Jump to content

Hva gjør vi?


taugooneren

Recommended Posts

Hva gjør vi om Wenger og de Thierry, Cesc, Gallas, Adebayor og Gaèl forsvinner?

Hva kommer til å skje om dette skjer med klubben?

Hva kommer til å skje med oss supportere?

 

Jeg er en gooner og kommer alltid til å være det, men jeg tror nok ikke jeg hadde følge like mye med, hvis vi blir et lag som f.eks Blackburn.

Dette er skremmende greier og jeg liker det ikke.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Forandringer skjer, men liker absolutt ikke dette her ! :(

Er enig med taugooneren, jeg hadde nok ikke fulgt med like mye som før jeg heller.

Håper Wenger og Henry tar seg til fornuft! :)

Link to comment
Share on other sites

At det for alltid bare vil være et lag er hevet over tvil.

Tror nok du følger like godt med uansett, men det blir kanskje ikke like moro. Mer redd for at spillestilen blir borte enn at vi ikke skal vinne titler.

Men syntes det er dårlig om et styre skal klare å unngå og lage mye moro for oss med det utgangspunktet vi har, spesifisert gjennom ny stadion og plass (forhåpentligvis) i neste års ch. lig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir bare mer bundet til Arsenal on noe slik skjer. Jeg bare ser mer sjarm i det. Vise at du ikke er en medgangsupporter. For de fleste av oss unge kan blir kalt medgangsupportere for vi har ikke opplevd noe annet enn suksess. Jeg heier på en klubb i Norge, Mjøndalen. Jeg bare digger at det er litt motstand, da blir det bare morsommere å gjøre det bra.

 

Men klart det er gøy å ha laget i toppen, og det blir ett kjipt syn å se Arsenal som ett "midtpåtabellenlag". Tror nok vi kommer til å slite noe ekstremt med økonomien etter Emirats invisteringa. Men jeg tror nok at om Kroenke tar kjøper opp Arsenal. Så kommer det en annen manager enn Wenger. Jeg tror det er MANGE store managere som faktisk har lyst til å ta over ett spennende prosjekt. Så tror ikke det er noe krise om Wenger går. Vi kommer til å miste spillestilen, ja. Men vi fotsetter i toppen.

 

Tror nok en nedgang i Arsenals sportslige prestasjoner vil bare styrke forholdet.

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør vi om Wenger og de Thierry, Cesc, Gallas, Adebayor og Gaèl forsvinner?

Hva kommer til å skje om dette skjer med klubben?

Hva kommer til å skje med oss supportere?

 

Jeg er en gooner og kommer alltid til å være det, men jeg tror nok ikke jeg hadde følge like mye med, hvis vi blir et lag som f.eks Blackburn.

Dette er skremmende greier og jeg liker det ikke.....

 

Vi bør ikke tenke "hva om.. eller hva viss...." Du mister ALDRI troen på ditt lag uansett hvem som går fra klubben.. Men hva gjør vi viss Wenger går ? .. Altså han går jo fra Arsenal en gang i tiden, men når han går så kommer det nokk til å bli utrolig trist !! :( .. Etter et par år etter Wenger har gått så har den nye manageren tatt Arsenal med storm og kansje vunnet diverse tittler :) ..å da har vi nesten glemt Wenger :(...Viss Henry, Fabregas, Gallas , Adebayor, Clichy, eller hvem som skulle gå, så er det ikke noe å gjøre med det ! Det er alltid noen andre talenter som kommer ;) (For vi håpe)

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør vi om Wenger og de Thierry, Cesc, Gallas, Adebayor og Gaèl forsvinner?

Hva kommer til å skje om dette skjer med klubben?

Hva kommer til å skje med oss supportere?

 

Jeg er en gooner og kommer alltid til å være det, men jeg tror nok ikke jeg hadde følge like mye med, hvis vi blir et lag som f.eks Blackburn.

Dette er skremmende greier og jeg liker det ikke.....

 

Medgangssupporter! :( :)

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør vi om Wenger og de Thierry, Cesc, Gallas, Adebayor og Gaèl forsvinner?

Hva kommer til å skje om dette skjer med klubben?

Hva kommer til å skje med oss supportere?

 

Jeg er en gooner og kommer alltid til å være det, men jeg tror nok ikke jeg hadde følge like mye med, hvis vi blir et lag som f.eks Blackburn.

Dette er skremmende greier og jeg liker det ikke.....

 

Medgangssupporter! :( :)

Jeg sier jo det at jeg er en gooner og kommer alltid til å være det og selfølgelig kommer jeg til å følge med, men sikkert ikke like mye om vi blir et midtpåtre-lag....men for det jeg vet, så kommer jeg kanskje til å følge laget mitt enda sterkere, enn jeg gjør nå...jeg vet ikke.

 

Men sant nok; det er når det går i motgang i klubben vi virkelig må stille opp!

 

 

Det er sånn som Rohino sier, vi er bare vandt med medgang, vi unge :(

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, Chaz, selv om jeg er uenig i at den posten til Taugooneren kunne tolkes som om han er medgangssupporter.

 

Tror ikke vi skal ta disse sorgene på forskudd. At Wenger er på vei ut er bare spekulasjoner, og han har ihvertfall et år til på seg til å vise at han vil være i klubben videre!

 

Og jeg forstår ikke hvorfor du blander Cesc, Gallas, Adè og Gaël oppi dette. Er det en nyhet jeg ikke har fått med meg?

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, Chaz, selv om jeg er uenig i at den posten til Taugooneren kunne tolkes som om han er medgangssupporter.

 

Tror ikke vi skal ta disse sorgene på forskudd. At Wenger er på vei ut er bare spekulasjoner, og han har ihvertfall et år til på seg til å vise at han vil være i klubben videre!

 

Og jeg forstår ikke hvorfor du blander Cesc, Gallas, Adè og Gaël oppi dette. Er det en nyhet jeg ikke har fått med meg?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article979204.ece

Link to comment
Share on other sites

Konklusjonen er såre enkel; blod er tjukkere enn vann. "I gode som i onde dage". End of story. Og, hvorfor ta sorgene på forskudd?

 

 

Helt rett chaz :( ! Hvorfor ta sorgene på forskudd.. Akkurat som å ha begravelse før du er døden .. :)

Link to comment
Share on other sites

Konklusjonen er såre enkel; blod er tjukkere enn vann. "I gode som i onde dage". End of story. Og, hvorfor ta sorgene på forskudd?

 

Enig med Chaz her. Faktisk er det slik at interessen nesten øker når vi gjør det dårlig! Da bli det liksom en slik "nå skal vi faen meg vise dem" innstilling. Vi har lenge mobbet United for 50.000 muppets på Old Trafford, men det er jaggu meg nok av dem på Asburton Grove og..

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier ikke at jeg ikke kommer til å bry meg om de går, men jeg kommer søren ikke til å endre noe forhold til klubben. Hver kamp kommer til å være like spennende. Det går faktisk helt greit å heie på et lag som i utgangspunktet ikke kjemper om gullet. Jeg er ikke redd for at Arsenal skal bli et lag midt på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, Chaz, selv om jeg er uenig i at den posten til Taugooneren kunne tolkes som om han er medgangssupporter.

 

Tror ikke vi skal ta disse sorgene på forskudd. At Wenger er på vei ut er bare spekulasjoner, og han har ihvertfall et år til på seg til å vise at han vil være i klubben videre!

 

Og jeg forstår ikke hvorfor du blander Cesc, Gallas, Adè og Gaël oppi dette. Er det en nyhet jeg ikke har fått med meg?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article979204.ece

 

Nettavisen sitere The Sun... Hvordan vet de at disse spillerne "kommer til", som det står, å gi beskjed om at de drar hvis Wenger drar? Dette er bare tull, fra Englands største tulleavis.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, Chaz, selv om jeg er uenig i at den posten til Taugooneren kunne tolkes som om han er medgangssupporter.

 

Tror ikke vi skal ta disse sorgene på forskudd. At Wenger er på vei ut er bare spekulasjoner, og han har ihvertfall et år til på seg til å vise at han vil være i klubben videre!

 

Og jeg forstår ikke hvorfor du blander Cesc, Gallas, Adè og Gaël oppi dette. Er det en nyhet jeg ikke har fått med meg?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article979204.ece

 

Hm.. ikke bra! Men er enig at det sannsynligvis bare er piss og vas, som Chaz bruker å si..

 

Jeg sier ikke at jeg ikke kommer til å bry meg om de går, men jeg kommer søren ikke til å endre noe forhold til klubben. Hver kamp kommer til å være like spennende. Det går faktisk helt greit å heie på et lag som i utgangspunktet ikke kjemper om gullet. Jeg er ikke redd for at Arsenal skal bli et lag midt på tabellen.

 

Dette er jeg helt enig i!

Tror bare vi blir enda mer samkjørt med laget og får enda mer følelser i spill hvis Arsenal ligger midt på tabellen og kan gå både opp og ned. Selvfølgelig er ikke Arsenal et lag som hører hjemme i midten av tabellen, men om så skulle skje så vil nok de aller fleste her inne bare føle båndet til Arsenal enda sterkere!

Link to comment
Share on other sites

Det er helt forferdelig å ikke vite hva som skal skje, men jeg tror ikke vi blir et dårligere lag - tvert imot. Jeg vet ikke om et oppkjøp er positivt eller negativt, siden ingen av oss virkelig vet hva Kroenke kommer til å gjøre. Styre Arsenal med jernhånd eller la de som kan jobben sin ta seg av spillerkjøp osv.

 

HENRY QUASHES NEW EXIT TALK

Link to comment
Share on other sites

En kamerat viste meg denne. Jeg så på den. Og det tok meg ca. 2 sec å se at det er like mye tull som vanlig. Det er bare å se på kilden. For når det er the sun som skriver skal man alltid ta det med en klype salt!

 

En klype salt? Såfremt The Sun ikke siterer en pålitelig avis, så er vel det de skriver sjeldent sant. De er litt som tyske ukeblader. Har de ikke en nyhet, så finner de bare på en. Og at Nettavisen kan finne på å sitere The Sun er en skandale. Nå er jeg journalist selv, og jeg kunne aldri tenke meg å videreformidle noe den avisen skrev.

Link to comment
Share on other sites

Ja hva gjør vi?

Depper en stund, og så er det tilbake med samme entusiasme.

 

Arsenal klarer jeg aldri å kvitte meg med allikevel.

Tenkte å roe galskapen etter Køben i 1994, men det ble bare med tanken.

 

Dessverre er det slik at Arsenal styrer ukas gjøremål, og slik blir det om Wenger, Henry, Fabregas eller hvem det skal være forsvinner.

 

 

Om Arsenal er nr 12 eller nr 2 på tabellen, så er det like nervepirrende og engasjerende.

Man er jo en Gooner, og et slik forhols varer livet ut!!!

 

var ikke i køben..

men resten du skriver= kunne ikke sagt det bedre selv :)

 

digget det Wenger sier her: http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...2077347,00.html

Link to comment
Share on other sites

Arsenal kan aldri bli et Blackburn. Blackburn har ingen tradisjon som stormakt i forballengland (sett bort fra noen ubetydelige ting for to århundrer siden). Klubber med tradisjon, som Manu, Liverpool og Arsenal. Chelsea kan derimot bli et Blackburnlag siden de ikke har en lang og stolt tradisjon... Men akkurat nå taper Arsenal for Tottenham og viser nok en gang at Arsenal har blitt et lag som heller kan sammenlignes med Everton, Bolton og Tottenham, enn Chelsea og United. Dessverre...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...