet ja. Kunne vel ikke sagt det bedre selv heller :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig enig med det som blir sagt her, så jeg har ikke noe å føye til på spillere som er blitt nevnt. Men jeg vil nevne Mozart som brukte veldig kort tid på å spille seg inn i systemet vårt. Tsjekkeren har en enorm kreativitet, et godt bein og dribler seg elegant rundt på banen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...