Gunners4ever Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Jeg har hørt at det er CL trekning om en uke! hvem tror dere at vi får? Hvem håper dere at vi får? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Jeg har hørt at det er CL trekning om en uke! hvem tror dere at vi får? Hvem håper dere at vi får? Hørte på Porto - Arsenal på Arsenal Online TV. Komentatoren der sa at det var stor sjangs for at Arsenal fikk Celtic, noe jeg ser posetivt på. De er ikke like sterke som andre lag som er med, men selvsagt noe vi må tar seriøst! Men håper selvsagt på lilleputt Lille! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Jeg tror vi får Barca jeg.... eller real Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Håper på Celtic eller Lille. Tipper/frykter vi får Barca eller Inter eller Real. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Jeg har hørt at det er CL trekning om en uke! hvem tror dere at vi får? Hvem håper dere at vi får? Hørte på Porto - Arsenal på Arsenal Online TV. Komentatoren der sa at det var stor sjangs for at Arsenal fikk Celtic, noe jeg ser posetivt på. De er ikke like sterke som andre lag som er med, men selvsagt noe vi må tar seriøst! Men håper selvsagt på lilleputt Lille! Jeg kan ikke helt se hvordan det skal være stor sjanse for Celtic. Slik jeg har skjønt det er det er det større sjanse for Barcelona, Inter, Roma, Real Madrid eller Lille fordi det er lag fra de samme nasjonene som ikke kan trekke de. Personlig håper jeg på Celtic, PSV eller Lille, men det er ingen lette lag med lengre. Tror vi kan ha en bra sjanse mot de italienske lagene (hadde jo vært fint med et gjensyn med viera hehe!). De spanske lagene er nok de sterkeste på papiret, men på en god dag kan vi slå alle. Og hvilken form lagene er i i februar er det ingen som vet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Jeg kan ikke helt se hvordan det skal være stor sjanse for Celtic. Slik jeg har skjønt det er det er det større sjanse for Barcelona, Inter, Roma, Real Madrid eller Lille fordi det er lag fra de samme nasjonene som ikke kan trekke de. Personlig håper jeg på Celtic, PSV eller Lille, men det er ingen lette lag med lengre. Tror vi kan ha en bra sjanse mot de italienske lagene (hadde jo vært fint med et gjensyn med viera hehe!). De spanske lagene er nok de sterkeste på papiret, men på en god dag kan vi slå alle. Og hvilken form lagene er i i februar er det ingen som vet... Vi kan like lett, eller "like vanskelig", trekke Celtic som Barcelona. Ingen forskjell. I 1/8 finalen er det slik; vinnere skal møte toere fra gruppespillet. De kan ikke møte lag fra samme land. Enkelt og greit. Og som en info; i fotballsammenheng kommer Celtic fra Skottland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Jeg kan ikke helt se hvordan det skal være stor sjanse for Celtic. Slik jeg har skjønt det er det er det større sjanse for Barcelona, Inter, Roma, Real Madrid eller Lille fordi det er lag fra de samme nasjonene som ikke kan trekke de. Personlig håper jeg på Celtic, PSV eller Lille, men det er ingen lette lag med lengre. Tror vi kan ha en bra sjanse mot de italienske lagene (hadde jo vært fint med et gjensyn med viera hehe!). De spanske lagene er nok de sterkeste på papiret, men på en god dag kan vi slå alle. Og hvilken form lagene er i i februar er det ingen som vet... Vi kan like lett, eller "like vanskelig", trekke Celtic som Barcelona. Ingen forskjell. I 1/8 finalen er det slik; vinnere skal møte toere fra gruppespillet. De kan ikke møte lag fra samme land. Enkelt og greit. Og som en info; i fotballsammenheng kommer Celtic fra Skottland. Ettersom, som du sier, man ikke kan møte lag fra samme land har Celtic 7 mulige lag de kan møte. Dvs alle vinnerne bortsett man U. Barcelona derimot kan ikke møte Valencia og har derfor større sjanse for å trekke oss (1/7 vs. 1/6). Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted December 9, 2006 Report Share Posted December 9, 2006 trodde man hadde gjort det om slik at man kunne møte lag fra ditt eget land nå? Mulig jeg er på bærtur men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted December 10, 2006 Report Share Posted December 10, 2006 Her følger reglene: -Klubber fra samme fotballforbund kan ikke trekkes mot hverandre. -Vinner og toer fra samme gruppe kan ikke trekkes mot hverandre. -Gruppevinnerene kan ikke møte hverandre. -Gruppetoerne kan ikke møte hverandre. -Alle gruppevinnerene vil spille sin første kamp borte. Kilde: Uefa.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljungberg Posted December 13, 2006 Report Share Posted December 13, 2006 når er trekninga, og hvilken kanal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted December 13, 2006 Report Share Posted December 13, 2006 Jeg tror vi kommer til å bli trukket mot Real M, Barca eller Inter. Jeg håper vi blir trukket mot Lille, Celtic eller PSV Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Jeg tror vi kommer til å bli trukket mot Real M, Barca eller Inter. Jeg håper vi blir trukket mot Lille, Celtic eller PSV Ganske enig i det her. Håper Moanu får Barca! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Er ikke trekninga i morgen!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Er ikke trekninga i morgen!? I mårrå klokka 12.00 Tror dem viser den på SportN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Er ikke trekninga i morgen!? I mårrå klokka 12.00 Tror dem viser den på SportN Ja, den vises på SportN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted December 15, 2006 Author Report Share Posted December 15, 2006 Ja.. det gikk jo ikke så dumt.. PSV er ikke de dårligste (det var nok lille) men jeg tror vi skal ta dem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Rosicky Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 Ja.. det gikk jo ikke så dumt.. PSV er ikke de dårligste (det var nok lille) men jeg tror vi skal ta dem! Ja dette greier vi, men frykter bar alle de beste går videre til kvartfinalen så da blir det nok verre, men jeg har faktisk nokså god tro på at vi kommer til å greie å ta hele Champions League i år... Vi får håpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 PSV er et lag jeg er sikker på at vi slår. Da er vi i kvartfinalen, og trenger "bare" å vinne mot 2 storlag for å nå finalen igjen. Langt ifra umulig. Hadde vært morsomt om vi hadde møtt Liverpool i CL også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 Syns vi burde være fornøyd med PSV. Noe av det beste vi kunne få. Man shit var heldig med Lille Lille !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.