Jump to content

Kjøp/salg i Januar?


Eboue

Recommended Posts

Vanskelig å plassere en slik tråd som dette, men jeg tok sjansen og la den her.

 

Men jeg ville lage en tråd om hvem dere tror Arsenal kommer til å hente i dette overgangsvinduet som allerede, vel, er åpnet, og hvem som ryker ut.

 

En liten "rykteoppsummering":

 

 

INN:

 

Fernando Torres: En fantastisk spiller som jeg gjerne ville sett i Arsenal! Spørsmålet er vel om han blir for dyr, og om han i det hele tatt vil få plass på laget. Han vil vel koste nærmere 30 millioner pund, og vil derfor være uaktuell for Wenger, og enda mer utelukket er det vel da van Persie har noe på gang, sammen med Adebayor, og man ser jo at Nicklas Bendtner, Arturo Lupoli og Anthony Stokes blomstrer på hver sine utlån.

 

Franck Ribery: En spiller som blomstra for fullt i VM, og var en spiller som kjapt var linket til Arsenal. Lenge var han også ønsket av mange Arsenal-fans, men etter min mening så tror jeg ikke at han kommer, siden både han, Rosicky, Hleb, Baptista osv. etter hvert evt. ville krevd en plass på laget, hvilket alle ikke kunne oppnådd. Ikke vits å bruke mye penger på en spiller som kanskje ikke får førstelags-plass engang.

 

Leighton Baines: Det blir sagt meg at Wenger vil ha mer backup på venstrebackplass, og dermed vil hente Wigans Leighton Baines. Et godt kjøp hadde det vært, men tror ikke det er nødvendig. Clichy er på gang, og Traore bygger ser opp til å bli spennende, samtidig som Hoyte og Lauren begge kan brukes på venstre.

 

Kevin Nolan: Det savnes en skikkelig terrier på midten hos Arsenal, altså en spiller som spiller med hjertet utenpå trøya, slik som nettopp Kevin Nolan. Fabregas kommer ikke til å klare å holde ut i alle kampene i en hel sesong, med tanke på hans alder, og hva han gjør hver kamp, og uansett er Nolan en halt annen type spiller, mer som Gilberto, som begynner å dra litt på årene, og er en del ute av form. Så kanskje ikke Kevin Nolan hadde vært det dummeste? Er dyr dog, og det ryktes ikke at han skal selges.

 

Igor Akinfeev: Vel. Her har vi en keeper som jeg ikke har hørt om, som er linket til Arsenal. Han er visst Russisk landslagskeeper, og en virkelig god keeper, etter det jeg har hørt. Vi trenger jo en keeper her i Arsenal, det er sikkert, med Lehmann som begynner å bli gammel, og man ser allerede antydninger til svikt i form osv. og vi har ingen reserver som er gode nok pr dags dato, til å spille fast førstelagsspill i Arsenal. Løp å kjøp ja!

 

 

UT:

 

Jeremie Aliadiere: Tror snart Ali krever å bli solgt selv. Han har ingenting å gjøre i Arsenal om han ikke spiller bedre enn det han gjør nå, og i en alder av 24 elns, så skal det noen år til for å heve seg noen hakk. Er i tvil om Wenger vil selge ham, siden Arsenè har vist Aliadiere stor tillit tidligere, og ikke solgt ham, men han vil nok dra selv snart. Byr ikke meg imot!

 

Julio Baptista: Vet at det uansett er uaktuellt i januar med et salg/brudd av lån, men ville bare ta han med. Etter kampen mot SU, så ville alle selge ham og dittogdatt. Men jeg tror enda vi ikke har sett noe av det Baptista er god for, og så snart han venner seg til å bruke fysikken sin hele tiden, så blir han en hit.. belive me!

 

Alexandre Song: Så var det Song da. Jeg tror ikke at han noen gang vil klare å kjempe seg til en fast plass på Arsenallaget, og med Flamini som ligger over han, som også har litt av den statusen, så har han ingen sjanse. Tror ikke han behøver å råtne på vårt reservelag. Selg ham til et fransk lag isteden, så han kan slippe løst potensialet sitt, for det er der, det er sikkert, men han får aldri brukt det hos Arsenal.

 

 

osv, osv!

Link to comment
Share on other sites

Etter jeg har lest det Helmik'n skriver, er jeg enig at vi kan bare selge Alexsander Song og Ali, selv om han har noe på gang! Å kjøper er noe annent!

 

 

Fernando Torres

Henry, V.Persie, Adebayor og Walcott kan også ta den plassen! Etter min mening trenger vi ikke spisser!

 

Franck Ribery

Ribery var fantastisk i VM, som Helmik'n sa. Men tror ikke vi trenger han, han blir vel for dyr også!

 

Leighton Baines

Jeg vet desverre ikke så mye om han, men hadde vert bra å hatt ein backup for Clichy, hvis han er skada!

 

Kevin Nolan

Han heller vet jeg ikke noe om, men midtbanefolk har vi nok av!

 

Igor Akinfeev

Igor Akinfeev imponerte mye mot arsenal, men når jeg hører rykte om at Jens Lehmann har lyst å forsette noen år til, hvorfor ikke bare vente til sommeren eller til neste januar salg. For nå holder vi oss til Lehmann og håper han forsetter like bra, iallefall eit år til! + Wenger sier han ikke kommer til å kjøpe!

 

 

Konklusjon

Jeg syntes vi skal vente til sommeren med å hente noen nye spillerer, men Igor Akinfeev hadde ikke vert dumt! Jeg syntes Wenger skal stå på det han har sakt, og ikke kjøpe!

 

Detter var min meninG :)

Link to comment
Share on other sites

Julio Baptista: Vet at det uansett er uaktuellt i januar med et salg/brudd av lån, men ville bare ta han med. Etter kampen mot SU, så ville alle selge ham og dittogdatt. Men jeg tror enda vi ikke har sett noe av det Baptista er god for, og så snart han venner seg til å bruke fysikken sin hele tiden, så blir han en hit.. belive me!

 

[osv, osv!

 

Er ikke det her litt selvmotsigende.

Du vil bli kvitt han, men tror han blir en hit.

Link to comment
Share on other sites

Julio Baptista: Vet at det uansett er uaktuellt i januar med et salg/brudd av lån, men ville bare ta han med. Etter kampen mot SU, så ville alle selge ham og dittogdatt. Men jeg tror enda vi ikke har sett noe av det Baptista er god for, og så snart han venner seg til å bruke fysikken sin hele tiden, så blir han en hit.. belive me!

 

[osv, osv!

 

Er ikke det her litt selvmotsigende.

Du vil bli kvitt han, men tror han blir en hit.

 

Jeg har aldri sagt at jeg vil bli kvitt Baptista! Get your facts straight myfriend!

Link to comment
Share on other sites

Interessent innledning Helmik'n. Enig i mye av det du skriver bortsett fra på spesielt ett punkt.

Det handler om Ribery. Hvis ikke vi hadde trengt han slik han fremsto i VM og slik vi fremstår nå; ja så skjønner jeg ingenting. Hans muskler, vilje, løp, innsats og til og med tekjnikk og farlighet er kanskje det vi mangler mest akkurat nå.

Det viser seg at det er riktig på mange måter å satse på det man har og de mulighetene som ligger i våre unge spillere. Men en og annen gang må vi også åpne lommeboka. Og det er kanskje nå. Jeg ønsker at Wenger kjøper en spiller i Riberys klasse uansett pris. Man kan i verste fall som jeg har hevdet her noen ganger før spare seg til fant.

Link to comment
Share on other sites

Interessent innledning Helmik'n. Enig i mye av det du skriver bortsett fra på spesielt ett punkt.

Det handler om Ribery. Hvis ikke vi hadde trengt han slik han fremsto i VM og slik vi fremstår nå; ja så skjønner jeg ingenting. Hans muskler, vilje, løp, innsats og til og med tekjnikk og farlighet er kanskje det vi mangler mest akkurat nå.

Det viser seg at det er riktig på mange måter å satse på det man har og de mulighetene som ligger i våre unge spillere. Men en og annen gang må vi også åpne lommeboka. Og det er kanskje nå. Jeg ønsker at Wenger kjøper en spiller i Riberys klasse uansett pris. Man kan i verste fall som jeg har hevdet her noen ganger før spare seg til fant.

Enig. Tror Ribery er en spiller som kan komme inn i en kamp der vi sliter og snu kampen,en skikkelig arbeidskar. Adebajor viser også sånne takter og vi treng noen slike spillere. Godt Nytt År :P

Link to comment
Share on other sites

Interessent innledning Helmik'n. Enig i mye av det du skriver bortsett fra på spesielt ett punkt.

Det handler om Ribery. Hvis ikke vi hadde trengt han slik han fremsto i VM og slik vi fremstår nå; ja så skjønner jeg ingenting. Hans muskler, vilje, løp, innsats og til og med tekjnikk og farlighet er kanskje det vi mangler mest akkurat nå.

Det viser seg at det er riktig på mange måter å satse på det man har og de mulighetene som ligger i våre unge spillere. Men en og annen gang må vi også åpne lommeboka. Og det er kanskje nå. Jeg ønsker at Wenger kjøper en spiller i Riberys klasse uansett pris. Man kan i verste fall som jeg har hevdet her noen ganger før spare seg til fant.

Enig. Tror Ribery er en spiller som kan komme inn i en kamp der vi sliter og snu kampen,en skikkelig arbeidskar. Adebajor viser også sånne takter og vi treng noen slike spillere. Godt Nytt År :P

Godt nyttår ja! Tilbake til tråden: Derre som vil bruke penger på Ribery, har derre tenkt på hvem som skal offres da og settes på benken? Vi har Fabregas, Hleb, Walcott, Silva, Rosisky og Flamini.

Så etter min mening trenger vi ikke ny midtbane spiller nå! Og jeg tviler på at Wenger kjøper ein midtbane spiller! Nå sier jeg ikke at Ribery ikke er god nok. Men hvis Wenger kjøper han skal jeg ikke klage!

Link to comment
Share on other sites

 

Fernando Torres

Henry, V.Persie, Adebayor og Walcott kan også ta den plassen! Etter min mening trenger vi ikke spisser!

 

Dette er jeg totalt uenig i!

Fordi vi trenger en spiss/goalgetter!

Vi spiller oss jo gjennom alt helt til den siste

og avgjørende delen; ingen kan jo skyte ballen i mål!

Arsenal må jo helst løpe ballen i mål. Det er jo det som

er problemet når vi har sjanser på sjanser og ikke greier å få ballen i netttet!

 

Klart jeg skjønner jo det at vi har nok av spisser, men da må vi selge noen og å få noe cash!

Vil mye mer ha Torres enn Adebayor, for å si det sånn!

 

Jeg mener i høyeste grad at vi trenger en spiss :P

Link to comment
Share on other sites

Interessent innledning Helmik'n. Enig i mye av det du skriver bortsett fra på spesielt ett punkt.

Det handler om Ribery. Hvis ikke vi hadde trengt han slik han fremsto i VM og slik vi fremstår nå; ja så skjønner jeg ingenting. Hans muskler, vilje, løp, innsats og til og med tekjnikk og farlighet er kanskje det vi mangler mest akkurat nå.

Det viser seg at det er riktig på mange måter å satse på det man har og de mulighetene som ligger i våre unge spillere. Men en og annen gang må vi også åpne lommeboka. Og det er kanskje nå. Jeg ønsker at Wenger kjøper en spiller i Riberys klasse uansett pris. Man kan i verste fall som jeg har hevdet her noen ganger før spare seg til fant.

Enig. Tror Ribery er en spiller som kan komme inn i en kamp der vi sliter og snu kampen,en skikkelig arbeidskar. Adebajor viser også sånne takter og vi treng noen slike spillere. Godt Nytt År :P

Godt nyttår ja! Tilbake til tråden: Derre som vil bruke penger på Ribery, har derre tenkt på hvem som skal offres da og settes på benken? Vi har Fabregas, Hleb, Walcott, Silva, Rosisky og Flamini.

Så etter min mening trenger vi ikke ny midtbane spiller nå! Og jeg tviler på at Wenger kjøper ein midtbane spiller! Nå sier jeg ikke at Ribery ikke er god nok. Men hvis Wenger kjøper han skal jeg ikke klage!

Enig i at vi har mange gode midtbanespillere. Men vi trenger en slik bredde. Og Ribery vil gi en dimensjon vi ikke har i dag. Vi har i løpet av sesongen mange skader på spillere som en konsekvens av vår spillestil; mange harde tacklinger og mye kontakt mot våre midtbanespillere. De er utsatt. Jeg mener vi har for smal tropp pr dags dato. Den må styrkes og Ribery ville utvilsomt styrke den.

Link to comment
Share on other sites

 

Fernando Torres

Henry, V.Persie, Adebayor og Walcott kan også ta den plassen! Etter min mening trenger vi ikke spisser!

 

Dette er jeg totalt uenig i!

Fordi vi trenger en spiss/goalgetter!

Vi spiller oss jo gjennom alt helt til den siste

og avgjørende delen; ingen kan jo skyte ballen i mål!

Arsenal må jo helst løpe ballen i mål. Det er jo det som

er problemet når vi har sjanser på sjanser og ikke greier å få ballen i netttet!

 

Klart jeg skjønner jo det at vi har nok av spisser, men da må vi selge noen og å få noe cash!

Vil mye mer ha Torres enn Adebayor, for å si det sånn!

 

Jeg mener i høyeste grad at vi trenger en spiss :P

Ja ok, kanskje vi trenger ein spiss, men jeg tror ikke Torres er rette sorten. Vi trenger ein som er god inni feltet som scorer mye på hode og trenger bare 1-2 sjangser før ballen ligger i målet.

Link to comment
Share on other sites

 

Leighton Baines

Jeg vet desverre ikke så mye om han, men hadde vert bra å hatt ein backup for Clichy, hvis han er skada!

 

Kevin Nolan

Han heller vet jeg ikke noe om, men midtbanefolk har vi nok av!

 

Igor Akinfeev

Igor Akinfeev imponerte mye mot arsenal, men når jeg hører rykte om at Jens Lehmann har lyst å forsette noen år til, hvorfor ikke bare vente til sommeren eller til neste januar salg. For nå holder vi oss til Lehmann og håper han forsetter like bra, iallefall eit år til! + Wenger sier han ikke kommer til å kjøpe!

 

 

Konklusjon

Jeg syntes vi skal vente til sommeren med å hente noen nye spillerer, men Igor Akinfeev hadde ikke vert dumt! Jeg syntes Wenger skal stå på det han har sakt, og ikke kjøpe!

 

Detter var min meninG :P

 

 

Leighton Baines er vel bedre enn Clichy? Så da hadde vel heller Clichy blitt en backup for Baines? Men jeg har ikke sett så mye av han, så det kan ver jeg tar litt feil

 

Ja... Midtbane folk har vi nok av.. Men gode nok? Tror at Kevin Nolan kunne vært et bra kjøp... Han og Gilberto holder vel samme nivå, så di hadde nok byttet på sentral midtbane plass!

 

Igor hadde vært et spennende kjøp, og det som er sikkert er at vi trenger en ny keeper til neste sesong.. Helst nå i januar!

Bare tenk hvis Lehmann hadde blitt lang tid skadet!!

 

Konklusjonen er jeg enig i, og jeg tror heller ikke at Wenger kjøper noen spillere, som han selv har uttalt mangen ganger til pressen..

Link to comment
Share on other sites

Inn: Ingen... :P

 

Ut: Kanskje Ali og Stokes....

 

Altså...lite nytt.

Andre klubber ser de trenger nye spillere, men Wenger vil ikke ha noen nye.

 

Troppen vår består jo av mange spillere, men syns ikke Ali og Flamini (tross tre mål) er god nok for Arsenal.

Tror disse to faller bakerst i rekka når Diaby, Freddie og ellers alle spissene er tilbake friske.

 

Ellers kunne jeg tenkt meg å se Darren Bent i Arsenal-trøya..

Link to comment
Share on other sites

Mine største ønsker er Darren Bent, Nigel Reo-Coker og Leighton Baines.

 

Alle er unge engelskmenn(to førstnevnte ikke 100%) som vi ikke har for mye av. Og kommer de reglene med engelskmenn i troppen er det bare å ta sjansen på dem, så Arsene slipper å grave i ungdums og reservelagene om det kommer.

 

Bent: Han er en "fox in the box", han er rask, skyter hardt, scorer på hodet, sterk og vet hvor målet står. Kommer trolig til å forlate Charlton NÅR de rykker ned. Håper inderlig vi får han. Selg Ali, Bent er my bedre! Hadde forresten et veldig fint mål mot scum om jeg ikke husker feil!

 

Nigel Reo-Coker: Er ikke mye jeg har sett av han, men han er en veldig god midtbanespiller. Bra talent og Gilberto vil nok ikke holde på i all evighet. Han og Cesc i framtida :P Bytt han mot Song :) Og han scoret jo mot Manu i deres første bortetap!

 

Leighton Baines: Er en veldig god og ung venstreback. Av det er har hørt og sett, bør han vel være kjempegod. Med han og Gael bør det vel holde Willy, sammen med Kolo, på midstopperplass. Med DJ og Big Phil som backup, samt Eboue med Lauren som backup blir vi nesten som c*£$ki!

 

Hadde vært fantastisk med de ALLE tre!! Når jeg tenker meg om så har jo overgangsvinduet åpnet...

 

Godt nyttår forresten!

Link to comment
Share on other sites

Egentlig, så tror jeg ikke at vi trenger noen i dette overgangsvinduet.

 

Keeper - Lehman holder seg nok hvertfall ut sesongen. Han har spilt bra til nå, så jeg tror han fortsetter sånn ut sesongen. Men han har en stor svakhet i feltet, som vi så noen ganger mot Sheffield United, der han rotet litt sammen med Toure. Men etter sesongen gjør det meg ingenting om vi kjøper Akifeev!

 

Forsvar - På sidene har vi Clichy og Eboue som er noen fantastiske talenter. Begge er gode offensive backer. I midten har vi Toure som er en ekstremt viktig del av arsenals forsvar. Han er rask og sterk og har det meste en forsvarer trenger. Vi har også Senderos som jeg har stor tro på. Djourou er også et kjempetalent som har fått spilt en del kamper i år. Dessuten har vi Gallas som er genial.

 

Midtbane - Her har vi så mange gode at her trenger vi ingen. Gilberto har begynt mer og mer å ta rollen som Vieira hadde. På vingene har vi også en del gode. Ribery er en meget god spiller, men han trenger vi rett og slett ikke. Vi har Hleb, Rosicky, Ljungberg, Walcott, osv... som er gode nok.

 

Spiss - Her trenger vi en goalgetter eller targetman. vi har jo Thierry Henry, som blir toppscorer hvert år. Dessuten har vi van Persie og Adebayor som også har scoret en del. Problemet er bare at Henry er skadet :P Noen som vet når han kommer tilbake forresten?

Link to comment
Share on other sites

Nigel Reo-Coker: Er ikke mye jeg har sett av han, men han er en veldig god midtbanespiller. Bra talent og Gilberto vil nok ikke holde på i all evighet. Han og Cesc i framtida :P Bytt han mot Song :) Og han scoret jo mot Manu i deres første bortetap!

 

Nå har jeg ikke sett mer to-tre West Ham-kamper i det siste, men det jeg har sett av Reo-Coker er virkelig bra. Hadde så absolutt ikke klaget om vi hadde fått kloa i Reo.

 

Er også ganske missunnelig på keeperen til West Ham, Robert Green. Men veit ikke om det er sannsynlig at vi får ham. Jeg er heller ikke helt oppdatert på kontrakter, osv.

Link to comment
Share on other sites

Interessent innledning Helmik'n. Enig i mye av det du skriver bortsett fra på spesielt ett punkt.

Det handler om Ribery. Hvis ikke vi hadde trengt han slik han fremsto i VM og slik vi fremstår nå; ja så skjønner jeg ingenting. Hans muskler, vilje, løp, innsats og til og med tekjnikk og farlighet er kanskje det vi mangler mest akkurat nå.

Det viser seg at det er riktig på mange måter å satse på det man har og de mulighetene som ligger i våre unge spillere. Men en og annen gang må vi også åpne lommeboka. Og det er kanskje nå. Jeg ønsker at Wenger kjøper en spiller i Riberys klasse uansett pris. Man kan i verste fall som jeg har hevdet her noen ganger før spare seg til fant.

 

Enig, bortsett fra at jeg vet at vi absolutt ikke trenger en ving! Så så lenge han ikke spiller sentralt så er han unødvendig å kjøpe, uansett etter min mening!!

Og uansett tror jeg Baptista kommer til å bli denne spilleren, med muskler, vilje, innsats og alt dette her!

 

Men jeg er egentlig i grunnen enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Inn: Ingen. Kanskje ein keeper, men ellers trur eg ikkje Wenger handlar.

 

Ut: Aliadiere og Reyes er dei som er mest sannsynlege til å forlate klubben. Håper i alle fall Ali blir solgt. Når det gjelder Reyes, er det vel kun eit spørsmål om Real vil ha han.

Link to comment
Share on other sites

Nigel Reo-Coker: Er ikke mye jeg har sett av han, men han er en veldig god midtbanespiller. Bra talent og Gilberto vil nok ikke holde på i all evighet. Han og Cesc i framtida :( Bytt han mot Song :P Og han scoret jo mot Manu i deres første bortetap!

 

Nå har jeg ikke sett mer to-tre West Ham-kamper i det siste, men det jeg har sett av Reo-Coker er virkelig bra. Hadde så absolutt ikke klaget om vi hadde fått kloa i Reo.

 

Er også ganske missunnelig på keeperen til West Ham, Robert Green. Men veit ikke om det er sannsynlig at vi får ham. Jeg er heller ikke helt oppdatert på kontrakter, osv.

 

 

enig i det...det er bare pg bytte han mot song....

positivt at han skåra mot Man uuuuuu :P

GODT NYTTÅR :)

Link to comment
Share on other sites

Keeper:

Her trenger vi ingen nye i Januar, men til sommeren trenger vi en ny en. Lehmann holder høy klasse, men hvor lenge holder det når han drar på åra. Almunia som reserve keeper er greit, hvis vi hadde hatt en bedre reserve keeper ville han klagd på for lite spillertid. Jeg synes vi skal hente en keeper mellom 24 og 27, ikke noe eldre.

 

Forsvar:

Her trenger vi ingen nye, vi har god dekning, og første 4-eren er så god at den er ikke noe å klage på.

 

Midtbane:

Dette er en sterk del, men vi malgler litt dekning dersom vi får skader.

 

Høyre midtbane:

Hleb med walcott i reserve, ingen nye.

 

Sentralt:

Fabregas og Gilberto, med flamini som reserve. Det er flere som kan spille på midten, men er ikke soleklare midtbanespillere. Trenger ingen flere når Diaby kommer tilbake fra skade.

 

Venstre:

Her kunne vi trengt en spiller, vårt svakeste ledd vil jeg si. Ljungberg er god, men vi kunne trenge en stjerne spiller her, en med fart og masse teknikk. Synes altfor mye av spillet foregår på høyresiden

 

Spiss:

Her trenger vi ingen nye, vi ar Adebayor, Henry, van Persie og mange fler.

 

Konklusjon:

Vi har et meget sterkt lag, men nesten all spillet foregår på høyrekant, så vi kunne trengt en ny venste ving for å få bredde i spillet. Laget trekker seg for mye mot midten, og den nye venstevingen må kunne bruke hele banen. Men vet desverre ikke hvem vi skal hente

 

 

Salg:

Vi trenger vel egentlig ikke å selge noen, men å sende folk ut på lån er en god idè for at urutinerte får førstelagsspill og erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Nye kjøp er alltid velkomne, men jeg tror Wenger vil holde en svært lav profil når det gjelder kjøp og salg av spillere.

 

Etter å ha opplevd en rekke kamper der Arsenal ikke klarer å skape/omsette det som må til for å avgjøre kamper, skulle man tro at nye spillere kunne ha gjort susen. Frank Ribery er nevnt av mange. Dette er en spiller jeg gjerne skulle ha hatt i Arsenal så fort som mulig. Han imponerte virkelig under sommerens mesterskap.

 

Selv om Song og Aliadiere ikke fremgår i mine ;) fremtidsplaner, tror jeg ingen av disse blir solgt. For Aliadieres egen skyld, så håper jeg at et salg vil komme. Hans muligheter blir svært begrenset når spissene våre er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært bedre å kjøpt Akinfeev nå, enn å vente til sommeren! For da kan han spille seg inn med ro og makt.

 

Syns vi trenger Ribery også. Rosicky, Ljungberg og RVP som kan spille bra i den posisjonen. Hadde vi kjøpt Ribery kunne vi bruke Rosicky sentralt.

Link to comment
Share on other sites

Keeper

 

Her trenger vi forsterkninger. Lehmann er fortsatt god, men vi bør forsterke her. Når Lehmann legger opp. er det bra og ha en God Keeper, som bør ha litt erfaring i arsenal før første ellveren.. Almunia er ingen god løsning.. Poom har jeg ikke sett i arsenal drakta enda!!

 

Forsvar

 

Eboue-Toure-Djourou/Gallas-Gallas/Clichy..

Bør forsterke på venstere.. Clichy bør vi sette inn i sommer.. bør heller steppe inn om nødvendig fram til det. Har ingen spesielle forslag til ny venstreback..

 

Midten

 

Fabregas, Gilberto, (Når kommer Diaby tilbake?), Baptista osv..

kan fortsette til sommeren med dette!

 

Kantene

 

Her trenger vi så absolutt forsterkninger snart.. Trodde Rosicky skulle bli en Kjempe Hit i arsenal, med mange mål og mange assist!! Har ikke sett noe serlig av dette.. Rosicky var bedre i Dortmund en hos oss. Vil egentlig ikke kvitte oss med han, fordi han er fryktelig god når han er god. Men Det er nesten bedre og selge eller låne han ut. Ljunberg er god. Er veldig god fremover men vi bør heller ha en annen en på venstre kanten en de to sistnevnte. Høyrekanten: ;)

 

Spiss

 

Lurer litt på åssen det går med Henry. Har en liten mistanke om at han blir solgt innen januar eller i sommer.

Adebayor og RvP Er i toppform for tiden og bør aldeles ikke bybli erstattet. Har gode spillere ute på lån også.

 

 

Spillere vi bør selge/låne ut: Rosicky, Senderos, Diaby og Poom/almunia.

Link to comment
Share on other sites

Keeper

 

Her trenger vi forsterkninger. Lehmann er fortsatt god, men vi bør forsterke her. Når Lehmann legger opp. er det bra og ha en God Keeper, som bør ha litt erfaring i arsenal før første ellveren.. Almunia er ingen god løsning.. Poom har jeg ikke sett i arsenal drakta enda!!

 

Forsvar

 

Eboue-Toure-Djourou/Gallas-Gallas/Clichy..

Bør forsterke på venstere.. Clichy bør vi sette inn i sommer.. bør heller steppe inn om nødvendig fram til det. Har ingen spesielle forslag til ny venstreback..

 

Midten

 

Fabregas, Gilberto, (Når kommer Diaby tilbake?), Baptista osv..

kan fortsette til sommeren med dette!

 

Kantene

 

Her trenger vi så absolutt forsterkninger snart.. Trodde Rosicky skulle bli en Kjempe Hit i arsenal, med mange mål og mange assist!! Har ikke sett noe serlig av dette.. Rosicky var bedre i Dortmund en hos oss. Vil egentlig ikke kvitte oss med han, fordi han er fryktelig god når han er god. Men Det er nesten bedre og selge eller låne han ut. Ljunberg er god. Er veldig god fremover men vi bør heller ha en annen en på venstre kanten en de to sistnevnte. Høyrekanten: ;)

 

Spiss

 

Lurer litt på åssen det går med Henry. Har en liten mistanke om at han blir solgt innen januar eller i sommer.

Adebayor og RvP Er i toppform for tiden og bør aldeles ikke bybli erstattet. Har gode spillere ute på lån også.

 

 

Spillere vi bør selge/låne ut: Rosicky, Senderos, Diaby og Poom/almunia.

 

 

Selge/låne ut Rosicky!!! ALDRI!! Han har kommet til et nytt land, vært mye skadet, spiller i en posisjon han ikke har spilt i siden han var i Sparta Praha. Slutten på sesongen/neste sesong da han blir varm i trøya får vi en av verdens heftigste fotballspillere!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...