Jump to content

Nyttårstråden!


Eboue

Recommended Posts

tegning2007fj5.png

:P

 

Velvel folkens! Nyttår om to dager! Hva er deres planer for kvelden? Drikker du eller skyter du lommeboka tom?

 

Som du sikkert skjønner, gleder jeg meg stort til nyttår! Kjøpte for 750 i raketter i dag [m/familie da] så tror det skal smelle godt på Heiå, pluss at de som kommer til os der har alltid en gigantisk rakett med seg på slep. De har ikke mange, bare den ène.. herlig! :)

Link to comment
Share on other sites

tegning2007fj5.png

;)

 

Velvel folkens! Nyttår om to dager! Hva er deres planer for kvelden? Drikker du eller skyter du lommeboka tom?

 

Som du sikkert skjønner, gleder jeg meg stort til nyttår! Kjøpte for 750 i raketter i dag [m/familie da] så tror det skal smelle godt på Heiå, pluss at de som kommer til os der har alltid en gigantisk rakett med seg på slep. De har ikke mange, bare den ène.. herlig! :P

 

 

Blir nok noen alkoholer i blodet. Og noen raketter her og der.

 

Så godt nytt år alle sammen. Husk vernebriller :)

Link to comment
Share on other sites

Dårlig ordstilling Helmik'n. :ph34r:

 

Drikker eller skyter du lommeboka tom, skulle det vore då.

Slik som du skreiv det blir "Drikker du" avslutta, på ein måte. I alle fall slik eg tolka det.

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller :ph34r:

 

Men rakett oppskytning blir det hvert fall ;)

 

Synd det er folk som drikker seg dritings, og sender raketter i hytt og pinevær,

det er nok derfor dette blir et av de siste åra med "private" raketter og at mange hus går i brann :-|

 

Men ønsker alle gooners et riktig godt nyttår, ogt takker for det (halve) gamle året :P

 

MVH Taugooneren (Joakim)

Link to comment
Share on other sites

Skal se om jeg ser rakettene deres, Taugoon...:ph34r:

 

Men dere som har vært her lenge, slik at dere husker helt fra forrige nyttår her på forumet.. kan noen klare å grave frem det "skjemaet" man skulle fylle ut? Det var ganske kult egentlig. Husker ikke hvem som la det ut da men...

 

EDIT:

Fant det selv når jeg søkte! Posta i en annen tråd!

Link to comment
Share on other sites

Vi (familien) skal feire nyttårsaften sammen en nabo familie og her blir det nok oppskyting til langt på natt (ikke alkohol) ;)

 

Kjøpte noen raketter i går og ganske mye sånn "bakkefyrverkeri" (Tanks, grisehyl, megablink osv).

 

 

Godt nytt år til alle Gooners i hele verden!! :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Blir nok guttekveld og senere på en fest eller noe, jeg drikker lite alkohol så det er jo greit. Et glass eller to blir det vel. Kanskje noen raketter, men like morsomt å se på de andre, så gidder ikke bruke unødvendig med cash.

 

Uansett, ha en fin feiring alle sammen. Send opp raketter og drikk med måte :)

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller B)

Hehe, det har vell vi alle sagt når vi var på den alderen. Send meg en pm når du blir 16 17 år, og fortell meg om du drikker :P ;) Hehe..

Men bra instilling skal du ha for ;)

Godt nytt Arsenal-år! ;)

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller B)

Hehe, det har vell vi alle sagt når vi var på den alderen. Send meg en pm når du blir 16 17 år, og fortell meg om du drikker :P ;) Hehe..

Men bra instilling skal du ha for ;)

Godt nytt Arsenal-år! ;)

 

Jeeg som taugooneren, jeg kommer aldri til å drikke! ;) De lover jeg!

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller B)

Hehe, det har vell vi alle sagt når vi var på den alderen. Send meg en pm når du blir 16 17 år, og fortell meg om du drikker :P ;) Hehe..

Men bra instilling skal du ha for ;)

Godt nytt Arsenal-år! ;)

 

Jeeg som taugooneren, jeg kommer aldri til å drikke! ;) De lover jeg!

Vi får se, vi får se!

Gjør som Taugooner'ern, si fra til meg ;) Hehe..

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller B)

Hehe, det har vell vi alle sagt når vi var på den alderen. Send meg en pm når du blir 16 17 år, og fortell meg om du drikker :P ;) Hehe..

Men bra instilling skal du ha for ;)

Godt nytt Arsenal-år! ;)

 

Jeeg som taugooneren, jeg kommer aldri til å drikke! ;) De lover jeg!

Hadde den samme holdningen ein gong i tida. Korleis det gjekk trur eg ikkje eg treng kommentera ;)

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller B)

Hehe, det har vell vi alle sagt når vi var på den alderen. Send meg en pm når du blir 16 17 år, og fortell meg om du drikker ;) ;) Hehe..

Men bra instilling skal du ha for ;)

Godt nytt Arsenal-år! ;)

Fortsatt for ung når jeg er 16-17 ;)

 

Men du har nok rett i det,

men jeg har en familie som ikke drikker og ingen i slekta heller.

Så i det tilfellet kommer det ikke derfra ;)

 

Godt nyttår :P

 

EDIT ser Birgers post nå; ja, vi skal holde oss borte fra "driten" ;)

Link to comment
Share on other sites

Før vi går over i 2007 så vil jeg si GODT NYTTÅR til alle sammen her, og takke for året som har gått her inne på forumet, og alle diskusjonene og alt dette her. Det har i grunnen vært veldig gøy! Takk!

 

Nå har vi akkurat hatt en herlig fondue-middag her, og jeg stappa meg full, så nå skal jeg til å gå løs på desserten, og jeg gleder meg!

Gleder meg vilt til rakettene nå.. dog regner det kraftig ute og blåser, så det blir nok ikke så gøy egentlig, og uforsvarlig kan det vel også kalles, å prøve å skyte opp noen ting i dette været!

 

Men det er ikke rakettene nyttår handler om, så jeg nyter det allikevel!

Vi snakkes i 2007! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...