Jump to content

Jeg beklager, men nå er det nok!


Chaz

Recommended Posts

Med bakgrunn i de siste ukers Arsenal spill, eller manglende sådanne rettere sagt, som kulminerte i gårsdagens fryktelige fadese mot Liverpool, så sier jeg kun en ting; nok er nok, nå gidder jeg ikke mer. Jeg blir rett og slett for deprimert av å se på Arsenal. Jeg gidder ikke plage meg selv lenger. Det går ut over hele familien og omgivelsene rundt.

 

Spurs er uaktuelt for meg, det vet alle. Litt skam har jeg tross alt ennå. Chelsea ditto, rubler er heller ikke noe for meg. Men Manchester United, de kan jeg like. Sir Alex er en glimrende manager, klubben er bygget opp stein for stein, noe jeg både liker og respekter, de har fantastiske lojale spillere i Giggs og Sholes, i tillegg så har de utvilsomt den beste, og ikke minst den mest sympatiske norske fotballspilleren i Ole Gunnar Solskjær.

 

Nok en gang, jeg beklager, men fra nå av det kun Manchester United for meg!

Link to comment
Share on other sites

Med bakgrunn i de siste ukers Arsenal spill, eller manglende sådanne rettere sagt, som kulminerte i gårsdagens fryktelige fadese mot Liverpool, så sier jeg kun en ting; nok er nok, nå gidder jeg ikke mer. Jeg blir rett og slett for deprimert av å se på Arsenal. Jeg gidder ikke plage meg selv lenger. Det går ut over hele familien og omgivelsene rundt.

 

Spurs er uaktuelt for meg, det vet alle. Litt skam har jeg tross alt ennå. Chelsea ditto, rubler er heller ikke noe for meg. Men Manchester United, de kan jeg like. Sir Alex er en glimrende manager, klubben er bygget opp stein for stein, noe jeg både liker og respekter, de har fantastiske lojale spillere i Giggs og Sholes, i tillegg så har de utvilsomt den beste, og ikke minst den mest sympatiske norske fotballspilleren i Ole Gunnar Solskjær.

 

Nok en gang, jeg beklager, men fra nå av det kun Manchester United for meg!

 

Jippi!! Har egentlig alltid hatt en mistanke om at du var en wannabe salford hore!!

Link to comment
Share on other sites

Kvitt oss med Wenger han har gjort sitt i klubben, har har ikke vinni noe trefe på flere år nå, inn kjøping av spillere er helt på tryne det har de siste to år bevist.

 

Kjøpe spillere som tåler en kamp eller 2 så er de skada for den del kamper, dette holder ikke lneger for meg.

 

Hjelper ikke med en masse ungutter på 16-17-18 år som er go om 4-5 år, mamge av de vil kansje ikke holde topp klasse slik at vi kjemper om et liga gull i gjen.

 

Alle andre stor lag i europa kjøper spillere som alt er stjerner og hever lage med en gang...

 

Mister de en sterne henter de bare en like go en =)

 

Mens Wenger dreiver å drømmer spør du meg.

 

Er en skal at en stor klubb som Arsenal ikke kan hente klasse spillere og ikke bare drittunger, r bing ikke sikkert de vil bli en sterne i det heletatt :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Med bakgrunn i de siste ukers Arsenal spill, eller manglende sådanne rettere sagt, som kulminerte i gårsdagens fryktelige fadese mot Liverpool, så sier jeg kun en ting; nok er nok, nå gidder jeg ikke mer. Jeg blir rett og slett for deprimert av å se på Arsenal. Jeg gidder ikke plage meg selv lenger. Det går ut over hele familien og omgivelsene rundt.

 

Spurs er uaktuelt for meg, det vet alle. Litt skam har jeg tross alt ennå. Chelsea ditto, rubler er heller ikke noe for meg. Men Manchester United, de kan jeg like. Sir Alex er en glimrende manager, klubben er bygget opp stein for stein, noe jeg både liker og respekter, de har fantastiske lojale spillere i Giggs og Sholes, i tillegg så har de utvilsomt den beste, og ikke minst den mest sympatiske norske fotballspilleren i Ole Gunnar Solskjær.

 

Nok en gang, jeg beklager, men fra nå av det kun Manchester United for meg!

Slike ting tuller man ikke med....Selv ikke 1. april

Link to comment
Share on other sites

Helt rett Chaz er drit jeg lei jeg og ... Tror jeg tar samme vei som deg :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Det var pinlig kamp mot Liverpool, vi manglet tæl og Arsenal hadde rett og slett ikke innsats!

 

men men....

 

viktig å støtte laget sitt i motgang også, og arsenal burde ikke kvitte seg med Wenger! Han har noe stort på gang, husk på at vi har slått Liverpool 3 av 4 ganger i år, slått United 2 av 2!

 

MEN Arsenal har mye å jobbe med, vi må begynne å senke poeng mot de antatt dårligere lagene, som Bolten, Sheff Utd også videre... en skal tåle å tape på borte mot f.eks. Pool!

¨

Gleder meg til neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Det var pinlig kamp mot Liverpool, vi manglet tæl og Arsenal hadde rett og slett ikke innsats!

 

men men....

 

viktig å støtte laget sitt i motgang også, og arsenal burde ikke kvitte seg med Wenger! Han har noe stort på gang, husk på at vi har slått Liverpool 3 av 4 ganger i år, slått United 2 av 2!

 

MEN Arsenal har mye å jobbe med, vi må begynne å senke poeng mot de antatt dårligere lagene, som Bolten, Sheff Utd også videre... en skal tåle å tape på borte mot f.eks. Pool!

¨

Gleder meg til neste sesong!

Enig,Synst det er veldig viktig og støtte laget sitt uansett hvordan

det går med dem . United har tapt 3 ganger i denne sesongen og vi har vunnet 2 av de;) Og med liverpool så har vi spilt 4 kamper mot dem i år og vunnet 3 av dem...så det er jo ganske bra

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva dette er,en spøk eller ikke...

Men Arsenal er klubben i mitt hjerte,støtter de i med gang og mot gang.

Syns ikke de som bytter klubb her på forumet er useriøse,melder seg inn i AN...

Også er det United eller Spudz,forferdelig :ph34r:

Helt latterlig.

Gooner4ever!

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva vi kødder med på 1.april så bør dere ikke ta det så alvorlig ... 1.april er 1.april spøkens dag.. Uansett hvordan Arsenal spiller er det Arsenal drakt jeg er født med å Arsenal drakt jeg kommer til og dø med !

 

 

Sorry Hermz men du gikk fem på :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva vi kødder med på 1.april så bør dere ikke ta det så alvorlig ... 1.april er 1.april spøkens dag.. Uansett hvordan Arsenal spiller er det Arsenal drakt jeg er født med å Arsenal drakt jeg kommer til og dø med !

 

 

Sorry Hermz men du gikk fem på ;)

 

Ja,jeg gjorde nok det :P

Sykt typisk meg.

Men kødder Chaz? :ph34r:

Edit:6.gang jeg ble lurt bare idag!

Edit2:ble nok lurt av Chaz og :P

Link to comment
Share on other sites

Tror nokk Chaz kødder, er vell ikke bare han som kødder her nå ... Men det dummeste er at noen her inne går rett på ! Bytte klub etter å ha vært arsenal fan i ti talls år.. hahah neppe :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Selg, Selg, Selg!

 

Ut: Henry, V.Persie, Ade, Toure, Clichy, Gallas, Hoyte, Eboue, Lehmann, Ali, Helb, Rosicky, Gilberto, Fabregas, Senderos, Ljungberg og Denilson +++ Resten av gjengen!

 

Inn: Ole, Dole, Doffen, Guffen, Donald, Anton, Guffen, Onkel Skrue, Bestemor, Mikke Mus +++!

 

For å være ærlig tror jeg de hadde klart de betre enn de vi har nå!

 

 

April*****

 

Hah! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Hele dagen uten at noen har lurt meg! Heller ikke du klarte å lure meg Chaz.. denne var alt for opplagt! Forstår ikke at noen vil kunne gå på denne spøken engang jeg..

 

OffT:

Vel, leg lyver når jeg sier at jeg ikke ble lurt da... Designsiden lurte meg, da det var store nyheter tidligere i dag: "VG har kjøpt opp Designsiden. Usikkert hvordan det nye opplegget vil være" Jeg gikk fem på, helt til jeg, sammen med mange andre, gjennomskuet spøken etter hvert.^^

 

Men har lurt en del folk selv da, med mange små-pranks..

Link to comment
Share on other sites

Vel, vel, vel! Det var da godt at noen gikk på limpinnen! :ph34r: Neida mine herrer, har man holdt med Arsenal siden 1969 så kan jeg love dere at jeg har opplevd verre nedturer enn den vi er inne i nå. Mye verre også faktisk. På deler av 70 og 80 tallet hadde vi godt i fistel over en sesong som denne. Som suksess altså!

 

Chaz - Once a Gooner, always a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Ble lurt en gang i går :D Nei, det var ikke Chaz som lurte meg bare lo når jeg leste innlegge hans :D men derimot min lillesøster på 6 :-|

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...