Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

Men et stort pluss til deg for korrekt svar, det var bare ikke det korrekte svaret jeg ville ha. Tips, denne spilleren spilte ikke for Tottenham. Er det noen som vet hvorfor det er en umulighet?

 

Det er flere lag som har vunnet the double, men spilleren jeg tenker på spilte for det eneste elskverdige laget som har klart denne bragden.

Han hadde en nydelig gåll på Lehmann en gang husker jeg.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Men et stort pluss til deg for korrekt svar, det var bare ikke det korrekte svaret jeg ville ha. Tips, denne spilleren spilte ikke for Tottenham. Er det noen som vet hvorfor det er en umulighet?

 

Det er flere lag som har vunnet the double, men spilleren jeg tenker på spilte for det eneste elskverdige laget som har klart denne bragden.

 

Det må være fordi Tottenham på dette tidspunktet ikke var i toppdivisjonen? Altså er spilleren du skal fram til fra 70/71-laget?

 

Uaktuelt å bruke google (som jeg mistenker en del for å gjøre. Da blir litt av poenget borte etter mitt syn) Sååå, da gjetter jeg på Pat Rice. Han spilte vell for Watford også. De kan ha funnet på å komme sist... Aner ikke !

Link to comment
Share on other sites

Bingo til Sir J igjen :) En av de to er korrekt.

 

Spørsmålet er hvem som var det sørste møkkalaget av Hartlepool og Torquay midt på åttitallet. Dette er 50/50. Hartlepool var nå stort sett på bunnen, men hadde det vært Ray Kennedy tror jeg at jeg hadde vist det. Jeg tror derfor velger meg Torquay. Altså Eddie Kelly.

Link to comment
Share on other sites

I og med at han skriver på vei mot første trofe på 8 år, så behøver det ikke nødvendigvis å være selve finalen. Kan det ha vært Peter Storey og utligningsmålet mot Stoke i semifinalen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...