Jump to content

Robinho Og Baptista


Olé

Recommended Posts

Ifølge dinna sida:

 

http://www.eatsleepsport.com/news_details....&lg=Premiership

 

kan Arsenal få både Robinho og Baptista.. viss ditta stemme e eg utrulig førnøgd, bortsett frå at vi kan få Baptista og, viss vi får han so vil eg gjerne selge han med en gong..

Men Robinho derimot , han vil eg ha på første laget..

 

 

D stod også:

 

Wenger is expected to make some additions to the squad over the summer.

 

viss d og stemme kan vi kanskje få noken skikkelig gode spelarar til klubben.. kunne tenkt meg en midtstopper, keeper, ving og spiss

 

Ka dokke meina om ditta rykte?

Link to comment
Share on other sites

det kan være noe sant i disse ryktene, men Robinho tror eg ikke helt passer inn i Arsenal, men eg har fortsatt troen på Baptista..

 

det Wenger burde kjøpe i sommer burde være:

 

1 keeper og 1 midtsopper!

Link to comment
Share on other sites

enig med at jeg ikke tror Robinho vil passe inn i Arsenal. men han er fortsatt ung, så vi han kommer til sommerern så vil d ta nokken år å tilvenne seg engelsk spillestil, ikke minst arsenal sitt hurtige en-touch spill.

 

men definitivt enig at vi burde skaffe oss en ny keeper, Lehmann viser fortsatt gode takter men han kan forsvinne til sommeren. mener vi burde kjøpre ustari, meget ung og lovende keeper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke ha en ung lovende keeper. jeg vil ha en keeper med erfaring.

vell og merke ikke en keeper over 30, men 26-30 år bør være noe å finne? Igor akinfeev feks? men han er vell kansje yngre enn det? Og en midtstopper definitivt.! samt en midtbanespiller med hår på brøstet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke ha en ung lovende keeper. jeg vil ha en keeper med erfaring.

vell og merke ikke en keeper over 30, men 26-30 år bør være noe å finne? Igor akinfeev feks? men han er vell kansje yngre enn det? Og en midtstopper definitivt.! samt en midtbanespiller med hår på brøstet!

 

 

 

Helt enig me alt du sier der ;) Vi trenger en midtbanespiller med hår på BØRSTET ! kunne ikke sakt det bedre ;)

 

BRØSTE ! Min feil :P

Link to comment
Share on other sites

enig med at jeg ikke tror Robinho vil passe inn i Arsenal. men han er fortsatt ung, så vi han kommer til sommerern så vil d ta nokken år å tilvenne seg engelsk spillestil, ikke minst arsenal sitt hurtige en-touch spill.

 

men definitivt enig at vi burde skaffe oss en ny keeper, Lehmann viser fortsatt gode takter men han kan forsvinne til sommeren. mener vi burde kjøpre ustari, meget ung og lovende keeper.

 

 

Robinho passer ikke inn i PL.. Han er for svak for det fysiske spillet i PL..

Link to comment
Share on other sites

jeg tror dere tar feil av robinho.... hvis dere ser på theo walcott har de omtrent samme kroppsbyggning,

+ at de er omtrent like tekniske. husk at robinho herjet i santos, å han visste fine takter i sommerens vm.

jeg tror det er vanskelig å prestere i real når man ser på alle skandalene å alle spillerne de har skjønner man at spillerene spiller med et sykelig press der de risikerer at de blir pepet av banen av eget publikum hvis de ikke presterer!

 

robinho er vel så vidt fylt 23 år, så jeg tror vi skal være meget forsiktige i vår kritikk mot han. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke ha en ung lovende keeper. jeg vil ha en keeper med erfaring.

vell og merke ikke en keeper over 30, men 26-30 år bør være noe å finne? Igor akinfeev feks? men han er vell kansje yngre enn det? Og en midtstopper definitivt.! samt en midtbanespiller med hår på brøstet!

 

Hehe, du sier du ikke vil ha en ung og lovende keeper, men trekker frem Akinfeev på 20(snart 21) som en erfaren keeper i alderen 26-30år. Ustari som ble nevnt i innlegget over er 56 dager yngre enn Akinfeev så det blir litt dumt å si at du ikke vil ha Ustari fordi han er for ung også trekke frem en keeper som er 2 måneder eldre ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg tror dere tar feil av robinho.... hvis dere ser på theo walcott har de omtrent samme kroppsbyggning,

+ at de er omtrent like tekniske. husk at robinho herjet i santos, å han visste fine takter i sommerens vm.

jeg tror det er vanskelig å prestere i real når man ser på alle skandalene å alle spillerne de har skjønner man at spillerene spiller med et sykelig press der de risikerer at de blir pepet av banen av eget publikum hvis de ikke presterer!

 

robinho er vel så vidt fylt 23 år, så jeg tror vi skal være meget forsiktige i vår kritikk mot han. ;)

 

 

Enig i at Robinho ligner på Walcott i kroppsbyggingen men når du snakker om teknikk er det HELT annerledes. Walcott er ikke like god som Robinho i det feltet. Theo kommer ikke ofte forbi sine motspiller og hvis han gjør det bruker han for det meste fart. Gang på gang blir Walcott stoppet av andre spilleren når han prøver å finte. Robinho er annerledes og klarer å komme oftere forbi samt at han har god fart også.

 

 

Robinho vil kanskje bli god i Arsenal. Han vil trenge kanskje 1 år som Hleb trengte før han ble tilpasset den engelske ligaen og nå er han veldig god. Spillet til Robinho kan også som sagt bli preget av skandalene i Madrid og det enorme presset til at spillerene skal prestere.

 

Baptista vil nok bli bedre neste sesong så jeg mener at vi bør beholde Baptista og skaffe oss Robinho hvis prisen ikke blir for høy

Link to comment
Share on other sites

jeg tror dere tar feil av robinho.... hvis dere ser på theo walcott har de omtrent samme kroppsbyggning,

+ at de er omtrent like tekniske. husk at robinho herjet i santos, å han visste fine takter i sommerens vm.

jeg tror det er vanskelig å prestere i real når man ser på alle skandalene å alle spillerne de har skjønner man at spillerene spiller med et sykelig press der de risikerer at de blir pepet av banen av eget publikum hvis de ikke presterer!

 

robinho er vel så vidt fylt 23 år, så jeg tror vi skal være meget forsiktige i vår kritikk mot han. ;)

 

 

Enig i at Robinho ligner på Walcott i kroppsbyggingen men når du snakker om teknikk er det HELT annerledes. Walcott er ikke like god som Robinho i det feltet. Theo kommer ikke ofte forbi sine motspiller og hvis han gjør det bruker han for det meste fart. Gang på gang blir Walcott stoppet av andre spilleren når han prøver å finte. Robinho er annerledes og klarer å komme oftere forbi samt at han har god fart også.

 

 

Robinho vil kanskje bli god i Arsenal. Han vil trenge kanskje 1 år som Hleb trengte før han ble tilpasset den engelske ligaen og nå er han veldig god. Spillet til Robinho kan også som sagt bli preget av skandalene i Madrid og det enorme presset til at spillerene skal prestere.

 

Baptista vil nok bli bedre neste sesong så jeg mener at vi bør beholde Baptista og skaffe oss Robinho hvis prisen ikke blir for høy

Thierry Henry, Robin van Persie, Emmanuel Adebayor, Julio Baptista, Jeremie Aliadiere, Nicklas Bendtner, Carlos Vela, Arturo Lupoli(forsvinner dog trolig) og så Robinho, kanskje flere i farta. Nuff already said!

Link to comment
Share on other sites

jeg tror dere tar feil av robinho.... hvis dere ser på theo walcott har de omtrent samme kroppsbyggning,

+ at de er omtrent like tekniske. husk at robinho herjet i santos, å han visste fine takter i sommerens vm.

jeg tror det er vanskelig å prestere i real når man ser på alle skandalene å alle spillerne de har skjønner man at spillerene spiller med et sykelig press der de risikerer at de blir pepet av banen av eget publikum hvis de ikke presterer!

 

robinho er vel så vidt fylt 23 år, så jeg tror vi skal være meget forsiktige i vår kritikk mot han. ;)

 

 

Enig i at Robinho ligner på Walcott i kroppsbyggingen men når du snakker om teknikk er det HELT annerledes. Walcott er ikke like god som Robinho i det feltet. Theo kommer ikke ofte forbi sine motspiller og hvis han gjør det bruker han for det meste fart. Gang på gang blir Walcott stoppet av andre spilleren når han prøver å finte. Robinho er annerledes og klarer å komme oftere forbi samt at han har god fart også.

 

 

Robinho vil kanskje bli god i Arsenal. Han vil trenge kanskje 1 år som Hleb trengte før han ble tilpasset den engelske ligaen og nå er han veldig god. Spillet til Robinho kan også som sagt bli preget av skandalene i Madrid og det enorme presset til at spillerene skal prestere.

 

Baptista vil nok bli bedre neste sesong så jeg mener at vi bør beholde Baptista og skaffe oss Robinho hvis prisen ikke blir for høy

Thierry Henry, Robin van Persie, Emmanuel Adebayor, Julio Baptista, Jeremie Aliadiere, Nicklas Bendtner, Carlos Vela, Arturo Lupoli(forsvinner dog trolig) og så Robinho, kanskje flere i farta. Nuff already said!

 

 

Enig at vi har mange spissar.. men viss vi selge Aliadiere Og Baptista(viss d blir han vi får neste sesong) bør vi få inn minst 1 erstatter syns eg.. kanskje Robinho, Kanskje ikkje..

Link to comment
Share on other sites

Olè, eg trur ikkje du heilt forstår dette her med Baptista/Reyes saken. Hvis Wenger bestemmer seg for ikkje å beholde Baptista, så blir han sendt tilbake til Madrid. Wenger hentar han jo ikkje permanent for så å selge han med ein gong!

Når det gjeld Robinho vil eg, som eg har sagt så mange gonger før, IKKJE ha han. Han er meir enn ving enn ein spiss. Eg såg El Classico i dag, og Robinho fekk den siste halvtimen. Imponerte vel ingen med sitt "fall" som resulterte i eit frispark med påfølgande scoring. Nei send kantspelaren Robinho til Holywood, ikkje til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Olè, eg trur ikkje du heilt forstår dette her med Baptista/Reyes saken. Hvis Wenger bestemmer seg for ikkje å beholde Baptista, så blir han sendt tilbake til Madrid. Wenger hentar han jo ikkje permanent for så å selge han med ein gong!

Når det gjeld Robinho vil eg, som eg har sagt så mange gonger før, IKKJE ha han. Han er meir enn ving enn ein spiss. Eg såg El Classico i dag, og Robinho fekk den siste halvtimen. Imponerte vel ingen med sitt "fall" som resulterte i eit frispark med påfølgande scoring. Nei send kantspelaren Robinho til Holywood, ikkje til Arsenal.

 

Oi ;) det har ikkje eg tenkt på ;) Eg kan nesten virke som en idiot når eg skreiv det, men eg e ikkje det.. :)

 

Eg og såg El Classico, Fantastisk kamp, enig at robinho ikkje va so god i den kampen, so kanskje vi ikkje skal kjøpe han likevel...Veldig usikker :P kunne godt tenkt meg å sjå Bendtner på topp neste sesong og.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil helst ikke se Robinho i Arsenaldrakt, med tanke på at vi allerede har Theo på vei opp, Ali begynner å etablere seg, Baptista kan komme til å bli hentet ved sesongslutt, Bendtner kommer forhåpentligvis tilbake til klubben neste sesong og Henry, van Persie og Ade kommer til å være 1. 2. og 3. valg neste sesong. Hvis Robinho kommer til oss, bør det i såfall bli som en målscorende ving. Men tviler på det..

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Jeg var en stor fan av Baptista før han kom til arsenal og vil gjerne beholde han da jeg tror han kan bli en bra spiller i arsenal. Det er klart at han ikke har overbevist men jeg ser et lite håp i at han vil lykkes. Samme har jeg for Robinho, kan fort hende at han kan bli en stor suksess i arsenal og pl, vil ikke avskrive et slikt tallent med faktisk stor erfaring allerede da jeg føler han kan bli en suksess i arsenal skulle han få tid og tillit. Ang hans prestasjoner i Madrid, ser jeg ikke noe problem i at han skulle få sjansen i arsenal! For hvor mange spillere har ikke Wenger hentet som har vært ukjent eller ikke vært i sitt rette element i den klubben de tilhørte?! Når vi da snakker om et brasiliansk stor tallent som spiller for real madrid, så sier ikke jeg nei takk! Reyes ønsker jeg ikke tilbake, når han sa sist sommer at han aldri kommer til å spille en kamp for arsenal igjen så satte han spikeren i kista for min del. Laget trenger forsterkninger i sommeren og mer viktig jobbe med det som har vært problemene i år! For å oppsumere: Gir gjerne Baptista et riktig førsøk i klubben og ønsker Robinho velkommen skulle vi være så heldige.

Link to comment
Share on other sites

Baptista syns jeg skal få sjansen neste år også, men hvis Real ikke vil ha Reyes kan det hende Julio blir tvunget tilbake dit.

Men, mitt tips er at Reyes selges tilbake til Sevilla og Baptista blir i Arsenal for noen mill. pund.

 

Robinho er jeg usikker på om han er rett man for oss. Virker litt puslete og en typisk humørspiller og frykter han blir fysisk for svak i Premier League.

Men han har jo herlig teknikk og en morsom spiller, så...vi får se..

 

Ellers så har jeg tre spisser på ønskelista hvis det skal investeres i angrep til sommer'n:

S. Eto'o, D. Bent og O. Martins

 

Får vi én av disse tror jeg vi har den ekstra goalgetter'n vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...