Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

hmmm vanskelig denne her ... 44 år og forsatt aktiv .. kan ikke å komme på noen nei :/.. men det er ikke Romario eller Teddy Sheringham de er født i 1966 :-|

Link to comment
Share on other sites

Han er født 1966 så det nokk ikke han bergkampje sikter etter

Link to comment
Share on other sites

Tipper også vilt :(

Er det John Barnes vi snakker om?

Vet han er født 1963 og han har spilt i Liverpool,vet ikke noe mer enn det :P

Edit:Hehe,ikke Barnes.

Da vet jeg det.

Sa jeg ikke viste noe mer ;)

Da sier jeg heller Claus Reitmaier,hehe..sikkert ikke han heller.

Link to comment
Share on other sites

Tipper også vilt :P

Er det John Barnes vi snakker om?

Vet han er født 1963 og han har spilt i Liverpool,vet ikke noe mer enn det ;)

he he eg måtte le litt. John Barnes er det ikke..han er sports kommentator for en tv kanal og det var han som sto for interjuet i Dennis Bergkamp sin testimonial kamp i fjor..Barnes la vel opp for en 8-10 år siden?! nei eg tror det er en keeper eg, men eg ser ingen for meg så gammel, selv om Shilton la opp som 47 åring...

Link to comment
Share on other sites

Vet at Peter Schmeichel har lakt opp, men det var det nærmeste jeg kom :P

Link to comment
Share on other sites

Siden Bergkampj er i Nederland. (Han har ikke vert innpå siden 3rd April 2007 - 10:55 AM) Gidder ikke vente til han kommer hjem. Jeg fyrer opp med enn nuuh!

 

Her kommer den:

* Født i 1978

* Kommer fra Kenya

* Nå spiller han i enn svensk klubb

* Har spilt for enn norsk klubb, uten alt for stor suksess!

Link to comment
Share on other sites

Debuterte på A landslaget på 16 - års dagen sin, 24 Desember 1996!

Vart henta til Italia som 17 åring

Spelte der for 4 forskjellige klubbar

Vart hylla som ein av dei største positive overraskelsane i VM i fjor

Spelar no for eit anna lag i Europa, som deltok i årets UEFA cup.

Link to comment
Share on other sites

Frekk eller Birger? Ingen klarte jo å svare riktig? Da kan jeg heller ikke godkjenne. Uansett, nå er dere jo gått videre. Svaret var Raimond van der Gouw.

Beklager, men jeg mente de ikke på noe frekk måte. Tenkte siden du var i Nederland og hadde ikke vært innpå på mange dager. Vi var jo enige om at de hadde 12 timer frist. Btw: Gildt i Nederland?

Link to comment
Share on other sites

Frekk eller Birger? Ingen klarte jo å svare riktig? Da kan jeg heller ikke godkjenne. Uansett, nå er dere jo gått videre. Svaret var Raimond van der Gouw.

Beklager, men jeg mente de ikke på noe frekk måte. Tenkte siden du var i Nederland og hadde ikke vært innpå på mange dager. Vi var jo enige om at de hadde 12 timer frist. Btw: Gildt i Nederland?

Det er vel bare når noen har svart riktig og ikke kommer ut med noe innen tolv timer...ikke hvis noen ikke svarer riktig innen 12timer, trudde jeg....

Link to comment
Share on other sites

Frekk eller Birger? Ingen klarte jo å svare riktig? Da kan jeg heller ikke godkjenne. Uansett, nå er dere jo gått videre. Svaret var Raimond van der Gouw.

tenkte meg at det var en keeper ja, men at han har spilte for verdens antatt beste klubb er din mening ja..men de hadde flaks i 99 finalen med 2 mål på tampen der.. På det tidspunktet mener eg Real var meget gode om ikke best..

Link to comment
Share on other sites

Frekk eller Birger? Ingen klarte jo å svare riktig? Da kan jeg heller ikke godkjenne. Uansett, nå er dere jo gått videre. Svaret var Raimond van der Gouw.

tenkte meg at det var en keeper ja, men at han har spilte for verdens antatt beste klubb er din mening ja..men de hadde flaks i 99 finalen med 2 mål på tampen der.. På det tidspunktet mener eg Real var meget gode om ikke best..

 

Ja Real var vel kanskje bedre, men uansett så var vel manu en av de bedre for å si det sånn. Kan vel nesten ikke si noe imot det? Laget vant trossalt ligaen en del år på rad, og en trippel er jo respekt nok i seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...