Jump to content

Arsenals utlåns-stjerner.


gooner14

Arsenals utlåns-stjerner.  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hei.

 

Nå i det siste har det vært mye snakk og rykter om de spillerne som er på utlån fra Arsenal og at de blir i klubben, så jeg tenkte at jeg kunne lage en liten Poll og tråd om det for å få frem meninger fra andre supportere hvem spiller det er mest sansynlig at Wenger lar gå.

 

For min del så har jeg mest tro på at vi ikke får se Larsson i Arsenal drakta noe mer, kontrakten hans går ut neste sommer og han har ikke vært den beste av de som er utlånt til Birmingham for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper også at Bendtner blir i Arsenal, jeg tror nemlig han har et stort potensiale. Ellers er jeg enig i at Larsson sannsynligvis ikke aksler Arsenal-trøya flere ganger nei, det jeg har sett har ikke vært fryktelig imponerende og han er vel, som nevnt tidligere, den som gjør det dårligst av våre spillere som er på utlån.

Men man veit aldri hva fremtiden vil bringe. :)

Link to comment
Share on other sites

Larsson ser ut til å ville bli i Birgmingham:

http://soccervoice.com/n061104.htm

 

Han hadde vel uansett bare blitt en squadplayer. Men han er en målfarlig spiller med gode frispark. Ønsker han lykke til videre hvis han bestemmer seg for å bli i sin utlånte klubb!

 

EDIT: Dette derimot liker jeg ikke!

http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=39806

Link to comment
Share on other sites

Larsson ser ut til å ville bli i Birgmingham:

http://soccervoice.com/n061104.htm

 

Han hadde vel uansett bare blitt en squadplayer. Men han er en målfarlig spiller med gode frispark. Ønsker han lykke til videre hvis han bestemmer seg for å bli i sin utlånte klubb!

 

EDIT: Dette derimot liker jeg ikke!

http://www.celtic.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=39806

 

Ja når vi er inne på det så liker jeg dette her enda mindre enn Stokes nyheten:

 

Her, her og her.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

For dei som er interesserte, går kl 20:45 ein direktesendt kamp frå Championship der Bendtner, Muamba og Larsson alle startar. Kampen går på SportN.

 

Skal bli interessant å sjå spesielt Bendtner om han lever opp til hypen eller om han er så lat som enkelte Birmingham-fans meiner..

Link to comment
Share on other sites

For dei som er interesserte, går kl 20:45 ein direktesendt kamp frå Championship der Bendtner, Muamba og Larsson alle startar. Kampen går på SportN.

 

Skal bli interessant å sjå spesielt Bendtner om han lever opp til hypen eller om han er så lat som enkelte Birmingham-fans meiner..

Noen som så kampen og kan si noe om hvordan de spilte?

Link to comment
Share on other sites

For dei som er interesserte, går kl 20:45 ein direktesendt kamp frå Championship der Bendtner, Muamba og Larsson alle startar. Kampen går på SportN.

 

Skal bli interessant å sjå spesielt Bendtner om han lever opp til hypen eller om han er så lat som enkelte Birmingham-fans meiner..

Typisk at jeg ikke så det du skreiv før nå! Damn.. Jaja.. Noen som kan rapportere hvordan det gikk?

Link to comment
Share on other sites

For dei som er interesserte, går kl 20:45 ein direktesendt kamp frå Championship der Bendtner, Muamba og Larsson alle startar. Kampen går på SportN.

 

Skal bli interessant å sjå spesielt Bendtner om han lever opp til hypen eller om han er så lat som enkelte Birmingham-fans meiner..

Noen som så kampen og kan si noe om hvordan de spilte?

Eg såg førsteomgang, men det var ikkje store greiene. Bendtner var lat: Mista ballen fleire gonger og gidda sjeldan å jobbe tilbake. Larsson var/er ganske middelmådig.

 

Det einaste lyspunkt var Muamba som jobba utrettelig på midtbanen og minnet om ein viss no4...

Link to comment
Share on other sites

jeg vil se bendter, gilbert, muamba, mannone og stokes i arsenal-troppen til neste år, og om noen av de ikke neste år så i hvert fall året etter...

 

har jo hvert snakk om at gilbert vil til cardiff, og muamba er vel et stykke unna start-elveren, men og kvitte seg med de blir helt feil når de begge har potensial til og bli engelske landslagspillere, håper bare det går bedre med disse enn det har gjort med en del andre engelske talenter i klubben vår

Link to comment
Share on other sites

Jeg så litt på en kamp i går mellom Birmingham og Luton. Alle våre utlånte stjerner ser vi godt at har fått en viktig del av Birmingham den første halvdelen av sesongen. Bendtner virker ganske rask og proppfull av selvtillit. Han prøver å utfordre og det går innimellom. Muamba jobba virkelig som en hest. Det eneste store han gjorde var å knetakle en Luton spiller. Larsson har fått nummer 7 de to andre har fått nummer over 20 tror jeg. Det sier kanskje noe om at han kommer til å bli. Vi ser noe av det samme på Baptista. Larsson er en VELDIG god championship spiller, men jeg tror ikke han er noe stort mer enn det. Bendtner må vi helt klart hente tilbake. Han er fremtida vår. Muamba virker lit ukonsentrert innimellom, men det er vell lett sak å rette opp i.

 

Få tilbake Bendtner slik at vi kan skreddersy han.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil se bendter, gilbert, muamba, mannone og stokes i arsenal-troppen til neste år, og om noen av de ikke neste år så i hvert fall året etter...

 

har jo hvert snakk om at gilbert vil til cardiff, og muamba er vel et stykke unna start-elveren, men og kvitte seg med de blir helt feil når de begge har potensial til og bli engelske landslagspillere, håper bare det går bedre med disse enn det har gjort med en del andre engelske talenter i klubben vår

Har ikkje fått med meg snakket om at Gilbert vil bli i Cardiff? Stemmer det? Nokon link?

Kunne vore interessant å sjå.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Tenkte å ta opp denne tråden igjen for de som vil følge våre utlånte spillere, kommer ikke til å drive denne tråden ukentlig selv, men ser at det er behov for en tråd hvor vi kan snakke om Denilson, Bendtner, Vela, Wellington Silva, Gallindo og alle de andre talentfulle spillerne som vi har lånt ut.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er mest interresert i å følge med på hvordan Kyle Bartley klarer seg i Skottland. Han spilte mange kamper for Rangers ifjor, og etter noen undersøkelser på skotske forum(!)fant jeg ut at mange av supporterne har han i sin første 11'er om alle hadde vært skadefrie. Han har allt som skal til for å lykkes, enorm fysikk, rask og god med ballen i bena. Og når man da får et par sesonger på det høyeste nivået i Skottland og spiller Old Firm et par ganger i året skaper han en god rutine til han returnerer til London.

 

Skal også bli spennende å se hvordan det går med Carlos Vela, om han finner godformen og klarer å stabilisere seg på et høyt nivå gjennom gjevnlig spilletid i Spania. Om han ikke klarer å etablere seg denne sesongen er det bare å kvitte seg med han til neste sommer, da han ikke kan kalles et talent for alltid.

Link to comment
Share on other sites

Veldig enig i at Bartley er spennende, spørs om han noensinne får sjansen for oss da, siden vi nå har 4 midtstoppere i sin "prime" og en superstjerne som Squillaci i bakhånd( :rolleyes: )

 

Vela derimot har jeg virkelig ikke troen på, noe må være galt med gutten på treninger også videre, for jeg syns han er veldig lovende i kampsituasjoner både for Mexico, Arsenal og tiden hans i WBA. Likevel havner han utenfor førsteelleveren gang på gang..

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det, og om Bartley forsetter utviklingen i samme tempo som forrige sesong, vil han fint gå forbi Squillaci og konkurrere med Djourou som 4.valg.

Begge er ganske like i spillestilen siden begge kan spille bak i forsvaret og som deffansiv midtbanespiller, men for meg så har Bartley enn annen tilstedeværelse på banen. For når Djourou begynner å fomle med ballen i avgjørende faser tar Bartley og feier ballen bort og dirigerer forsvaret tilbake i stilling. Bartley er en større leder, til tross for at Djourou skal ha mer erfaring i form av kamper spilt og alder. Og dette er selvsagt mitt synspunkt, ettersom jeg fulgte med på nesten alle kampene til Celtic og Rangers i forrige sesong. (Ja, jeg er fotballidiot)

Link to comment
Share on other sites

(Ja, jeg er fotballidiot)

Du sier det som om det er en dårlig ting..

Poenget er ikke at jeg tror Bartley ikke kan bli god nok, poenget er mer at jeg tror han vil bli utålmodig, han virket utålmodig allerede denne sesongen og sterkt i mot at vi hentet inn enda en rival fordi han mente han var god nok.

Link to comment
Share on other sites

Han signerte vell en ny langtidskontrakt i starten av forrige sesong. Og om man skal tolke noe ut av utspillene til Nasri så ønsker spillerne å kjempe for plassene på laget. I Arsenal vil det aldri være en fare for mangel på spilletid siden vi alltid har skader på i forsvaret og Song/Frimpong samler om karantener. Men selvsagt, om vi mot all formodning skulle hentet inn en Cahill i januarvinduet eller neste sommer, så kommer Bartley til å skifte klubb til Sunderland, Bolton etc.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...