Jump to content

David Beckham


NasseBløff

Recommended Posts

Wenger har gått ut og sagt at han ikke vil handle i januar, men nå er altså Beckham til salgs.

Bør vi prøve å hente han?

 

Jeg mener ja, fordi han er en stor profil som øker interessen og er et forbilde for de unge. I tillegg mener jeg at vi trenger alternativer på kant. Også er det litt moro å peke nese til Moan United... :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at vi ikke bør hente han. Han vil ikke tilføre noe til spillet vårt,mye fordi han ikke besitter de tekniske kvaliteter og fotrapphet som kreves av midtbanespillere i Wengers system og ideologi. Dessuten følger det med et sirkus uten like... Vi er ikke en klubb som bør sikte inn på å hente gamle benkeslitere på hell av karrieren!

Link to comment
Share on other sites

Kjøper vi Beckham, så får vi fru Beckham på kjøpet.

Det kvinnemennesket vil eg ALDRI at på nokon måte skal bli assosiert med Arsenal.

Ser heller ingen grunn til at vi skal bruke penger på en så gammal spelar som vi ikkje treng.

 

Men burde ikkje denne tråden vore på ein annan plass enn Off Topic?

Link to comment
Share on other sites

Beckham er etter min erfaring tidenes mest oppskrytte spiller. Spesiellt etter at han dro til Madrid.

 

Men det ser ut til at MacClaren [husker ikke hvordan det staves] har tatt til vettet. Å vrake ham helt fra alt som heter landslag er kanskje ikke rett, men det er mange spillere som kommer over David's nivå i England.

 

Tror dere vet svaret på topic fra min side.

Link to comment
Share on other sites

 

Men burde ikkje denne tråden vore på ein annan plass enn Off Topic?

:lol: :lol: :lol:

 

Synes Off Topic er absolutt den rette plassen, for med den stil og spillerstall vi har nå, så mener jeg at Beckham er "Off Topic".

:D :D :D

 

 

For å være seriøs så er faktisk Beckham en spiller jeg har hatt sansen for, men han er faktisk en spiller på vei ut. Jeg kan heller ikke se hvem han skulle skyve ut på dagens Arsenallag.

 

Synes et USA-opphold i MSL passer perfekt for han, og ikke minst må det være det rette stedet for verdens dårligste sangartist (Mrs. Beckham).

Link to comment
Share on other sites

 

Men burde ikkje denne tråden vore på ein annan plass enn Off Topic?

:lol: :lol: :lol:

 

Synes Off Topic er absolutt den rette plassen, for med den stil og spillerstall vi har nå, så mener jeg at Beckham er "Off Topic".

:D :D :D

 

 

 

Du har forsovidt heilt rett..

Han burde vel ikkje ha vore omtalt i det heile her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes MacLaren gjør helt feil....Hvorfor skal Parker og Scholes komme foran Beckham? :P

 

David gjor en bra jobb i VM som kaptein, gir fra seg kapteinsbåndet, så blir han vraket fra hele landslaget.

 

Beckham er god og jeg liker hans fotball....

 

Hadde han vært til salgs et par år tidligere, kunne jeg godt tenkt meg en som Beckham.

 

Jeg håper Beckham får seg tilbake på landslaget.....Lykke til, David!

 

 

OffT: Dere må forstå at jeg ikke hadde skreve dette hvis han gikk på United ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer aldri til å få han, tror ikke han vil til oss heller.. Jeg vil ikke ha han,

det vil nok ikke Arsene heller, som tidligere har sagt at han ikke ønsker å hente Beckham!

Selvfølgelig, han er en god spiller, men han passer ikke inn, skal vi bare drite i Hleb og hente Beckham?

Kan vedde mange penger på at han ikke spiller for oss i Januar eller hvilken som helst tid!!

Nei takk!, sier jeg..

Link to comment
Share on other sites

OffT: Dere må forstå at jeg ikke hadde skreve dette hvis han gikk på United ;)

Han er AKKURAT den samme spilleren selv om han spiller på ManUtd eller Real!? Eller hva er forskjellen på hans ferdigheter? Er Rooney dårlig siden han spiller på ManUtd da? Omg..

Link to comment
Share on other sites

OffT: Dere må forstå at jeg ikke hadde skreve dette hvis han gikk på United ;)

Han er AKKURAT den samme spilleren selv om han spiller på ManUtd eller Real!? Eller hva er forskjellen på hans ferdigheter? Er Rooney dårlig siden han spiller på ManUtd da? Omg..

Åhr....Forstod du den ikke?

Jeg skryter jo ikke av Ronaldo, pga at han går på manu og da er han "drittspiller"....klart, jeg kan jo si han scorte et fint mål osv.

 

Og jeg synes Beckham ser ut til å være en kjempegrei mann, i motsetning til hva jeg syns om Rooney.

 

Tok du pointe?

Link to comment
Share on other sites

David er sykt god på dødballer og han har blitt matchwinner på dette utrolige mange ganger. Om det har vært lurt å kjøpe han for 60£ vet jeg ikke . Muligens har han en skikkelig down periode nå, men kommer sterkt tilbake senere. Eller så er han kanskje over the top. En ting er sikkert og det er at han har et "stort" navn og mange fans. Mener å ha lest at Real tjente inn kjøpesummen bare på skjorte salg med navnet Beckham. Det tviler jeg ville skjedd i Arsenal fordi vi er en mye mindre klubb.

 

Han sier at han ønsker å dra til manu igjen, og at alt er iorden mellom han og Fergie, men jeg tviler på at dette kommer til å skje. Kanksje spurvene byr 100£ ? :-|

Link to comment
Share on other sites

David er sykt god på dødballer og han har blitt matchwinner på dette utrolige mange ganger. Om det har vært lurt å kjøpe han for 60£ vet jeg ikke . Muligens har han en skikkelig down periode nå, men kommer sterkt tilbake senere. Eller så er han kanskje over the top. En ting er sikkert og det er at han har et "stort" navn og mange fans. Mener å ha lest at Real tjente inn kjøpesummen bare på skjorte salg med navnet Beckham. Det tviler jeg ville skjedd i Arsenal fordi vi er en mye mindre klubb.

 

Han sier at han ønsker å dra til manu igjen, og at alt er iorden mellom han og Fergie, men jeg tviler på at dette kommer til å skje. Kanksje spurvene byr 100£ ? :-|

 

 

 

Beckham går til West ham. etter at West Ham har blitt kjøpt opp av russere og iranere. Det første som skjer da er at West ham ansetter Sven- Gøran Ericsson, og han henter Beckham.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

I utgangspunktet en merkelig overgang. Men når man etter hvert får opplyst den enorme summen som er i bildet, så sier det seg selv nærmest selv? På en annen side så skulle man tror at den gutten hadde nok av penger i utgangspunktet. Sportslig må dette gå nedover.

 

Ser heller ikke bort i fra Posh har hatt en finger med i spillet her.

 

Ellers må dette komme som en gedigen nedtur for Spudz-leiren. Beckham var jo ønsket der..

Link to comment
Share on other sites

I utgangspunktet en merkelig overgang. Men når man etter hvert får opplyst den enorme summen som er i bildet, så sier det seg selv nærmest selv? På en annen side så skulle man tror at den gutten hadde nok av penger i utgangspunktet. Sportslig må dette gå nedover.

 

Ser heller ikke bort i fra Posh har hatt en finger med i spillet her.

 

Ellers må dette komme som en gedigen nedtur for Spudz-leiren. Beckham var jo ønsket der..

Godt sagt!

"Super-sangeren/skuespilleren" Posh har nok vært SVÆRT delaktig i denne avgjørelsen! Hun skal jo bli stor på "the big screen"...

Selvfølgelig bare spekulasjoner, men dog....... man kan jo lure... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Synes dette var det rette. Når han krevde 50% av alle produktene som blir solgt med hans navn på i Madrid, da skjønner jeg at han blir vraka. Dette er noe han ivertfall ikke kreve! + at han ikke får spilletid.

 

Med 1,6milliarder på 5år er ikke dårlig. Han tjener vel rundt 11kr i sek. eller noe sånt.

Link to comment
Share on other sites

Kvifor skal han ikkje kunne kreve rettigheitane til sitt eige namn? Eg meiner det må vere ganske naturleg for eit kvart menneske å eige sitt eige varemerke?

 

Ja, men siden han er medlem i en klubb, kan han ikke kreve 50%, det er litt mye. Tenk hvis alle spillerne skulle gjort det. Hadde ikke blitt mye igjen til klubben da!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...