Jump to content

29.04.07 Fulham H


hermz

Arsenal-Fulham  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal-Fulham

 

 

Kanal: Canal+HD

 

 

Tid/Dato: kl.17.00 29.04-07

 

 

Bane: Emirates Stadium

 

 

Streams: Streamtråd!

 

 

Skade Info: InjuryNews

 

 

Siste kamp Arsenal: Spudz B 2-2

 

 

Siste kamp Fulham: Blackburn H 1-1

 

 

Om kampen: Denne kampen burde være lett match,men det viser seg at Fulham kan slå oss.

De vant 2-1 hjemme på Craven Cottage tidligere i år.Så vi må se opp for de,men tipper 2-1 seier til oss denne gangen. Lykke til Gunners!

 

logo_EnglishPremierLeague_75.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Stemte H, tror på en storseier. 7-1, vi har ikke hatt det denne sessongen. og det skal komme på hjemmebane, så det blir enten mot fulham eller mot chelsea. men tror nok det kommer mot fulhan hvis det kommer <_<

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Eboue Toure Gallas Clichy

Hleb Fabgreas Gilberto Rosicky

-Baptista-Adebayor-

4-1..

Sollid seier som vi punkterer med 3-0 i første..

Baptista x2,Rosicky og Fab scorer

 

Ser veldig mange tipper at Fabregas og Rosicky scorer etter goalene mot Bolton og City... <_<

Positivt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg støtter påstandene om storseier. 3 eller 4-0. Fulham sliter, og vi er revansjesugne. I tillegg vil vi sikre CL-plass i denne kampen, og kanskje er spillerne også motiverte på å prøve på en 3.-plass ettersom Liverpool (forståelig nok med tanke på CL) ikke prioriterer det. Litt tidlig å komme med lag enda.

Link to comment
Share on other sites

Ja på søndag skal guttene vise hvem som fortjener Champions Leage plass ! <_< .. Tror å håper på en solid seier, men 7-1 som kizzan sa kommer aldri til og skje !! Lehmann skal HOLDE nullen !! Viss vi ikke klarer å holle nullen mot fullham s¨er det trist uansett hvor mye vi vinner .. Vi slipper inn mål i nesten vær eneste kamp, å på søndag skal ikke det skje ! Vi skal vise at vi kan også holde bure rent !

 

SOLID 2-0 seier - Rosicky og Adebayor :lol:.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger vel bare 1 poeng så er 4 plassen sikker eller?

 

Ja da er vi sikret, vi har egentli sikret oss den nå :D.. Viss ikke Bolton scorer 17 mål Everton scorer 13 mål på de siste kampene å vi ikke scorer mål å taper alle så :P tror neppe det ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger vel bare 1 poeng så er 4 plassen sikker eller?

 

Ja da er vi sikret, vi har egentli sikret oss den nå :D.. Viss ikke Bolton scorer 17 mål Everton scorer 13 mål på de siste kampene å vi ikke scorer mål å taper alle så :P tror neppe det ;)

 

Hvis vi ikke får Champions League plass neste år,så skal jeg gå til Oslo fra Porsgrunn ;)

Har virkelig troen.Dette vinner vi... ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger vel bare 1 poeng så er 4 plassen sikker eller?

 

Ja da er vi sikret, vi har egentli sikret oss den nå :D.. Viss ikke Bolton scorer 17 mål Everton scorer 13 mål på de siste kampene å vi ikke scorer mål å taper alle så :P tror neppe det ;)

 

Hvis vi ikke får Champions League plass neste år,så skal jeg gå til Oslo fra Porsgrunn ;)

Har virkelig troen.Dette vinner vi... ;)

 

Jeg skal gå fra Haugesund til SVinesund !!

Link to comment
Share on other sites

Ser mange mener årets storseier kommer her, men har vi strengt tatt allerede ikke hatt en iår? Eller går 6-2 seieren over Blackburn ikke inn i den kategorien, da vi har hatt en tradisjon med 7-0 seiere de siste sesongene? :D .

Uansett positiv jeg også, vi vil avslutte sesongen med stil. 4-0 her, Adebayor x2, Fabregas og Diaby netter.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky og Ljungberg ute.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ss+Fulham+clash

 

Ljungberg var vel ikke noe sjokk, men synd at også Rosicky er ute. Hadde foretrukket dem begge på banen. Prøver meg på et lag nå.

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Gilberto

Hleb - Denilson - Diaby

Fabregas

Adebayor

 

Tja.. Hva sier dere?

 

Noe sånt. Litt usikker på hvor Denilson eksakt bør være på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Tror på seier, men skulle ikke forundre meg om det blir uavgjort :D

Uansett så er CL plassen vår :P

2-1 Adebayor og Gilberto

 

MadJens

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Denilson-Gilberto-Fabregas-Diaby

Adebayor

 

Enten 4-5-1 med Denilson eller 4-4-2 med Baptista på topp.. (siste sjanse til og vise hva han duger.. Hvis han duger til noe da..)

Link to comment
Share on other sites

champions league plassen er sikker, og derfor håper jeg at de kan toppe det med en fest på Emirates!

 

lagoppstilling:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Djourou Clichy

 

Hleb Gilberto Fabregas Diaby

 

Adebayor Aliadiere/Baptista

 

 

Håper virkelig ikke at Baptista starter, men jeg tror det....

Link to comment
Share on other sites

Siden Mozart er skadet tror jeg ikke dette blir årets 7 - 0 seier :) (hvis den i det hele tatt kommer). Men en 4 - 0 seier skal vi ikke se bort ifra. Fulham er et lag vi alltid har godt tak om hjemme, og nå som det ser ut som at Liverpool driter seg ut mot Pompey, har vi en mulighet til å ta igjen forspranget. Jeg har troen på at Toure og Ade scorer. Fabregas fortsetter vel i samme duren som han har gjort i de siste kampene? Håper å se Denilson eller Diaby fra start.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...