Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

For det første. Det skal være gøy og litt vanskelig med disse spørsmålene, og det er ikke gøy hvis nesten alle skal google alle svarene...hvis du skal lære noe kan du google det, men eg tror ikke det er meningen at man skal google spørsmålene her! For det andre: den middels modige spanske fotball spilleren er bare et eksempel på noen av disse spørsmålene som blir stilt her..

 

Helt rett. Blir ikke det samme viss alle skal google det, da blir det første mann som ser spørsmålet som vinner :D Som sakt sliter jeg her inne, i så fall når det kommer sånne " - Middels modige spansk fotball spillere" ;) .. Jaja..

Ja, det er ikke lett med middels modige fotballspillere. Det er mange av de. Fabregas er en middels modig spiller. Henry er ikke særlig modig av seg heller.

 

John Terry derimot! Han er modig, han!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Får ta en ny en jeg da:

 

- Fortsatt aktiv

- Spilt for to storklubber i Europa

- Har en bror som også spiller toppfotball

- Kjent for mange utenomsportslige ting

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har svart riktig. Kan si at han har en denne broren som også spiller toppfotball spiller på et betydelig lavere nivå enn han jeg er på utkikk etter.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt det, at jeg endelig klarer å lag en oppgave som er litt vrien :D Kan legge til et par ting, men så burde dere klare den:

- Fortsatt aktiv

- Spilt for to storklubber i Europa

- Har en bror som også spiller toppfotball (men dog på et betydelig lavere nivå)

- Kjent for mange utenomsportslige ting

- Under 30 år

- Aldri spilt i toppdivisjonen i landet han kommer fra

Link to comment
Share on other sites

John Arne Riise! Men hvis han kjent for noen utenomsportslige ting, kan det være denne sms saken du tenker på da? Og broren spiller jo på lillestrøm og er som som sagt, på et betydelig mindre nivå..kom til å tenke på brødrene gary og tim cahill, men det stemmer vel ikke?

Link to comment
Share on other sites

Riise er ikke dumt forslag nei! Men over til Cahill, er gary broren til Tim? Trodde de to ikke hadde noe med hverandre å gjøre i det hele tatt jeg.

 

betyr det at riise var rett ja? :D

isåfall; hiv på en ny:D

Link to comment
Share on other sites

John Arne Riise! Men hvis han kjent for noen utenomsportslige ting, kan det være denne sms saken du tenker på da? Og broren spiller jo på lillestrøm og er som som sagt, på et betydelig mindre nivå..kom til å tenke på brødrene gary og tim cahill, men det stemmer vel ikke?

 

John Arne Riise er fullstendig riktig.

 

Utenomsportslig: SMS-saken, Ferrari, Sandra osv.. Golf-kølleepisoden med Bellamy kan vel også vanskelig beskrives som sportslig i denne forbindelse? ;) Og den blottinga han til tider har drivi med på banen har i hvert fall ingen ting med sport å gjøre! :D

 

Smell i opp en ny en, Jazze!

Link to comment
Share on other sites

Ah, min første rett her..takker Evju, en ny kommer i kveld mellom 7 og halv 8.. Ps: eg trodde begge cahill spillerene var brødre, men tok feil der jah.

Link to comment
Share on other sites

Ok, her er neste spiller:

 

- Født i 1974

- Engelsk fotball spiller

- Vant en europeisk cup på 90 tallet

- Scoret aldri mål for denne klubben han vant dette europeiske trofeet med

- Fortsatt aktviv og spiller nå i Conferance div

Link to comment
Share on other sites

Er vell Ian Selley ja.. Han spilte vell 40 kamper for Arsenal husker ikke helt :s ble vell solgt til Fullham i 1997..Er det Wokin F.C han spiller for nå ? Eller tar jeg helt feil ? :S

Link to comment
Share on other sites

Stefan det er helt korrekt. Ian Selly er svaret og spiller til daglig i Woking i conf. div..synd han fikk den skaden der, for ellers kunne han mulig blitt en hit i Arsenal..vel du fortsetter Stefan.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...