Jump to content

Artur Boruc?


Stabak

Recommended Posts

Hadde ikke gjort noe for meg. Vi MÅ ha ny keeper når Lehmann forsvinner. Artur er en kjempe god keeper, mitt førstevalg i og med at jeg ikke har sett så mye til denne russeren fra CSKA. Han var god i VM hvertfall. Tror ikke vi trenger keeper før Lehmann legger opp eller går til utlandet, så det er opp til Lehmann når vi må kjøpe ny keeper. Håper Jensemann blir halvannet år til, så kjøper vi Boruc som da er 28 år. Jeg velger å ha tro på Mannone så vi slipper å tenke på unge keepere...

 

Men vi har strengt talt TO topicer av Boruc fra før av, pluss noen om keepere og spillerkjøp!

Link to comment
Share on other sites

Så han i VM i sommer, da sto han faktisk utrolig bra! Ellers vet jeg ikke noe mer om ham... Alltid bra med gode forterkninger, men er det keepere vi i første rekke trenger!?!?

Ja, keeper er vell det vi trenger mest! Manuel Almunia, etter min mening, ikke god nok for en hel sessong, men kun i noen kamper! Boruc er 25 år, og har fortsatt mye igjenn av sin karriere.

Av det jeg har sett av han, både i Celtic og Polen's landslag, er mye bra, men fortsatt noe som kan forbedres!

Er selv fra Polen, og mener han er den beste keeperen derfra.

Så er det om Boruc er bedre enn Igor Akinfeev som også er linket til oss? :'(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Det jeg har sett av Boruc er nok til at han er velkommen til Arsenal for min del.

 

Å har nummer 1 på ryggen i en klubb, betyr ikke nødvendigvis at man er keeper og førstekeeper, men Almunia har desverre fått tildelt den drakten, og det er vel et litet hint om hvor landet ligger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...