Jump to content

29.04.07 Fulham H


hermz

Arsenal-Fulham  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

"Arsenal have dominated,but Fulham are still in this."

akkurat som om jeg har hørt det før:p

veldig bra 1.omg:) bare synd at det bare er 1-0, kunne fort blitt årets 7-0 seier...

en ting til som er veldig synd er at fabregas sin avslutning ikke går inn..for et angrep!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Flott at vi klarte å heve oss igjen etter en miserabel start på 2. omgangen. Deilig seier, og godt å se at Ade endelig scorer igjen. Bra av Ade også ved Baptistas mål, og en nydelig heading av The Beast. Nå syns jeg det er på tide at Lehmann skjerper seg, er altfor mange ganger de siste kampene at han er helt på bærtur når det er duell mellom en motspiller og en av våre i feltet vårt.

 

1 poeng bak Pool, og Pool satser kraftig på CL. 3. plassen er innen rekkevidde, men da må vi luke bort feil og tabber. Vi må også bli enda mer effektive foran mål, iallefall hvis vi skal ta 3 poeng i vår neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

rar kamp vil jeg si..våkner ikke før fulham scorer:/

spiller så veldig mye dårligere i andre omgang enn første..

men scorer flere i andre omgang..

men men, 3 poeng er 3 poeng, og 3 poeng nærmere 3.plassen:)

 

Er jo henry-takter over adebayor noen ganger:D kan se at de er gode venner;)

fabregas er nesten som alltid go, full kontroll på midten..

men man of the match vil jeg gi til clichy! cashley who?

Link to comment
Share on other sites

Grei kamp. Mye fint spill, men mangler som vanlig mye på effektiviteten og det virker ikke som vi "våkner og blir seriøse" før vi får et mål imot som har skjedd en del ganger denne sesongen når vi har kontroll. Skal vi slå Chelsea neste helg må vi ihvertfall ikke sløse sånn med sjansene. Man of the match Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk med 3 poeng! Deilig med seier. Håper disse siste kampene viser hva som vil skje neste sesong. Nok en gang i sluttminuttene dog. Burde ledet 2,3-0 til pause og avgjort kampen. Fint og sikkert mål av Julio, tidlig i kampen. Kampen døde ut og Jens gjorde feil valg og det var 1-1 etter 78 minutter. Og først da våknet Arsenal. Lekkert mål av Ade, Henryclass. Og soleklart straffe, bra av Alex i forkant, og sikkert straffe av Gilberto, som vanlig. Om vi ikke får 3.plassen, så vet vi alle Goonere at vi har fortjent den. Nå skal vi knuse Ca$hl€y og $$$$$$$ på søndag! 'pool har nå Fulham borte og Charlton hjemme, vi kan ta 3.plassen!

Link to comment
Share on other sites

Ingen stor kamp i dag, men vi vinner og det er det viktigste. Kun ett poeng bak Liverpool nå. Får håpe Fulham yter mer i neste kamp mot Liverpool og tar poeng mot dem, slik at vi går forbi Liverpool etter seier over Chelsea. :)

Link to comment
Share on other sites

Klipp er naturligvis lagt ut på arsenalclips.tk. Leiter intenst etter en full match torrent for de som ikke fikk sett kampen.

 

Til kampen: Nydelig scoring av Ade!!! Som å se Henry det der!!! Og en flott scoring av Baptista også da, i tillegg til en perfekt utført straffe av Silva! Godt med 3 poeng, selv om det burde vært flere mål!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er 4 spillere som viser seg frem skikkelig idag - Adebayor spiller knallbra - sikker og veldig flink til å finne den løsende pasningen. i tillegg er han uhyre flink til å vinne dueller inne i motstanderes 16meter - veldig bra!

 

Baptista spiller veldig bra idag også - kjempe bra heading på målet, men burde kanskje ha gjort mer utav de 2 andre store sjansene sine. Men han viser nå at han begynner å finne ut mer av det engelske spillet - han er ikke like avventende med ballen i beina, søker passningen mye fortere og bruker styrken sin mer.

 

Fabregas - fantastisk solid idag. Noen tabbe-pasningen i feil retning som hadde blitt uhyre farlige mot alle andre lag enn Fulham, men ellers har jo gutten en helt ekstraordinær pasningsfot. Burde også ha scoret på den store sjansen sin!

 

Men Man of the Match for meg -> Gael Clichy! Dæven så solid den gutten er! Gjør han noen tabber idag i det hele tatt? taper han noen dueller? Da må jeg ha sett bort ihvertfall. Håper han holder seg fri for skader i årene fremover! KNALLBRA!

 

ellers er det mye bra ellers også - Denilson er god når han kommer utpå - midtstopperne våre er jo anonyme, men kan ikke forvente annet når Fulham er så lite forran vårt mål som det de er idag. Eboue samarbeider bra med Hleb, men faller litt bort når Diaby tar over høyre kant - Men da blir det enda farligere på venstre med Clichy og Hleb. Og med Adebayor vandrende der så ble det uhyre bra. Gilberto jobber som han alltid gjør - og setter ei sikker og bra straffe. Lehmann er vel den store feilen i laget idag. Han må virkelig skjerpe seg på å blande seg inn i dueller der det er 1 motstander og en av våre midtstoppere - det går sjelden bra. Keepere skal aldri blande seg når 2 andre spillere er i kamp om ballen! Holder han område t sitt så skjer aldri det målet. ( som forøvrig var bra plassert )

 

Nei synes kampen er positiv, med unntak av 20-25min av 2. omgangen. 1. omgang skal vi vinne minst 3-0!

 

Ser frem til neste helg, bare håpe at de små feilene blir luket bort til kampen mot Cashley og resten av de blå tapera.

Link to comment
Share on other sites

Morro for alle at Baptista scora :)

Adebayor og Clichy var vannvittig gode i dag.

Nå har vi fått ladet batteriene til C*elsea kampen..

Hleb også var kjempe god i dag,Cashley skal få mye og gjøre da,føler jeg..

Dette var gøy. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...