Jump to content

Flamini


The Gunner

Recommended Posts

Bryr ikke meg veldig om han forsvinner.

Men skal ikke lkke leke mod. men du kunne kanskje skrivd det her,vet ikke helt jeg :huh:

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...2697&hl=Flamini

 

Jeg syntes det er verdt en ny tråd når en spiller ønsker seg bort. Dessuten hadde nok ikke like mange lest det hvis jeg hadde lagt det inn der.

Link to comment
Share on other sites

Bryr ikke meg veldig om han forsvinner.

Men skal ikke lkke leke mod. men du kunne kanskje skrivd det her,vet ikke helt jeg :huh:

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...2697&hl=Flamini

 

Jeg syntes det er verdt en ny tråd når en spiller ønsker seg bort. Dessuten hadde nok ikke like mange lest det hvis jeg hadde lagt det inn der.

 

mhm,de fleste leser nok alle de nye innleggene.

Syns det er unødvendig og ha 3tråder om Flamini da.

Det mener jeg ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

mhm,de fleste leser nok alle de nye innleggene.

Syns det er unødvendig og ha 3tråder om Flamini da.

Det mener jeg ihvertfall.

 

Hva bryr det deg egentli ? Dør du av det ? :huh:

 

Viss flamini vil vekk så må han få låv til det. Får vell litt penger av han og :P

Link to comment
Share on other sites

mhm,de fleste leser nok alle de nye innleggene.

Syns det er unødvendig og ha 3tråder om Flamini da.

Det mener jeg ihvertfall.

 

Hva bryr det deg egentli ? Dør du av det ? :P

 

Viss flamini vil vekk så må han få låv til det. Får vell litt penger av han og :P

 

Har ikke sagt at jeg dør av det,men du er vel enig at det ikke trengs 3 tråder om samme person på et forum kanskje? :huh:

Link to comment
Share on other sites

mhm,de fleste leser nok alle de nye innleggene.

Syns det er unødvendig og ha 3tråder om Flamini da.

Det mener jeg ihvertfall.

 

Hva bryr det deg egentli ? Dør du av det ? :P

 

Viss flamini vil vekk så må han få låv til det. Får vell litt penger av han og :P

 

Har ikke sagt at jeg dør av det,men du er vel enig at det ikke trengs 3 tråder om samme person på et forum kanskje? :huh:

 

 

Joda :P 3 tråder om flamini passer perfekt :P

Link to comment
Share on other sites

mhm,de fleste leser nok alle de nye innleggene.

Syns det er unødvendig og ha 3tråder om Flamini da.

Det mener jeg ihvertfall.

 

Hva bryr det deg egentli ? Dør du av det ? :P

 

Viss flamini vil vekk så må han få låv til det. Får vell litt penger av han og :P

 

Har ikke sagt at jeg dør av det,men du er vel enig at det ikke trengs 3 tråder om samme person på et forum kanskje? :huh:

 

 

Joda :P 3 tråder om flamini passer perfekt :P

 

Haha,syns du virkelig det :P ??

Link to comment
Share on other sites

Flamini har en tendens til å score i viktige kamper, selv om han ellers har relativt dårlige dårlige offensive egenskaper. Han er en grei squadplayer, men jeg tror ikke han liker den statusen. Etter 3 år i klubben synes jeg han ikke har utviklet seg så mye, og i en alder av 23 begynner vel den store utviklingen å bremse fort ned?

Link to comment
Share on other sites

Burde bare lagt denne tråden inn i den andre Flamini-tråden, som ande også påpeker her. Helt unødvendig med mange tråder som omhandler det samme.. forumet blir mye rotete av slikt.

 

OnT:

Tror bare dette er tull! I alle kamper Flamini spiller, ser man lett at han har hjerte for Arsenal! Han er en squadplayer, og vil nok bare jobbe for å få en plass på førstelaget. Omtrent som Aliadiere har gjort så utrolig lenge.

Tror ikke det ligger noe i dette.

Link to comment
Share on other sites

Bryr ikke meg veldig om han forsvinner.

Men skal ikke lkke leke mod. men du kunne kanskje skrivd det her,vet ikke helt jeg :P

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...2697&hl=Flamini

 

Jeg syntes det er verdt en ny tråd når en spiller ønsker seg bort. Dessuten hadde nok ikke like mange lest det hvis jeg hadde lagt det inn der.

Er det veldig viktig for deg at mange skal lese innlegget ditt? Dessuten så hadde vel vi andre funnet nyheten på diverse nettsteder uansett. Kunne vært postet i en eksisterende Flamini tråd spør du meg.

 

Til topic: Har alltid likt Flamini. En skikkelig kriger som Arsenal har manglet lenge. Synd at han vil gå.

Link to comment
Share on other sites

Flamini er en skikkelig kriger ja.. han spring og spring men syns ikkje at det løfta Arsenal og Arsenal sitt spel so veldig..

Usikker på om dette er sant.. har sett Akkurat samma Nyheita et par andre plassa.. berre overskrifta var forskjellig.. men viss han vil gå so syns eg han bør få lov til det.. dessuten kunne vi fått en bra erstattar for pengane vi for..

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er greit. Har har ikke etter min mening nivået som trengs for å heve midtbanen til Arsenal og det har kanskje han selv også innsett?

Innsatsen er alltid til stede, men han mangler teknikk, pasningspresisjon og skuddferdigheter.

 

Han vil ha førstelagsfotball og skjønner vel at han neppe får spille fast i Arsenal, så da er det vel riktig for han å kjøpe seg seg ut av kontrakten.

Arsenal får ikke noe transferpenger, men sånn er reglene blitt.

Link to comment
Share on other sites

Flamini er en kriger og det trengs i et hvert lag.

Men vil han søke utfordringer for fast spilletid så

må han få lov til det. >Litt overaskende at Juve er

interessert.

Link to comment
Share on other sites

kunne ikke brydd meg mindre om han går tror jeg!! :P

 

Du bryr vell deg litt ? :P .. Husk han scoret viktige mål for i denne sessongen, selv med liten spille tid :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...