Jump to content

ROBINHO: SPURS NOT A BIG CLUB


Polljen

Recommended Posts

Denne artikkel er hentet fra SPORTINGLIFE.COM.

 

Undertegnede kan vel ikke annet enn å si seg enig med Robinho.

 

Real Madrid forward Robinho has moved to quash speculation he could join Tottenham if he had to leave the Bernabeu.

The Brazilian international has failed to nail down a regular place in the Real team since Fabio Capello took over the reins in the summer.

After expressing his frustration at the lack of first-team opportunities this season, the 23-year-old has suggested he could quit Los Merengues if he doesn't get more game time.

Reports in Spain have linked Robinho with a move to White Hart Lane, but the former Santos ace says he is not interested in going to Spurs as he does not see them "as a big club".

"Reports that I'd move to Tottenham are wide of the mark," the Samba star told Marca.

 

"If I had to leave Real, I'd choose to join another big club. I don't regard Tottenham Hotspur as a big club.

Link to comment
Share on other sites

Er dette en nyhet?!? :)

Link to comment
Share on other sites

Hvem ville dere hatt av:

Robinho

Torres

Eto'o

 

..etter som alle har antydet at de vil til Arsenal ;)

 

Har torres ytret et ønske om å komme til Arsenal?

Robinho har vel heller ikke det? "Bare" sagt at scum ikke er en stor klubb.

 

Wenger har i allefall prøvd å kjøpe han tidligere..

 

Er han i Arsenal nå? Ser du noen Robinho?

 

Nei. Det er pga. at han er i Real Madrid, siden han valgte Real Madrid foran Arsenal da han reiste fra Santos. Nemlig! :(

Link to comment
Share on other sites

Robinho har helt rett i at Spudz ikke er noe storklubb. :D

De er og blir patetisk :)

 

Og skulle de få Robinho..(skjer jo aldri men..), ja så hadde de ikke vunnet noe da heller..hehe. ;)

 

Jeg er usikker på om han er noe spiler for engelsk fotball egentlig.

Han er liten, ikke akkurat fysisk sterk, vant til spansk fotball og vil nok bruke lang tid på å tilpasse seg. Og de kampene jeg har sett han, har han også gått fort sur i kampene hvis ting ikke går veien.

Når det er sagt, er definitivt Arsenal klubben i England som passer han best, hvor teknikk og fart er mest sentralt i spillet vårt.

Han er jo et stort talent, men er han bedre enn f.eks. Reyes? Og hvilken posisjon skal han spille i Arsenal?

Arsenal spiller jo ikke med "rene" vinger akkurat. Tror ikke han er nok god som spiss heller, spesielt mot store stoppere i England.

Som sagt...kan bli god, med det vil ta lang tid.

 

 

Og skulle jeg valgt mellom Eto'o, Torres og Robinho....

 

ingen tvil...Eto'o.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Robinho har helt rett i at Spudz ikke er noe storklubb. ;)

De er og blir patetisk ;)

 

Og skulle de få Robinho..(skjer jo aldri men..), ja så hadde de ikke vunnet noe da heller..hehe. :D

 

Jeg er usikker på om han er noe spiler for engelsk fotball egentlig.

Han er liten, ikke akkurat fysisk sterk, vant til spansk fotball og vil nok bruke lang tid på å tilpasse seg. Og de kampene jeg har sett han, har han også gått fort sur i kampene hvis ting ikke går veien.

Når det er sagt, er definitivt Arsenal klubben i England som passer han best, hvor teknikk og fart er mest sentralt i spillet vårt.

Han er jo et stort talent, men er han bedre enn f.eks. Reyes? Og hvilken posisjon skal han spille i Arsenal?

Arsenal spiller jo ikke med "rene" vinger akkurat. Tror ikke han er nok god som spiss heller, spesielt mot store stoppere i England.

Som sagt...kan bli god, med det vil ta lang tid.

 

 

Og skulle jeg valgt mellom Eto'o, Torres og Robinho....

 

ingen tvil...Eto'o.

 

 

eg ville ha valgt Torres og da vil mange tenke: men ha passer jo ikke inn i engelsk fotball!! tja ville eg ha sagt, det tar tid for å vende seg til fotballen i England. Torres har et fantastisk skudd bein som få i europa har og en Arsenal signering der ville ikke gjort meg noe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...