Jump to content

Nytt rykte


Arsenal90

Recommended Posts

På nytt spekuleres det i at Arsenal skal kjøper opp!

Denne gangen er det 3 russere som er innblandet. Alle 3 nære venner av Roman Abramowich (vetikke åssen det skrives :P).

 

Kick off: Russere står i kø for å kjøpe Arsenal

 

Hvordan ser dere på saken?

 

Personlig vil jeg ikke at Arsenal skal selge seg. Alle klubber som har blitt kjøpt opp har solgt sjela si.

Men som det sies i Kick Off, bør de muligens bli kjøpt opp for å kunne holde følge med de 3 andre toppklbbene i PL. Arsenal er jo den enste av ManUtd, Chelsea og Liverpool som ikke er kjøpt opp.

 

PS: Vet ikke om det skal lages en egen topic om dette, men hvis det ikke skal kan mod. sette denne inni den foorige tråden om oppkjøp (arabern'e eller noe)

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke å bli kjøpt opp for å holde jevnt med de 3 andre toppklubbene i PL, fordi det er ikke eierene i Arsenal som styrer hvem som skal score mål ! Det er det som teller ! .. Jeg mener at det er Wenger som avgjør om vi skal holde oss med de andre toppklubbene å ikke eierene .. Si nå at vi blir kjøpt opp til sommeren, ok ? Kansje transfer-budsjette vil stige, men vil det gjøre at Wenger kommer til å hente sultne mål-tyver ? For det er jo det det er snakk om viss vi skal holde oss jevnt med de andre toppklubbene, eller ? .. Har vi ikke et ganske stort transfer-budsjett allerede ? ..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke nødvendigvis negativ til et oppkjøp,det kommer helt ann på hvem som er kjøperen.

Aner ikke om vi har noen supportere der ute som er stinn av gryn,men det hadde ikke vært meg imot.

Om noen olje milliardærer fra russland er det beste for klubben tviler jeg forøvrig sterkt på.

Link to comment
Share on other sites

Eg er i utgongspunktet negativ til oppkjøp, og dersom ein russar (eller kven som helst for den saks skyld) ala Abramovich kjøper klubben for å spele FM med eit virkelig fotballag. Ja, då trur eg min tid som Gooner er over. Interessen blir i det minste sterkt redusert.

 

Blir det derimot ein vettug mann som faktisk bryr seg om Arsenal Football Club og dens supporterar, kan eg vere med på eit oppkjøp. Men eg er, som sagt, i utgongspunktet negativ.

Link to comment
Share on other sites

Personlig vil jeg ikke at Arsenal skal selge seg. Alle klubber som har blitt kjøpt opp har solgt sjela si.

 

Interessant påstand. Vil det med andre ord si at da David Dein kjøpte seg opp i klubben tidlig på 80 tallet, for siden å gjennomføre emisjoner, hvor blant annet Danny Fizman og ITC kjøpte seg opp i Arsenal, så solgte Arsenal sjelen sin?

 

Så et retorisk spørsmål; hva er forskjellen på en britisk investor, en amerikansk ditto, eller en russisk investor?

 

Tredje spørsmål; er enhver russisk investor en kjeltring med blod på hendene?

Link to comment
Share on other sites

Personlig vil jeg ikke at Arsenal skal selge seg. Alle klubber som har blitt kjøpt opp har solgt sjela si.

 

Interessant påstand. Vil det med andre ord si at da David Dein kjøpte seg opp i klubben tidlig på 80 tallet, for siden å gjennomføre emisjoner, hvor blant annet Danny Fizman og ITC kjøpte seg opp i Arsenal, så solgte Arsenal sjelen sin?

 

Så et retorisk spørsmål; hva er forskjellen på en britisk investor, en amerikansk ditto, eller en russisk investor?

 

Tredje spørsmål; er enhver russisk investor en kjeltring med blod på hendene?

 

Enig med deg der Chaz...

Selv om Abramovic er en jævel og en kjeltring behøver ikke disse Russerne vere det?

Link to comment
Share on other sites

Personlig vil jeg ikke at Arsenal skal selge seg. Alle klubber som har blitt kjøpt opp har solgt sjela si.

 

Interessant påstand. Vil det med andre ord si at da David Dein kjøpte seg opp i klubben tidlig på 80 tallet, for siden å gjennomføre emisjoner, hvor blant annet Danny Fizman og ITC kjøpte seg opp i Arsenal, så solgte Arsenal sjelen sin?

 

Så et retorisk spørsmål; hva er forskjellen på en britisk investor, en amerikansk ditto, eller en russisk investor?

 

Tredje spørsmål; er enhver russisk investor en kjeltring med blod på hendene?

Spørsmål 1: Mente ikke klubber som ble kjøpt for en god stund tilbake (som Arsenal). Det kan ikke jeg uttale meg om fordi da var jeg ikke født.

 

Spørsmål 2: Vet ikke. Forklar?

 

Spørsmål 3: Det har ikke jeg sagt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde ikke hatt noe serlig imot at Arsenal ble kjøpt av en supporter, men en tulling som Malcolm Glacer, som ikke har sett en fotballkamp i sitt liv er en annen ting. Hvis alle i Premier League blir kjøpt opp og får masse penger, mens vi må nøye oss med det vi har kommer vi til å slite. Men uansett hva som skjer, så er jeg GOONER FOR EVER!!

Link to comment
Share on other sites

Personlig vil jeg ikke at Arsenal skal selge seg. Alle klubber som har blitt kjøpt opp har solgt sjela si.

 

Interessant påstand. Vil det med andre ord si at da David Dein kjøpte seg opp i klubben tidlig på 80 tallet, for siden å gjennomføre emisjoner, hvor blant annet Danny Fizman og ITC kjøpte seg opp i Arsenal, så solgte Arsenal sjelen sin?

 

Så et retorisk spørsmål; hva er forskjellen på en britisk investor, en amerikansk ditto, eller en russisk investor?

 

Tredje spørsmål; er enhver russisk investor en kjeltring med blod på hendene?

Spørsmål 1: Mente ikke klubber som ble kjøpt for en god stund tilbake (som Arsenal). Det kan ikke jeg uttale meg om fordi da var jeg ikke født.

 

Spørsmål 2: Vet ikke. Forklar?

 

Spørsmål 3: Det har ikke jeg sagt.

 

Spørsmål 1: Du sier at ENHVER klubb som har blitt kjøpt har solgt sjela si. Du sier ingenting om tidsintervaller. Din påstand er rimelig vidtrekkende. Tenk på det når du formulerer dine innlegg.

 

Spørsmål 2: Det spørsmålet gikk strengt tatt til deg. Helt fair at du føler du ikke vet.

 

Spørsmål 3: Det spørsmålet ble strengt tatt stil til Tusmo. beklager at det ikke kom frem.

Link to comment
Share on other sites

På nytt spekuleres det i at Arsenal skal kjøper opp!

Denne gangen er det 3 russere som er innblandet. Alle 3 nære venner av Roman Abramowich (vetikke åssen det skrives ;)).

 

Kick off: Russere står i kø for å kjøpe Arsenal

 

Hvordan ser dere på saken?

 

Personlig vil jeg ikke at Arsenal skal selge seg. Alle klubber som har blitt kjøpt opp har solgt sjela si.

Men som det sies i Kick Off, bør de muligens bli kjøpt opp for å kunne holde følge med de 3 andre toppklbbene i PL. Arsenal er jo den enste av ManUtd, Chelsea og Liverpool som ikke er kjøpt opp.

 

PS: Vet ikke om det skal lages en egen topic om dette, men hvis det ikke skal kan mod. sette denne inni den foorige tråden om oppkjøp (arabern'e eller noe)

arsenal er ikke den eneste klubben av LIVERPOOL, MAN U OG CHELSEA som ikke er blitt kjøpt opp :D

Link to comment
Share on other sites

På nytt spekuleres det i at Arsenal skal kjøper opp!

Denne gangen er det 3 russere som er innblandet. Alle 3 nære venner av Roman Abramowich (vetikke åssen det skrives ;)).

 

Kick off: Russere står i kø for å kjøpe Arsenal

 

Hvordan ser dere på saken?

 

Personlig vil jeg ikke at Arsenal skal selge seg. Alle klubber som har blitt kjøpt opp har solgt sjela si.

Men som det sies i Kick Off, bør de muligens bli kjøpt opp for å kunne holde følge med de 3 andre toppklbbene i PL. Arsenal er jo den enste av ManUtd, Chelsea og Liverpool som ikke er kjøpt opp.

 

PS: Vet ikke om det skal lages en egen topic om dette, men hvis det ikke skal kan mod. sette denne inni den foorige tråden om oppkjøp (arabern'e eller noe)

arsenal er ikke den eneste klubben av LIVERPOOL, MAN U OG CHELSEA som ikke er blitt kjøpt opp :D

Av topp 4 så ! (ikke se tilbake på 80 tallet)

 

Så et retorisk spørsmål; hva er forskjellen på en britisk investor, en amerikansk ditto, eller en russisk investor?

Hva har det egentlig med saken å gjøre? Har ikke skrevet noe om verken britiske investorer eller amerikanske dittoer. Skrev bare at forrige gang var det arabere, denne gangen russere..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke svart/ hvitt på dette med om Arsenal blir kjøpt opp eller ikke. For eksempel et oppkjøp ala det i Liverpool synes for meg som positivt. Investorene arrangerte et møte med sentrale spillere og fortalte hvilke planer de hadde for klubben.

Vi trenger penger skal vi holde følge med de tre tøffeste konkurrenten våre i England, men så lenge Wenger er ved roret vil også talentutvikling være en viktig del av Arsenals strategi.

Link to comment
Share on other sites

Alle rike er russere er vel på en eller annen måte kjeltringer? Det er en kjent sak. Harde fakta. Synd på mange måter.

 

Begrunn den påstanden er du grei.

 

Det hadde ikke gjort meg noe om vi ble kjøpt opp av amerikanere eller nordmenn eller fra hvilket land det skulle være, så lenge ikke Mafia-Russere kjøper oss !

 

Hva gjør russere til verre innvestorer enn andre?

Link to comment
Share on other sites

De fleste rike russere som jobber under Abramovic har svindlet til seg penger på forskjellige måter..

 

Tøys, vas og bollocks. Styrer Abramovic hele Russland? Forøvrig er det mange andre rike russere. Og å påstå at alle rike russere er kjeltringer, er akkurat like idiotisk som å påstå at alle norske forretningsfolk er hederlige.

Link to comment
Share on other sites

Det er i og for seg eit poeng at alle er uskuldige til det motsette er bevist (eller i alle fall overvegande sannsynlig). At det likevel, på generell basis, er meir grunn til å vere skeptisk til russiske (eller andre aust-europeiske) investorar enn vest-europeiske sådan er vel heva over ein kvar tvil?

 

Eg håpar i alle fall dette ikkje skjer, eg håpar Arsenal blir på engelske hender.

Link to comment
Share on other sites

De fleste rike russere som jobber under Abramovic har svindlet til seg penger på forskjellige måter..

 

Tøys, vas og bollocks. Styrer Abramovic hele Russland? Forøvrig er det mange andre rike russere. Og å påstå at alle rike russere er kjeltringer, er akkurat like idiotisk som å påstå at alle norske forretningsfolk er hederlige.

 

 

 

Bra sakt, helt enig med deg der Chaz, bare for en rik russer er kjeltring trenger ikke alle andre og være det !

Link to comment
Share on other sites

De fleste rike russere som jobber under Abramovic har svindlet til seg penger på forskjellige måter..

 

Tøys, vas og bollocks. Styrer Abramovic hele Russland? Forøvrig er det mange andre rike russere. Og å påstå at alle rike russere er kjeltringer, er akkurat like idiotisk som å påstå at alle norske forretningsfolk er hederlige.

 

 

 

Bra sakt, helt enig med deg der Chaz, bare for en rik russer er kjeltring trenger ikke alle andre og være det !

 

 

Chaz, du har helt rett i at jeg burde begrunne det jeg sier, men jeg finner ikke fram beviser. Men når det er sagt, er det slik i Russland at det er utrolig mye korrupsjon og alt som nå enn måtte være mulig av kriminalitet. Bare les forrige ukes A-magasinet, hvor det blir sagt at enhver bil kan bli stoppet og bare må betale en bot, selvom det ikke er noe grunnlag for det. Vel slik er det ikke bare i trafikken og politiet som driver med, men de fleste som har makt i Russland. De rike har makt, og kan på mange måter gjøre som de vil. De kan stjele fra de fattige, skattefusk osvosv. Og det gjør dem vel til kriminelle? Selvfølgelig er ikke alle rike russere kriminelle. Men det er sånn at er du først rik i Russland er du steinrik, er du fattig, er du lutfattig. Det er ingen mellomting. Hvordan blir man fort steinrik? Jo, ved å bruke urettferdige midler, jeg vet ikke hva, men det kan være mye, det begås veldig mye kriminelt i Russland av den øvre makt eliten.

 

Når det sier er det så absolutt ikke bare i Russland dette skjer, men overalt i verden, selvfølgelig også i Norge og USA. Men Russland er versting, de er det landet i verden som sliter nest-mest med korrupsjon ifølge Aftenposten. Det sier sitt?

 

Det jeg ville si, selvom jeg ikke kan bevise for mye.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...