Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Eg bare spør her: googler folkene her alle svarene? Ikke noe personligt dette, men ærlig talt, kan folk komme på i hodet om kor gammel en middel modig spansk fotball spiller er og hvor mange lands kamper han har spilt? Det er vel ikke mulig?

Link to comment
Share on other sites

Eg bare spør her: googler folkene her alle svarene? Ikke noe personligt dette, men ærlig talt, kan folk komme på i hodet om kor gammel en middel modig spansk fotball spiller er og hvor mange lands kamper han har spilt? Det er vel ikke mulig?

Jeg fant det ut uten å søke at det var Montella, som vel er rett, på under 10 sekunder eller noe! Denne var ikke så vanskelig, men noen andre kan man jo lure på om jukser. Grunnen til jeg ikke svarte Montella var at jeg ikke gidder å lage en ny.

Link to comment
Share on other sites

Eg bare spør her: googler folkene her alle svarene? Ikke noe personligt dette, men ærlig talt, kan folk komme på i hodet om kor gammel en middel modig spansk fotball spiller er og hvor mange lands kamper han har spilt? Det er vel ikke mulig?

Jeg fant det ut uten å søke at det var Montella, som vel er rett, på under 10 sekunder eller noe! Denne var ikke så vanskelig, men noen andre kan man jo lure på om jukser. Grunnen til jeg ikke svarte Montella var at jeg ikke gidder å lage en ny.

 

Støttes Daniel.Den nå var litt lett,men begynner og lure om noen jukser(?)

Syns noen klarer det gang på gang!Har selv klart det en gang bare.. :D

Håper ikke det er noe juks..!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Klarer det aldri.. sikkert fordi jeg ikke "gidder" å google det :blink: Som sikkert over halparten gjør :/

Link to comment
Share on other sites

Må vel være Oliver Kahn?

Link to comment
Share on other sites

Klarer det aldri.. sikkert fordi jeg ikke "gidder" å google det :blink: Som sikkert over halparten gjør :/

 

 

Det er sånne som deg det burde vært flere av her inne i denne tråden! De som klarer det uten å google er kjempe gode på slike spørsmål, hvis de klarer det og får min respekt.. !!

 

til deg og clyde: flott at du støtter dette!!

Link to comment
Share on other sites

Hva er det du egentlig mener, Jazze?

 

At man ikke skal få lov til å lete opp svar på spørsmål? Noe av det som er artig med quizer er å lære seg nye ting. Skal være håpløst hvis man ikke får bruke hjelpemidler.............

 

Og hvem er denne middels modige spanjolen? Som er fotball spiller og har spilt lands kamper?

 

*kremt* fotballspiller - landskamper *kremt*

 

Jeg synes det også er litt fornærmende at dere regner med at alle googler spørsmålene.

Kanskje de som klarer det gang på gang har litt kunnskap! Men hva vet vel jeg..................

Link to comment
Share on other sites

For det første. Det skal være gøy og litt vanskelig med disse spørsmålene, og det er ikke gøy hvis nesten alle skal google alle svarene...hvis du skal lære noe kan du google det, men eg tror ikke det er meningen at man skal google spørsmålene her! For det andre: den middels modige spanske fotball spilleren er bare et eksempel på noen av disse spørsmålene som blir stilt her..

Link to comment
Share on other sites

For det første. Det skal være gøy og litt vanskelig med disse spørsmålene, og det er ikke gøy hvis nesten alle skal google alle svarene...hvis du skal lære noe kan du google det, men eg tror ikke det er meningen at man skal google spørsmålene her! For det andre: den middels modige spanske fotball spilleren er bare et eksempel på noen av disse spørsmålene som blir stilt her..

 

Helt rett. Blir ikke det samme viss alle skal google det, da blir det første mann som ser spørsmålet som vinner :P Som sakt sliter jeg her inne, i så fall når det kommer sånne " - Middels modige spansk fotball spillere" :P .. Jaja..

Link to comment
Share on other sites

Ja,noen er i overkant vanskelige..

men når det er sagt, har jo alle forskjellige kunnskaper innen fotballspillere..

så noen "vanskelige" er kanskje lett for noen..

 

men heller flere "lette" enn veldig vanskelige som tar flere dager å finne ut av?

liker denne leken veldig godt jeg:) satt med 5-6 kompiser på hurtigruten på vei opp til bodø i fire timer i strekk med denne leken, lærer jo masse:D skal sies at den ene hadde med seg FM07 så den som beskrivde spilleren hadde mye info.. var vell litt OT men skader kanskje ikke :D

Link to comment
Share on other sites

Både cm og fm serien er nok du bevis på at det er flere kilder enn goggel som det går an å jukse på.. Men som du sier clyde er det mangen som har erfaring innen dette og har litt meir peiling på fotball og fotball spillere enn andre og Paddy og Chaz er nok blant de, bare for å nevne noen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...