Jump to content

Bendtner selges?


jonney

Recommended Posts

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147187

 

 

 

Lyon skal visst være interessert i Niklas Bendtner som erstatter i januar og som eg forstår allerede kjøpe han i januar. De byr 113 millioner for spilleren og han har ikke vært fast på Arsenal. Jeg vet ikke om Arsenal bør holde på han og satse på han i neste år eller selge. Jeg har selv hatt sansen for Bendtner spesielt etter hva han presterer i Birmingham for tiden.

Link to comment
Share on other sites

[font=Tahom

Bendtner bør ikke selges, jeg mener at spilleren er en knall god spiller som har en stor framtid i vente :(

 

og som alle andre her inne sikert mener og har sagt så selger ikke Wenger denne spilleren fordi han er me i framtids planene til Wneger, men skulle det komme et sykt bra tilbud ville jeg ikke nølt...eller kansje litt :P

 

 

Once a Gooner...Gooner for life!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Once a Gooner...Gooner for life!!! ;)

 

Spør Ashley Cole og Sol Campbell om det!

 

Vel, On Topic:

Håper ikke vi selger Nicklas.. han har en stor fremtid foran seg, og heldigvis tror jeg Wenger også ser det! Gleder meg til å se ham vokse seg stor i Arsenal! :(

Link to comment
Share on other sites

Tror han bli i klubben.

Som alle her vet så har jo Wenger en slags sjette sans med det å se talent i spillere. vis ikke Wenger ser noe i spilleren så er det bare å selge. Men som Wenger sier så er Bendtner med i fremtidsplanene, så det er et stor talent vi snakker om.

Konklusjon: Han blir!! :(

Link to comment
Share on other sites

Bendtner er snart 19 år, han spiller i andre nivå i England. 110 millioner er myyye penger. Hvor stort talent er han egentlig? Tror kanskje dette ville være en god handel for Arsenal, men som sagt vet jeg kanskje for lite. Bare Wenger vet. Grunnen til at jeg er litt lunken til Bendtner er litt at dette har jeg hørt før. Helt fra jeg ble med i supporterklubben her i Norge har jeg lest i TGP om maaange lovende og gode unge offensive midtbanespillere/spisser (Abeiye, Kuffour, Aliadiere, Jerome Thomas, Jermaine Pennant osv), men ingen av disse slo til i Arsenal. Har Bendtner bevist nok til å ikke rettferdiggjøre en 110-millionershandel???

Link to comment
Share on other sites

IKKE SELG HAN!!!

 

Bendtner er i stor form, og om et par år spillern førstelags kamper!! Vi bør vente til han er litt større talent og kanskje selge han da..!!

 

Leste foresten denne artikelen både på viasatsport.com og i RB

Link to comment
Share on other sites

Bendtner er snart 19 år, han spiller i andre nivå i England. 110 millioner er myyye penger. Hvor stort talent er han egentlig? Tror kanskje dette ville være en god handel for Arsenal, men som sagt vet jeg kanskje for lite. Bare Wenger vet. Grunnen til at jeg er litt lunken til Bendtner er litt at dette har jeg hørt før. Helt fra jeg ble med i supporterklubben her i Norge har jeg lest i TGP om maaange lovende og gode unge offensive midtbanespillere/spisser (Abeiye, Kuffour, Aliadiere, Jerome Thomas, Jermaine Pennant osv), men ingen av disse slo til i Arsenal. Har Bendtner bevist nok til å ikke rettferdiggjøre en 110-millionershandel???

 

Bra poeng med alle spillerne som skal slå igjennom, men aldri får noe mer enn noe minutter i liga cupen.

Nå det er sagt har Bendtner imponert mye mer enn alle andre har gjort når de har vert på utlån. Men det er ikke på øverste nivå. Og Derby spiller en helt annen fotball Arsenal, Bendtner er et fyrtårn, og god i lufta, men har han tempo og tekniken til å bli en hit i Arsenal og Premier Leauge?

 

Personlig trur jeg det, og håper virkelig at han får muligheten til å bevise hva han kan gjøre for laget.

Link to comment
Share on other sites

Wenger ler av Bendtner bud.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/03/487716.html

 

Deilig! Tror denne spilleren har en stor framtid foran seg.

 

Ehm.. Det er vel heller budet på St. Etiennes Frederic Piquionne som har blitt avfeid som latterlig. Wenger ville vel heller aldri uttale seg om sånne ting

Link to comment
Share on other sites

Har liten tro på at Bendtner selges.Ettersom både Stokes og

Lupoli sannsynligvis forsvinner så er det duka for Bendtner.

Sammen med han tror jeg den neste er Muamba.

Du skrev akkurat det jeg hadde tenkt til å skrive, så da henger jeg meg på deg :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...