Jump to content

Liverpool - Arsenal Ligacupen


KabelJo

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Synd vi ikke satser mer på ligacupen nå så seint i den. Eneste vi kanskje vi har sjangs til å vinne!

FA cupen tar vi med hjem til Ashburton. Og vi er fortsatt ikke slått ut av CL eller ligacupen :)

Det er sant, men CL er enda røffere en PL så, tviler. Men vi kom til finalen i fjord, så er lov til å håpe.

 

Men vi har jo også Liverpool i Fa cupen. Vansklig kamp det!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge andre usikre kilder (dvs andre foraer), så kan kampen avlyses. Baneinspeksjon klokken 19:10

 

Kilde:

Kveldens kamp kan bli utsatt

Sky Sport News melder at kampen i kveld kan bli utsatt pågrunn av tykk tåke. Forholdene sjekkes 19:15.

 

Sky Sports News viser nå bilder fra Anfield som viser såpass tykk tåke at det er vanskelig å se fra Main Stand og over til Centenary.

Det er varslet at dommeren kl 19:15 skal sjekke om forholdene er spillbare, og om kampen kan bli spilt i kveld.

Vi kommer tilbake med mer...

Link to comment
Share on other sites

Helvete altså. Det verste er jo at nå som kampen er avlyst, ryktes det at tåka held på å lette.

Det har jeg også lest!

Dette var dagens desidert størrste nedtur! ****!!! :)

 

Edit: Om tåka blir lettere før 20.45/21.00 (så det er mulig å spille), er det da muligheter for at den kan spilles? (med litt senere kampstart)

Eller er ikke dette mulig fordi den er blitt avlyst, og derfor kan det ikkke endres?

Link to comment
Share on other sites

Regner med at avgjørelsen er endelig. Typisk at tåka skal lette nå.... Riley gjør aldri noe riktig...

 

Var vel Martin Atkinson som bestemte det her da.. For øvrig mistenker jeg Sky for å stå bak avgjørelsen om at kampen ikke skal spilles i morra. De må få vist mest mulig kamper, tjene mest mulig penger. Tipper det ender med at semifinalen utsettes, da jeg tviler på at det er plass til en kamp før den tid.

Link to comment
Share on other sites

Regner med at avgjørelsen er endelig. Typisk at tåka skal lette nå.... Riley gjør aldri noe riktig...

 

Var vel Martin Atkinson som bestemte det her da.. For øvrig mistenker jeg Sky for å stå bak avgjørelsen om at kampen ikke skal spilles i morra. De må få vist mest mulig kamper, tjene mest mulig penger. Tipper det ender med at semifinalen utsettes, da jeg tviler på at det er plass til en kamp før den tid.

Sorry, ser at Martin A. er den virkelige syndebukken. Leste på en Liverpool-site at det var Mike Riley.....

 

Det er nok forresten helt riktig at det er penger som er den avgjørende faktoren når det gjelder å utsette kampen til i morgen....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...