Jump to content

Liverpool - Arsenal Ligacupen


KabelJo

Recommended Posts

Liverpool - Arsenal

 

Anfield

Klokka 20.40.

Den 19.12.06

Sendes Live på SportN

 

FORM GUIDE

 

Liverpool

 

All Competitions (Premiership unless otherwise stated)

 

16 Dec v Charlton (A) WON 3-0 (Alonso pen, Bellamy, Gerrard)

9 Dec v Fulham (H) WON 4-0 (Gerrard, Carragher, Luis Garcia, Gonzalez)

5 Dec v Galatasaray (A) LOST 2-3 (CL) (Fowler 2)

2 Dec v Wigan (A) WON 4-0 (Bellamy 2, Kuyt, McCulloch og)

29 Nov v Portsmouth (H) DREW 0-0

25 Nov v Man City (H) WON 1-0 (Gerrard)

 

Carling Cup

8 Nov v Birmingham (A) WON 1-0 (Agger)

25 Oct Reading (H) WON 4-3 (Fowler, Riise, Paletta, Crouch)

 

 

Arsenal

 

All Competitions (Premiership unless otherwise stated)

 

16 Dec v Portsmouth (H) DREW 2-2 (Adebayor, Gilberto Silva)

13 Dec v Wigan (A) WON 1-0 (Adebayor)

10 Dec v Chelsea (A) DREW 1-1 (Flamini)

6 Dec v FC Porto (A) DREW 0-0 (CL)

2 Dec v Tottenham (H) WON 3-0 (Adebayor, Gilberto Silva 2 pens)

29 Nov v Fulham (A) LOST 1-2 (Van Persie)

 

Carling Cup

8 Nov v Everton (A) WON 1-0 (Adebayor)

24 Oct v West Bromwich (A) WON 2-0 (Aliadiere 2 - 1 pen)

 

 

 

 

 

Innformasjon:

Blir spennende å se om Wenger spiller med unggutta denne kammpen her også eller om han velger de mer rutinerte. Wenger stiller nok med unggutta denne kampen her også som han alltid pleier i ligacupen. Mens Benitez stiller ganske sannsynlig med toppa lag.

 

Det ble det gett, en utrolig utfordring for våre karer.

 

Liverpool:

Squad: Reina, Finnan, Carragher, Hyypia, Agger, Riise, Aurelio, Luis Garcia, Pennant, Gerrard, Alonso, Gonzalez, Crouch, Fowler, Bellamy, Kuyt, Dudek, Paletta, Peltier.

 

Arsenal:

Squad: Almunia, Poom, Hoyte, Lauren, Senderos, Toure, Walcott, Song, Denilson, Traore, Aliadiere, Baptista, Merida, Rosicky, O’Cearuill, Randall.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Walcott spiller sikkert denne kampen. Song og Denilon spiller vel muligens på midtbanen også. Traore får vel kanskje sjansen på venstre-back også. Så på arsenal.com at Lauren hadde spilt litt også, så hvis han er regna som frisk spiller vel muligens han. Det er også sannsynlig at Aliadiere får spille, kanksje sammen med Adebayor eller v. Persie på topp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tippe at Baptista får hele kampen siden han ikke engang var på benken mot Pompey. Ellers vil nok laget til å bestå av reservelagsspillere pluss Lauren og Senderos som trenger kamptrening. Hvis Rosicky er klar kan det nok hende at han også får spille seg tilbake i form. Walcott får nok også spille. Det hadde vært deilig å slå Liverpool, men de er i kjempeform og kommer neppe til å stille med et b-lag. Men i denne kampen kan alt skje, og sultne reservelagsspiller kommer til å gi alt med tanke på at dette er deres sjanse for å vise seg fram.

Link to comment
Share on other sites

Tviler ikke på om det blir et Arsenallag halvt B-preget mot et toppet Liverpoollag med Gerrard på høyreving. Er sånne kamper man nesten ikke bryr seg om, men tror Liverpool gjør det. Husker kampen mot United for et par år siden, de scoret etter 19 sekunder, kampen var nesten helt død, ettersom de spilte med 6-7 A-lagsspillere og vi med ukjente ungdommer. Et fomlete forsvar og 2-3 forsvarstabber før den spratt opp i Almunias hender og rett i mål. Tapte riktignok bare 1-0, vi hadde rett og slett ingen sjans... Tviler ikke på at de blir en sånn kamp mot Liverpool i morgen. Arsene vil nok ikke slite ut spillere på en reservelags-cup, kjenner jeg han gått nok. Allikevel håper jeg selvfølgelig vi vinner! Kan jo være Benitez har lært og stille B-preget han også, da tror jeg vi vinner, selvom de aldri er lett på Anfield...

 

Håper på dette laget

 

Almunia

Hoyte Senderos Connolly Traore

Walcott Denilson Song Flamini

Aliadiere Baptista B)

 

Innbyttere:

Poom

O'Cearuill

Lauren???

Merida

Randall

Link to comment
Share on other sites

Trur dette blir deler av laget:

 

--------Almunia-------

Hoyte----Djourou----Senderos----Traore

Walcott--Denilson--Song---Flamini--Van Persie

--------Bapista-----

 

Trur disse spillerne her inneholder altforlite kreativitet til å klare og vinne mot eit så godt lag som liverpool. Men kanskje Wenger overasker og sender innpå noe helt andre. Og kanskje dette laget her klare å vinne, kanskje skalle inn en døball B)

Link to comment
Share on other sites

Ligacupen er ikke så viktig, så jeg håper han stiller med reservelag selv om det er Liverpool.

 

Jeg håper på dette laget:

 

Almunia

 

Hoyte, Senderos, Djourou, Traore.

 

Walcott, Merida, Denilson, Rosicky

 

Baptista, RvP

Link to comment
Share on other sites

Tviler ikke på om det blir et Arsenallag halvt B-preget mot et toppet Liverpoollag med Gerrard på høyreving. Er sånne kamper man nesten ikke bryr seg om, men tror Liverpool gjør det. Husker kampen mot United for et par år siden, de scoret etter 19 sekunder, kampen var nesten helt død, ettersom de spilte med 6-7 A-lagsspillere og vi med ukjente ungdommer. Et fomlete forsvar og 2-3 forsvarstabber før den spratt opp i Almunias hender og rett i mål. Tapte riktignok bare 1-0, vi hadde rett og slett ingen sjans... Tviler ikke på at de blir en sånn kamp mot Liverpool i morgen. Arsene vil nok ikke slite ut spillere på en reservelags-cup, kjenner jeg han gått nok. Allikevel håper jeg selvfølgelig vi vinner! Kan jo være Benitez har lært og stille B-preget han også, da tror jeg vi vinner, selvom de aldri er lett på Anfield...

 

Håper på dette laget

 

Almunia

Hoyte Senderos Connolly Traore

Walcott Denilson Song Flamini

Aliadiere Baptista B)

 

Innbyttere:

Poom

O'Cearuill

 

Ja den kampen husker jeg godt når vi spilte mot manu. Matta var klissvåt, og det førte til at forsvarsspilleren sklei, og manu fikk sitt mål. Ellers var det en kjedelig kamp med få sjanser, men sammenligner man lagene så klarte Arsenals unggutter seg ganske bra. Bare litt uheldig.

 

Håper at Wenger gir mange av de unge sjansen, men at han også også bruker litt rutinerte spillere. Lauren er tilbake og bør kanskje få spilletid. Swimmingpool stiller sikkert med toppet lag som vanlig, lol, og det hadde vært gøy med seier til unggutta da. Unggutta hadde en kanonkamp mot WestBrom for ikke lenge siden, og da spilte Ali en god kamp. Håper på gjenntakelse av denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Matthew Connolly er på lån hos AFC Bournemouth til 2. Januar. Bare for å gjøre det klart. Men ellers tror jeg Wenger tar en blanding av spillere som har fått lite spilletid og gjerne hiver inpå spillere tilbake fra skade.

 

Almunia

Hoyte-Djouru-Senderos-Traore

Walcott-Song-Flamini-Rosicky

Aliadiere - Baptista

Link to comment
Share on other sites

Matthew Connolly er på lån hos AFC Bournemouth til 2. Januar. Bare for å gjøre det klart. Men ellers tror jeg Wenger tar en blanding av spillere som har fått lite spilletid og gjerne hiver inpå spillere tilbake fra skade.

 

Almunia

Hoyte-Djouru-Senderos-Traore

Walcott-Song-Flamini-Rosicky

Aliadiere - Baptista

Stemmer det, hadde glemt det B) Ja, da får vel DJ steppe inn i laget mitt.

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at Wenger kommer til å bruke et godt lag denne kampen..

Han har tideliger sagt at han vil gå for ligacupen, siden det er det eneste han ikkje har vunnnet enda (utenom CL).

 

Siden Julio ikke spillte på lørdag får han nok sjansen i morgen, tror også walcott starter.

Liverpool er nok meget sugen på å få en søt revansj etter 3-0 tapet mot oss tideliger år. Og tror nok Benitez stiller med ett meget godt lag han også siden det er kansje det mest realistiske for de og kansje oss å vinne liga cupen.

 

forventer en jevn kamp, men har en dårlig følelse siden l'pool er i meget god form..

 

tipper dette laget.

 

 

almunia

Eboue toure DJ Clichy

 

Walcott Silva Flamini Baptista van Persie

 

Adebayor

 

poom, senderos, flamini, aliadiere, hleb

 

kansje et litt godt lag, men tror nok Wenger vill vinne denne kampen

Link to comment
Share on other sites

Trur Wengers lag blir ca slik:

 

Almunia

 

Hoyte - Senderos - Toure - Flamini

 

Walcott - Song - Denilson - Rosicky

 

Ade - Ali

 

Eg vil at både Gilberto og Fabregas skal få seg ein pause. Dermed blir midtbanen ekstra svak, men for å være ærlig så gir eg blanke F i Carling Cup. Det er hyggeligt i og med at ein får se kva framtida bringer av talenter i Arsenal, men det er veldig lite prestisje i å komma langt, meiner eg.

Link to comment
Share on other sites

Er Gallas fortsatt skadet???

 

Hvis ikke ser jeg for meg at Wenger kan bruke denne kampen til å spille seg i form etter skaden.

ja, wenger kunne jo tatt Pires rollen på venstre B)

 

Hehe...ble en liten skrivefeil der ja...

 

Mente at Wenger kunne bruke denne kampen til å la Gallas få spille seg i form

Link to comment
Share on other sites

Rosicky tilbake

 

Da er det iallfall klart at Rosicky spiller. Gleder meg til å se han i aksjon igjen, viktig at han får kamptrening.

Yes! Blir makalaust å se ham ute på banen igjen. Satser på at han senker Liverpool B) muligens lauren får litt spilletid au..

 

0-4 seier til oss!

 

EDIT: Muligens Lagene:

Arsenal: Almunia, Poom, Hoyte, Lauren, Senderos, Toure, Walcott, Song, Denilson, Traore, Aliadiere, Baptista, Merida, Rosicky, O’Cearuill, Randall.

 

 

Liverpool: Reina, Finnan, Carragher, Hyypia, Agger, Riise, Aurelio, Luis Garcia, Pennant, Gerrard, Alonso, Gonzalez, Crouch, Fowler, Bellamy, Kuyt, Dudek, Paletta, Peltier.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Squad: Almunia, Poom, Hoyte, Lauren, Senderos, Toure, Walcott, Song, Denilson, Traore, Aliadiere, Baptista, Merida, Rosicky, O’Cearuill, Randall.

 

Er ikke Lauren skadet da?

 

Ser ut som han er tilbake, og han spilte også i en lukket treningskamp mot Hoang Anh Gia Lai fra Vietnam sist fredag.

 

The most significant news surrounding Wenger’s squad is the return of Lauren after 11 months out with a knee problem. Funnily enough, the right back last played in that Semi-Final with Wigan in January. If his highly-competitive 55 minutes against Hoang Anh Gia Lai, of Vietnam, in a friendly last Friday is anything to go by, then no-one need worry. The 29-year-old is back to his fist-clenching best.

 

arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...