Jump to content

Hvem rykker opp til PL?


Frank

Hvem håper du rykker direkte opp til PL?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

2 runder igjen av sesongen i Championship og opprykkskampen spisser seg til. De tre klubbene som har sjansen til å rykke direkte opp er Birmingham, Sunderland og Derby.

 

Birmingham topper tabellen og blir vel trolig kanskje en av de to klubbene som tar steget direkte opp. Morsomt for Muamba og Bendtner hvis det skulle ende med opprykk. Jeg kunne uansett gjerne tenkt meg å sett Sunderland og Derby i PL. Sunderland har imponert stort under Roy Keane og tror det ville vært positivt for PL å fått tilbake Keane som er en fargerik person, selv om jeg aldri har vært noen stor fan av han. hehe. :P

 

Derby kunne jeg også likt å sett tilbake i PL. Har sansen for Billy Davies. Han gjorde det bra i Preston og har fortsatt suksessen i Derby. En annen klubb jeg syns blir spennende å følge nå i avslutningen er Colchester. De har gode sjanser til å klare en playoff plass og det ville vært smått overraskende om de skulle være i PL neste sesong. :)

Link to comment
Share on other sites

Håpe på Birmingham og Derby, med Stoke via playoff.

Hvorfor?

Jeg vil ikke ha Keane opp i Premiership, og jeg vil ha Birmingham opp pga link til Arsenal

Stoke er det nærmeste jeg kan kalle et 2.lag (mitt nestfavorittlag i England) for meg, så jeg håper de klarer det, selv om de alltid slipper inn mål på overtid og ødelegger for seg selv...

Link to comment
Share on other sites

Birmingham og Derby.. Hadde vært fett med Derby! Og må jo nesten heie på Birmingham pga. Bendtner og Muamba!

 

Kvalikk må bli West Br. Grunn? Robert Koren spiller der. Vil se hvordan han klarer seg mot de virklige stjernene. Han klarer seg vell bra i Champion-serien.

Link to comment
Share on other sites

Hadde litt sansen for Dougan, Wagstaffe & Co. Stoke er også en god gammeldags nostalgi!!

 

Leeds? La oss se hvor langt ned i systemet det er mulig å få dem. Jeg går for nedrykk. Har en Leeds-fan på kontoret som er rimelig fortvilet. La ham lide..... :lol:

 

Ja, han bør få lide litt :)

Link to comment
Share on other sites

Håper på Birmingham [og Derby]!

Det er alltid gøy hvis Arsenalspillere får en del av æren for at et lag rykker opp, altså Birmingham med Bendtner, Muamba [og Larsson før] og Derby med Lupoli, selv om han ikke fullt er Arsenalspiller da..

 

Men jeg tror både Bendtner og Muamba kommer hjem til Arsenal i år, og så viktige de to har vært for Birmingham i år [etter hva jeg har kunnet se] så vil det nok gå mot nedrykk igjen ganske fort, hvis de ikke har bra med ressurser til forsterkninger..

Link to comment
Share on other sites

Håper på Birmingham [og Derby]!

Det er alltid gøy hvis Arsenalspillere får en del av æren for at et lag rykker opp, altså Birmingham med Bendtner, Muamba [og Larsson før] og Derby med Lupoli, selv om han ikke fullt er Arsenalspiller da..

 

Men jeg tror både Bendtner og Muamba kommer hjem til Arsenal i år, og så viktige de to har vært for Birmingham i år [etter hva jeg har kunnet se] så vil det nok gå mot nedrykk igjen ganske fort, hvis de ikke har bra med ressurser til forsterkninger..

Håper på Birmingham jeg også. På grunn av nevnte spillere og også Julian Gray, Andrew Cole (lån), Neil Kilkenny og Samuel Oji, alle X-Arsenal. Til i januar hadde de også Matthew Upson. Håper også å få se Keane igjen, spessielt om de taper 4, 5, 6-0 mot Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Derby med Lupoli, selv om han ikke fullt er Arsenalspiller da..

 

 

 

Lupoli er vel Parma spiller på heltid nå..etter overgangen i Januar..

 

Jeg vet jo det.. jeg vet det faktisk VELDIG godt.. skrev jo en artikkel om det i TGP!

Men han er jo veldig nære å være Arsenalspiller, så jeg ønsker han alt godt, og det meste av tiden i Derby var han jo Arsenals eiendom så...

 

Forøvrig så var det jo Fiorentina han ble solgt til, som andre også her påpeker.

Link to comment
Share on other sites

Etter at både Sunderland og Birmingham vant i går og i dag så må Derby slå Crystal Palace bort i morgen hvis de fortsatt skal ha sjansen til direkte opprykk. Ser nok ut til at det blir Birmingham og Sunderland som tar steget direkte opp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...