Jump to content

Arsenals utlåns-stjerner.


gooner14

Arsenals utlåns-stjerner.  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...

En fin helg for noen av våre talenter på utlån.

 

Bartley returnerte fra skade og spilte hele kampen for Rangers hjemme mot Dundee.

Vela spilte også hele kampen for et Real Sociedad som sliter og ligger sist i La Liga. Tapte nå 4-0 mot Rayo Vallecano (klubben Pedro Botelho er utlånt til uten at han fikk spille).

Bendtner spilte hele kampen for Sunderland mot Manchester United, uten at han klarte og ødelegge jubileumsfeiringen til Sir Alex.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel kun Lansbury og Bartley som eventuelt kan være aktuelle for neste sesong, selv om jeg tviler på dem også. Jeg tror lista ligger for høyt. Bendtner vil ikke og skal få slippe.

Nå fulgte jeg Bartley nesten hele forrige sesong hvor han blant annet fikk prøvd seg i hatoppgjørene mot Celtic, og av det jeg så danker han lett ut Squillaci om ikke også Djourou. Regner med han får bli med på neste sesongoppkjøring og sålenge Wenger ikke henter inn noen ny midtstopper vil han bli et 4. valg bak Koscielny, Mertesacker og Vermaelen. Lansbury signerte nesten nettopp en kontraktsforlengelse og har vist god form for West Ham frem til skaden, har vell også notert seg for et par viktige mål. Kan være mulig han tar plassen som Benayoun har i dagens tropp. Vela og Bendtner kommer til å bli lånt ut igjen eller solgt.

Link to comment
Share on other sites

Håper du har rett, og det har du i alle fall med Squillaci og sikkert også Djourou. Regner ellers med at både Benayoun (garantert) og Rosicky ikke er med neste år, så kanskje. Som sagt Lansbury og Bartley - så får vi se hva som skjer. Hadde vert gøy om det ble sånn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sett stort til Bartley, men vi har en annen ung stopper i stallen også i Ignasi Miquel. I mine øyne er han et fantastisk talent som bare venter på opprykk til førstelaget. Skal bli spennende å se om han, eller Bartley for den saks skyld, kan bli store stjerner for oss i framtiden.

 

Jeg bryr meg som kjent ikke om spillerne er britiske med de påståtte egenskapene det i følge noen medfører, men jeg blir alltid ekstra glad når vi får opp unggutter fra egen stall. Av disse to ville jeg satt penga på Miquel.

Link to comment
Share on other sites

Miquel og Bartley er ganske forskjellige i spillermåten. Spanjolen er bedre teknisk med ballen og litt bedre tempo. Bartley er ganske mye bedre fysisk og viser større lederegenskaper. Hadde vært spennende med et utlån av Miquel til en klubb i divisjonen under siden fast plass på etPremier League lag virker usannsynlig enda.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Etter alt å dømme kommer nok neppe Wellington til å ha noen fremtid i Arsenal. Han er visst mer interessert i ferdigmat og natteliv enn å spille fotball.

 

Spent på Carlos Vela. Talentet er åpenbart men jeg tror ikke han passer inn i england. Han er ikke tøff nok i mine øyne, i motsetning til f.eks Javier Hernandez og han har ikke det killerinstinktet som trengs. Kan derimot se han få en brukbar karriere i spania, der er det rom for mer teknisk fotball og han vil få bedre tid med ballen.

 

Jeg er spent på Bendtner også. Han er en elsk/hat-figur for mange men jeg har alltid hatt trua og jeg har det fremdeles. Han setter ikke akkurat himmel og jord i bevegelse i Sunderland men jeg tror fortsatt han kan bli en verdifull spiller for Arsenal hvis han klarer å innse at han må jobbe for å få mer spilletid. Han har vel sagt at han skal spille for Arsenal mer, så vi får se. I utgangspunktet er han jo en spillertype som skal være perfekt for den type fotball Martin O'Neill vil spille.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Henri Lansbury kom akkurat inn for West Ham. Kanskje ikke så stort i seg selv, men ganske spesielt ettersom han kom inn som keeper. Robert Green ut med rødt kort, og ingen reservekeeper på benken. West Ham leder i skrivende stund 2-1 borte mot Blackpool.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Vi kommer neppe til å se noe til Pedro Botelho i Arsenal. Kanskje like greit.

 

Jamie Sanderson

  • I'm told Levante will speak to Arsenal again over Pedro Botelho next week. 5 loan clubs in 5 years. Kicked out of 3 of them. Not the best record.
     
     
    Botelho would win a work permit this summer if Arsenal want to go for one, but despite the flickers of talent, he isn't worth the hassle.
     
    He comes from the Brazilian party town of Salvador, and seems to treat life as a footballer as one big party. He was kicked out of Salamanca for skipping training to go and watch a Real Madrid game, and more recently sacked by Rayo after a hit and run incident whilst drunk. Madness.
     
    Arsenal likely to receive a nominal transfer fee.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...