Jump to content

29.04.07 Fulham H


hermz

Arsenal-Fulham  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvorfor foretrekker du Djorou foran Gallas herrald?

ta å se selv...

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176503

180 mill er mye penger da. Vi har jo DJ på plassen også, så her ville jeg solgt han.

 

Vet at han har vært god i år, både defansivt og offansivt, men vi er ikke så avhengig av han.

 

For pengene kan vi jo hente en enda bedre klassespiller, eller kanskje 2 "super, super-class players" :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Uansett da,Herrald..Gallas er jo bedre enn Djorou,må jo bruke d beste vi har :D

Og d er ikke sikkert at ryktene er sanne en gang :)

 

Sto i BT også så sjansene at det er noe i det er stor. men slike problemer bør Wenger klare å løse opp i. Vi så jo forøvrig lite tiltalende oppførsel fra Gallas når vi fikk han og da. Hvis Wenger synes Gallas ikke oppfører seg godt nok synes jeg Djourou skal starte. Ingen stor svekkelse for laget heller:

 

Lehmann

Eboue Toure Gallas(Djourou) Clichy

Densilson Denilson

Hleb Fabregas Diaby

Adebayor

 

Hvis Wenger har lyst så er vel dette en kamp der både Hoyte og Traore kunne få prøvd seg på backene. Temmelig sikker på seier her, men kan fort bli en ny kamp der vi stanger mot motstanderen i 90minutter uten å få uttelling.

Link to comment
Share on other sites

Selv om fjerdeplassen er sikret så må vi pøse på i denne kampen. Etter at Liverpool tapte i dag så har vi fortsatt gode sjanser til å ta tredjeplassen, men da må det bli seier i morgen.

 

Fulham ligger farlig til, så det blir ingen enkel kamp, men det er også viktig for oss å avslutte sesongen med seire for å kunne gå inn i neste sesong med en god følelse og med selvtillit på plass.

Link to comment
Share on other sites

Det var da grenseløst hvor optimistiske folk er her da. 7-0? 4-0? osv

Vi har nesten ingen som scorer mål, og vi skal spille mot et lag som virkelig har noe å spille for. Jeg tror det blir 1-1.

 

Endelig noen som tenker realistisk her!

Tror på ingen måte at vi kommer til å kjøre over Fulham i dag.

Link to comment
Share on other sites

Fulham har mye å spille for siden de ligger faretruende nære nedrykk.

De kommer til å kjempe med nepp og klør og drar nok fordel av et Arsenal-lag som har en tendens til å ta for lett på oppgaven mot disse lagene.

 

Men 4-0 høres jo flott ut, men selv tror jeg vi vinner knepent 2-1.

Link to comment
Share on other sites

Tror gutta kommer til og spille lekker og leken fotball i dag,med tanke på at vi har sikra CL plassen :) :D

Ja men det laget som står på andre siden har ikke sikret noe som helst og kjemper for å holde seg i pl. Tror ikke denne kampen blir bare lek

Link to comment
Share on other sites

Rimelig dødt her ja, ingen tvil om at dette er en kamp med veldig liten betydning. Skjønt, å rappe 3.plassen fra Lpool hadde vel vært en liten oppreisning eller? Jeg syntes i hvertfall det. Vi kommer sikkert til å møte et Fulhamlag med god innsats for di de sikkert vil sikre seg plass i det gjeveste selskap også neste år. Hvis Wenger ikke lar noen benkeslitere komme innpå å prøve seg er jeg redd spillerne ikke kommer til å ha på langt nær den samme tenningen som Fulham. Men 80% Arsenal skal vel likevel slå Fulham hjemme.

Jeg håper på seier men vet ikke om jeg tror på det.

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...