Jump to content

Bendtner/Adebayor


NasseBløff

Recommended Posts

Har selv gått ut tidligere og sagt at Bendtner kommer til å ta over for Adebayor en dag. Det står jeg vet enda, men når den dagen kommer, derimot, er usikkert å si.

 

Men NasseBløff:

Måten du vil gjøre dette på, virker lite gjennomtenkt og hastig.. For Adè kan vi vel betrakte som nyinnkjøpt, og man kjøper ikke en spiller for å låne ham ut, så sant han ikke er nede i 18årsalderen. Og så må du huske at Birmingham ikke spiller i PL lenger.. de spiller i Championship, der det faktisk er lavere nivå enn i Premier League, og det er ikke sikker han vil takle nivået.. det må vi se.

Og på den annen side så klarer Adebayor seg fint han. Storspilte og ble matchvinner mot ManU, og var god nå mot Watford, så dette er litt lite gjennomtenkt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes at Arsenal burde bruke van Persie istedet for Adebayor... Det har de gjort noen ganger før og det har funka bra... Enig med Helmik'n med at Championsship er et annet nivå enn Premier League og at Bendtner burde først bli vant til et lavere nivå. Men det ser jo veldig bra ut med Bendtner i Birmingham så kanskje han får utviklet seg til en spiller på Premier League-nivå!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes at Arsenal burde bruke van Persie istedet for Adebayor... Det har de gjort noen ganger før og det har funka bra... Enig med Helmik'n med at Championsship er et annet nivå enn Premier League og at Bendtner burde først bli vant til et lavere nivå. Men det ser jo veldig bra ut med Bendtner i Birmingham så kanskje han får utviklet seg til en spiller på Premier League-nivå!! :)

 

Van Persie er nok førstevalget, men Wenger velg nok den av dei som passer best til den aktuelle kampen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var alt for useriøst til å lage en ny topic.

Kanskje aktuelt om et par år, ikke at Ade lånes ut, men at Bendtner overtar for Ade,

men som Helmik'n sier at det er for lite gjennomtenkt.

 

Nesten like dumt som å låne Henry å få Lupoli som Ravenghost sier.

Link to comment
Share on other sites

Bentner har nok bedre framtid i Arsenal enn Adebayor, men det betyr ikke at han er bedre.

Ade og V.Persie er gode begge og det er fint at Wenger bytter litt.

Bentner er et kjempetalent som vi får sett mer av i framtiden og ikke med

van Persie og Adebayor på benken. Men Ade kan komme tilbake og kanskje han blir som Kanu.

Han er jo ikke gammel, men tror vi får sett Bendtner og van Persie etter at Titi har gitt seg.

Link to comment
Share on other sites

Bentner har nok bedre framtid i Arsenal enn Adebayor, men det betyr ikke at han er bedre.

Ade og V.Persie er gode begge og det er fint at Wenger bytter litt.

Bentner er et kjempetalent som vi får sett mer av i framtiden og ikke med

van Persie og Adebayor på benken. Men Ade kan komme tilbake og kanskje han blir som Kanu.

Han er jo ikke gammel, men tror vi får sett Bendtner og van Persie etter at Titi har gitt seg.

 

Tror nok Bendtner evt. er solgt før Henry gir seg.

Link to comment
Share on other sites

Helt enkelt fordi Henry har 4 år igjen av kontrakten med Arsenal, og trolig og forhåpentligvis så forlenger han etter det, til 5 år, og til 6 år osv...

 

Så om Bendtner skal vente på Henry til han skal få sjansen, så skal det blir lenge.. veeeeldig lenge, tror jeg. Så lenge at Bendtner ikke kalles "lovende talent" lengre for å si det sånn.

 

Konklusjon:

Nei, det er nok plassen ved siden av Henry, det må kjempes om.

Link to comment
Share on other sites

Har et godt forslag:

-Hva med å hente tilbake Bendtner og låne ut Ade istedet?

 

Hva synes dere? :huh:

Kan jo ikke si at det var et så godt forslag da........

 

Går ut fra du forsto seriøsitetsnivået på den meldingen der...

Dessuten: Adebayor har gjort det bra han, og jeg er helt sikker på at verken van Persie, Baptista, Lupoli, Aliadiere, Bendtner osv hadde fått inn scoringa mot Manu... De lange beina til Bayor er gull verdt...

 

En annen ting: hvorfor klamrer Wenger seg til Aliadiere??? Mannen er 23 år nå...

Link to comment
Share on other sites

Har et godt forslag:

-Hva med å hente tilbake Bendtner og låne ut Ade istedet?

 

Hva synes dere? :huh:

Kan jo ikke si at det var et så godt forslag da........

 

Går ut fra du forsto seriøsitetsnivået på den meldingen der...

Dessuten: Adebayor har gjort det bra han, og jeg er helt sikker på at verken van Persie, Baptista, Lupoli, Aliadiere, Bendtner osv hadde fått inn scoringa mot Manu... De lange beina til Bayor er gull verdt...

 

En annen ting: hvorfor klamrer Wenger seg til Aliadiere??? Mannen er 23 år nå...

 

 

fordi Wenger liker kjeks

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har et godt forslag:

-Hva med å hente tilbake Bendtner og låne ut Ade istedet?

 

Hva synes dere? :huh:

Kan jo ikke si at det var et så godt forslag da........

 

Går ut fra du forsto seriøsitetsnivået på den meldingen der...

Dessuten: Adebayor har gjort det bra han, og jeg er helt sikker på at verken van Persie, Baptista, Lupoli, Aliadiere, Bendtner osv hadde fått inn scoringa mot Manu... De lange beina til Bayor er gull verdt...

 

En annen ting: hvorfor klamrer Wenger seg til Aliadiere??? Mannen er 23 år nå...

 

 

fordi Wenger liker kjeks

 

BE

 

>Og det er det eneste jeg kan se med denne håpløse topic.

Aladiere forsvinner nokså sannsynlig og Bendtner overtar hans plass i rekken.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som ser at Adebayor er en ny Kanu, men UTEN teknikk!?

Har dere sett mannens mottak?

 

Min mening med denne topicen er at Bendtner besitter de samme fysiske kvaliteter som Ade, men har en mye bedre teknikk og avslutningsevne. D.v.s. at han er en like god lagspiller men mye bedre individuelt. Dessuten er han ikke bare ung og lovende, han har vist evner på høyt nivå som f.eks. det danske landslaget (som jeg faktisk mener er hakket bedre enn Togo!). :blink:

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har teknikk nok han. Kanu var berre overdriven og ineffektiv. Adebayor er dessuten hurtigare, bedre på hovudet og med eit betre skot. Han er kanskje ikkje så god som Kanu var på sitt beste, men slik Adebayor framstår no, fortjenar han meir enn dette.

Link to comment
Share on other sites

Kanu var berre overdriven og ineffektiv.

 

Øy! Ikke rakk ned Nwankwo!

Kanu er riktignok ineffektiv, men du verden for en tekniker. I tillegg så har han pasninger nesten oppimot av Bergkamp kaliberet. Herlig og fin spiller som jeg savner i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Kanu var berre overdriven og ineffektiv.

 

Sorry Paddy, men dette blir rett og slett for dumt å si.

 

Kanu er kanskje en av de beste teknikkerne jeg har sett i Arsenal i min tid som supporter. Ineffektiv foran mål var han etter hvert ja, men det første året i Arsenal scorte han jevnt og trutt, og han har vel puttet noen mål for Pompey denne sesongen også.

 

Som Tusmo nevner, så kunne han ha pasninger i Bergkampklasse. I tillegg hadde han tekniske detaljer som gjorde at man bare ble sittende å måpe etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Det er ingenting av det du seier som umuliggjer mitt utsegn. Eg er heilt einig i det du seier. Ja, Kanu var god i periodar, og særskild i byrjinga. Det skreiv eg då også, men at Kanu i alle fall halvparten av si Arsenal-karriere var særs ineffektiv er ikkje til å kome vekk i frå.

 

Kanu var ikkje berre ineffektiv foran mål på slutten, han senka farten i spelet og var dermed ineffektiv med sin spelestil for heile laget. For øvrig er eg ikkje i tvil om at han er den beste teknikaren Arsenal, for ikkje å sei verda, nokon gong har sett. Det gjer han ikkje til ein god nok fotballspelar fordi om. Kanu gjorde ein del ukloke val på bana, og var ikkje spesielt god på slutten.

 

Kva Kanu gjer i Portsmouth i dag er vel relativt uviktig. Sylvain Wiltord er til dømes ei meget viktig brikke i Lyon.

Link to comment
Share on other sites

Kanu var en kjempespiller! Han laga virkelig show på banen.. Det var som sagt teknikk som ikke mange besitter.. Jo, han kunne kanskje ha utnyttet den bedre.. Men dæven, det var ikke mye annet som var mer morsomt å se enn Kanu drible! Glemmer heller aldri målet i en CL kamp på highbury da han spaserte ballen i mål.. Skal selv se han på Emirates 16 des. Blir moro!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...