Jump to content

Arsenal TV Online


Stabak

Recommended Posts

Må bare starte en tråd på denne fantastiske "TV kanalen"

For litt over 500 kr. i året får man tilgang til en utrolig mengde med offisiell video fra og om Arsenal!

Det legges ut sånn ca. tre nye klipp hver dag, alt fra intervjuer, sammendrag av kamper, pressekonferanser og alt annet som har med vår elskede klubb gjøre!

Gå inn og ta en titt! Er du usikker, så kjøp først en månede forå se hva du synes!

Jeg kan nesten garantere at det er verdt det :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var medlem der ja, men sa opp abonnementet. Betalte for 1 måned, men neste måned hadde de automatisk trekt kontoen for en måned til og sånn holdt det på noen månededr før vi skjønte at vi måtte kontakte dustemiklene.

 

Dustemiklene?

 

Om du sikter til den automatiske trekken, så står det godt beskrevet i betingelsene. Abonnementet kjører helt til du sier det opp.

 

Ellers synes jeg dette er en grei sum for å få med seg alt av høydepunkter, intervjuer og pressekonferanser.

Link to comment
Share on other sites

Er også medlem og som Charlie sier det med trekket står godt forklart i vilkårene...så hvem er dustemikkelen..hehe

Syns det er en helt ok kanal og det er vel ikke allverden det koster så anbefales.

En får også et redigert fra ALLE kampene Arsenal spiller etterpå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hva må man gjøre for å si opp abonnementet?

 

Må man oppgi et sånt abonnementreferansenummer for å gjøre det? Dette nummeret er noe jeg ikke finner..

 

Mener nemlig at det stod noe om det i betingelsene :blink:

 

Dette står på siden til Arsenal:

 

You may email us or call our help line to cancel your subscription. Please include your details in your email:

 

-Your username

-Your full first and last name

-Your account number (if you know it)

-Reason for cancelling

 

Please supply your reason for cancelling and any suggestions you have for improving our service.

Link to comment
Share on other sites

Hva må man gjøre for å si opp abonnementet?

 

Må man oppgi et sånt abonnementreferansenummer for å gjøre det? Dette nummeret er noe jeg ikke finner..

 

Mener nemlig at det stod noe om det i betingelsene :blink:

 

Dette står på siden til Arsenal:

 

You may email us or call our help line to cancel your subscription. Please include your details in your email:

 

-Your username

-Your full first and last name

-Your account number (if you know it)

-Reason for cancelling

 

Please supply your reason for cancelling and any suggestions you have for improving our service.

 

 

Okey, med andre ord så trenger man ikke å oppgi dette nummeret hvis man ikke vet det!

 

Tusen takk skal du ha! :D

Link to comment
Share on other sites

ATVO-medlemskap blir vel en av julegavene mine :blink: Syntes det er verdt prisen selvom vi har både Viasat og Canal Digital, er vel bare ca.5 kamper jeg får sett ekstra, om ikke det er mindre.. Men det er verdt det:

- Live audio coverage of all Arsenal games

- Post-match video highlights

- 7 channels of exclusive multi-media content

- Official newsletters from the club

- A post-match e-mail from Arsene Wenger

- The chance to enter exclusive competitions

- Access to matchday programmes

- Exclusive wallpapers for your PC

 

Når den er i boks, får vel jeg med meg alt i og med TV-kanalene, TGP og Arsenal Off.Mag., Internett osv. ja var vel prikken over i'en det!! Råder alle til å hvertfall prøve det, jeg gleder meg i hvertfall!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Oj, en nesten 4 år gammel tråd!

 

Uansett, ville bare anbefale alle med abonnement å se intervjuet med Song etter Braga kampen. Mot slutten av intervjuet sniker Fabregas seg innpå. Veldig morsomt :)

 

Haha genialt! Minner meg litt om intervjuet hvor Pires blir intervjuet, så kommer Henry snikende inn i bildet og skriker ut "Need help with translation?!" :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nå har ATVO skiftet sine fredagssendinger. Det starter med Arsenal 360, som handler om uka som har gått. Etter dette kommer pre-match pressekonferansen, før Fans Forum. Som kompensasjon for mindre på fredagskveldene er det 10 minutter med analysering av helgens kamp hver mandag med Stewart Robson. I tillegg kommer det et langt intervju med en spiller i løpet av uka. Etter min mening er det bedre med kortere programmer som starter tidligere på fredagen. Det er ikke mange som har mulighet til å se på, på fredag kveld. Før, når de hadde "friday night", pleide jeg å se på programmet på lørdagsmorgen i stedet. I dag tidlig gledet jeg meg til å se hvordan "Arsenal 360" er men jeg kan ikke finne videoen noen steder.

 

Er det noen her som vet hvordan man kan få sett "Arsenal 360" i opptak?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tenkte jeg skulle dele litt erfaringer etter at jeg har hatt problemer med å få spilt av ATVO streams etter en oppdatering av Windows Media Player 12 i min Windows 7 installasjon.

 

Jeg bruker til daglig Google Chrome som nettleser, og dermed bruker jeg WMP Firefox Plugin for å kunne spille av WMP streams med Windows rettighet lisenser (Ja, den funker også for Chrome og Opera).

 

Etter en Windows Update ca. 15. 12. -10 ble også WMP oppdatert. Det resulterte i at ATVO sluttet å fungere. Symptomene var ikke helt ensformig i de testene jeg gjorde.

 

1. I Chrome/Firefox stoppet avspillingen ved "Delivering your license" skjermen.

2. I Internet Explorer fikk jeg feilkode "C00D11BB", og noe om at medieprotokollen ikke var støttet av WMP.

3. I WMP, når jeg kopierte linken fra Download knappen og limte den inn i "Open URL..." dialogen fikk jeg beskjed om at streamen hadde en ukjent mediecodec.

 

Etter mye feilsøking og googling fant jeg løsningen for mitt problem.

 

1. Lukk WMP og alle nettlesere.

2. Åpne mappen "C:\Users\<username>\AppData\Local\Microsoft\Windows Media\12.0\".

3. Slett alle *.XML og *.DTD filer (de vil bli gjenskapt).

 

Dette fikset problemet, og jeg kunne igjen se ATVO og highlights (puh! abstinenser :-).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...