Jump to content

Hvem rykker opp til PL?


Frank

Hvem håper du rykker direkte opp til PL?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det er verdt å merke seg at Colchester United aldri har spilt i øverste divisjonen før. De spiller faktisk sin første sesong noensinne i nest øverste diskusjon. Skulle de rykke opp, frykter jeg de blir tidenes slaktoffer i toppdivisjonen. Litt artig at de har en stadionkapasitet på kun 6000. Riktignok bygger de ny stadion med plass til 10000 :) (Kilde: Wikipedia)

 

Nå ser det fryktelig vanskelig ut for de da, men det ville virkelig blitt en av tidenes Askeladder i engelsk fotball.

 

Tror Derby eller Southampton tar den siste plassen.

Link to comment
Share on other sites

Det er verdt å merke seg at Colchester United aldri har spilt i øverste divisjonen før. De spiller faktisk sin første sesong noensinne i nest øverste diskusjon. Skulle de rykke opp, frykter jeg de blir tidenes slaktoffer i toppdivisjonen. Litt artig at de har en stadionkapasitet på kun 6000. Riktignok bygger de ny stadion med plass til 10000 :D (Kilde: Wikipedia)

 

Nå ser det fryktelig vanskelig ut for de da, men det ville virkelig blitt en av tidenes Askeladder i engelsk fotball.

 

Tror Derby eller Southampton tar den siste plassen.

 

Har sett Colchester noen ganger og blitt veldig imponert av dem. Hadde vært veldig artig om de klarer playoff plass, men kan nok bli vel tøft. Kanskje neste år hvis de klarer å beholde spillerne sine og får forsterket med noen nye. :)

Link to comment
Share on other sites

De som fortsatt har mulighet til å klare playoff plass er; Derby, WBA, Wolves, Southampton, Stoke, Preston & Colchester.

 

Hvem tror dere tar siste plassen i PL?

 

Ulvene håper jeg.

Same her. Mitt absolutte "Nr 2" lag i England

 

 

Må vell henge meg på den :D Selv om mitt 2.lag i England er Hull så håper jeg Wolves klarer det :blink:

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder opprykk til Championship så blir det en veldig interessant playoff. Yeovil som for noen sesonger siden spilte i non-league er sikret playoff plass og kan altså faktisk rykke opp til Championship.

 

De rykket opp fra Conference i 2002/2003 sesongen og videre opp fra League two i 2004/2005. Nå kan de altså ta enda et steg videre oppover i systemet.

 

Husker Wright lobbet over Yeovil sin keeper for en god del sesonger siden i FA cupen var det vel. Den gangen var ikke Yeovil mye å skryte av, men det er morsomt å se hvordan mindre lag kan utvikle seg og stige i gradene.

Link to comment
Share on other sites

Skulle akkurat si det, jeg som har en venn som heier på Barnsley og!

Har ikke sett Championship tabellen men Barnsley rykker vell ned?

 

Nei, Barnsley havnet på 20.plass så de klarte seg. :)

Link to comment
Share on other sites

Skulle akkurat si det, jeg som har en venn som heier på Barnsley og!

Har ikke sett Championship tabellen men Barnsley rykker vell ned?

Nei, Barnsley havnet på 20.plass så de klarte seg. :P

 

Så bra at Barnsley klarte seg!

 

Godt å høre... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sitter og ser på Derby mot Southampton og det er så morsomt å se det brennende engasjementet fra Billy Davies på sidelinja. Faktisk det tredje playoff sluttspillet på rad han er med på nå. Hadde vært litt artig om Derby hadde klart opprykk i år.

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Derby mot Southampton og det er så morsomt å se det brennende engasjementet fra Billy Davies på sidelinja. Faktisk det tredje playoff sluttspillet på rad han er med på nå. Hadde vært litt artig om Derby hadde klart opprykk i år.

 

Derby kan klare det,de kom ihvertfall videre. [Derby videre]De møter enten West Bromwich eller Wolverhampton i opprykksfinlaen på Wembley.

 

For å si det sånn: Leon Best hadde ingen stor kveld for Southampton. Han scoret et selvmål og var en av to som misset i straffesparkkonkurransen.

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Derby mot Southampton og det er så morsomt å se det brennende engasjementet fra Billy Davies på sidelinja. Faktisk det tredje playoff sluttspillet på rad han er med på nå. Hadde vært litt artig om Derby hadde klart opprykk i år.

 

Derby kan klare det,de kom ihvertfall videre. [Derby videre]De møter enten West Bromwich eller Wolverhampton i opprykksfinlaen på Wembley.

 

For å si det sånn: Leon Best hadde ingen stor kveld for Southampton. Han scoret et selvmål og var en av to som misset i straffesparkkonkurransen.

 

Selvmålet var jo "pure class" :D

Syns keeperne i straffespark konkurransen ikke var mye å skryte av. De var jo nesten ikke i nærheten av noen av straffene.

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Derby mot Southampton og det er så morsomt å se det brennende engasjementet fra Billy Davies på sidelinja. Faktisk det tredje playoff sluttspillet på rad han er med på nå. Hadde vært litt artig om Derby hadde klart opprykk i år.

 

Derby kan klare det,de kom ihvertfall videre. [Derby videre]De møter enten West Bromwich eller Wolverhampton i opprykksfinlaen på Wembley.

 

For å si det sånn: Leon Best hadde ingen stor kveld for Southampton. Han scoret et selvmål og var en av to som misset i straffesparkkonkurransen.

 

Selvmålet var jo "pure class" :blink:

Syns keeperne i straffespark konkurransen ikke var mye å skryte av. De var jo nesten ikke i nærheten av noen av straffene.

 

Derby møter West Bromwich,til opprykk's finale!

Jeg håper på Derby, hadde vært kult å se dem i PL :P

 

Men tipper 2-1 til West Bromwich Albion.

http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.2472486

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja vant til slutt Derby playoffen og er tilbake i PL igjen etter å ha rykket ned etter 2001/2002 sesongen. Sunderland og Birmingham kom tilbake på direkten. Det viser seg alltid at 1 av de nyopprykkede lagene klarer å hevde seg bra. I år var det Reading, året før Wigan, og tidligere har jo også Sunderland og Ipswich gjort det bra i sine første sesonger. Jeg holder en knapp på Sunderland, jeg tror de kan havne godt over midtstreken. Birmingham kommer til å slite, mens jeg tror Derby klarer seg.

 

Hva er deres synspunkter på dettte?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig spent på å se Birmingham. Laget består jo "nesten bare" av tidligere Arsenal-spillere, så de unner jeg plassen i PL videre. I grunn håper jeg alle de tre lagene klarer seg, vil heller se lag som West Ham, Wigan og Fulham rykke ned.

 

Jeg tror definitivt Derby er laget som vil slite tyngst av opprykkslagene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...