Jump to content

Stygge skader


Paddy

Recommended Posts

olesen2w.jpg

 

Sånn ser det ut når Jacob Olesen på Viborg i går fikk seg en lei smell. Dette skjer same dagen som Petr Cech fekk brist i hovudskallen.

 

Dette bildet er noko av det jævlegaste eg har sett. Det overgår Henrik Larsson og Djibril Cisse.

 

Vi ser stadig fleire alvorlege skader i fotballen. Eller? Er det fleire som har bilete av alvorlege situasjonar? Del dei her.

Link to comment
Share on other sites

Huff ser ikke bra ut det der. Men er det noen som husker kampen mellom man u og Coventry i 94/95? Lurer på om det var Keane som stemplet en Coventry spiller slik at han ble fotball invalid og lurer ikke på om han ble lam og akkurat som Enerly. Tror å huske at han het Dave Basset eller noe.

Link to comment
Share on other sites

Huff ser ikke bra ut det der. Men er det noen som husker kampen mellom man u og Coventry i 94/95? Lurer på om det var Keane som stemplet en Coventry spiller slik at han ble fotball invalid og lurer ikke på om han ble lam og akkurat som Enerly. Tror å huske at han het Dave Basset eller noe.

 

Han het David Busst, og han ble virkelig "bussted". Det var ingen av Manu sine spillere som gjorde noe, men Busst gikk inn i en tackling, satt fast foten i underlaget og vips... Det var nok litt tidligere enn 94/95 tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Huff ser ikke bra ut det der. Men er det noen som husker kampen mellom man u og Coventry i 94/95? Lurer på om det var Keane som stemplet en Coventry spiller slik at han ble fotball invalid og lurer ikke på om han ble lam og akkurat som Enerly. Tror å huske at han het Dave Basset eller noe.

 

Han het David Busst, og han ble virkelig "bussted". Det var ingen av Manu sine spillere som gjorde noe, men Busst gikk inn i en tackling, satt fast foten i underlaget og vips... Det var nok litt tidligere enn 94/95 tror jeg.

er det er klipp, men man ser ikke skaden så veldig godt, men man ser på reaksjonen til keeperen at dette er bad.
Link to comment
Share on other sites

Fy søren for en vri den foten har fått! Helt sjukt! Ser ut som foten har blitt vridd 360 grader, og at beinet kommer ut av foten.

Hva skjedde med ham som fikk ham til å få den skaden?

 

EDIT:

Tenkte jeg skulle finne frem den Paddy nevner over.. Skaden til Henke! Dette er ikke pent! ;)

 

Au da :P Det så ikke godt ut...

 

Noen som kan finne en link til en film om skaden til Jacob Olesen? Fant ingenting om det på Youtube eller video.google.com

Link to comment
Share on other sites

Huff ser ikke bra ut det der. Men er det noen som husker kampen mellom man u og Coventry i 94/95? Lurer på om det var Keane som stemplet en Coventry spiller slik at han ble fotball invalid og lurer ikke på om han ble lam og akkurat som Enerly. Tror å huske at han het Dave Basset eller noe.

 

Han het David Busst, og han ble virkelig "bussted". Det var ingen av Manu sine spillere som gjorde noe, men Busst gikk inn i en tackling, satt fast foten i underlaget og vips... Det var nok litt tidligere enn 94/95 tror jeg.

 

 

huff ja husker akkurat den epesoden, men den var i følge Wikipedia 8 April 1996..trodde det var tidligere men men..han er faktisk også Manager i dag for non league laget Evesham United F.C. som ligger litt vest for London, skal også sies at Shakespeare er født like ved Evesham, så vet dere det og :huh:

Link to comment
Share on other sites

det er snart gått 2 måneder siden Jimmy Bullard ble taklet av Scott Parker tror eg. Bullard har nå ca 7 måneder før han er frisk igjen..

 

skal si at eg fikk frysninger på ryggen av denne taklingen, helt utroligt at det går an..

 

Her har vi samme Bullard under langt hyggeligere omstendigheter:

 

Link to comment
Share on other sites

det er snart gått 2 måneder siden Jimmy Bullard ble taklet av Scott Parker tror eg. Bullard har nå ca 7 måneder før han er frisk igjen..

 

skal si at eg fikk frysninger på ryggen av denne taklingen, helt utroligt at det går an..

 

Her har vi samme Bullard under langt hyggeligere omstendigheter:

 

 

 

Classic, legend!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Får frysninger på mange av klippene her!

Det ser utrolig fælt ut der med David Busst, men hva var det egentlig som skjedde?

Det må ha vært noe mye verre enn at kanskje brakk beine eller noe sånt?

Lurer på det var et kamera bak mål eller noe sånt som fanget det opp.

Link to comment
Share on other sites

Får frysninger på mange av klippene her!

Det ser utrolig fælt ut der med David Busst, men hva var det egentlig som skjedde?

Det må ha vært noe mye verre enn at kanskje brakk beine eller noe sånt?

Lurer på det var et kamera bak mål eller noe sånt som fanget det opp.

 

Her er et bilde

 

injury15.jpg

Link to comment
Share on other sites

Brakk selv [nesten?] foten på fotballkamp i forgårs eller når det var.. må gå med krykker på ubestemt tid.

 

Priser meg uansett lykkelig at beinet ikke kløvdes sånn som enkelte vises her i denne tråden.

 

Dei som driv å knekk bein har for lite muskler og har drukket for lite melk ;)

Link to comment
Share on other sites

Brakk selv [nesten?] foten på fotballkamp i forgårs eller når det var.. må gå med krykker på ubestemt tid.

 

Priser meg uansett lykkelig at beinet ikke kløvdes sånn som enkelte vises her i denne tråden.

 

Dei som driv å knekk bein har for lite muskler og har drukket for lite melk ;)

Merkelig at Cisse gikk på Liverpool og Henke på Barcelona :P

Link to comment
Share on other sites

Dei som driv å knekk bein har for lite muskler og har drukket for lite melk ;)

 

Eller at man rett og slett har beinbygning som en kylling, slik som jeg har :P

Har selv brukket håndleddet en gang etter at jeg datt ned fra et tre. Mer ydmykende var det at jeg brakk fingeren min da jeg slo hånda ned i kunstgress :ph34r: Ikke spør hvorfor :D

Link to comment
Share on other sites

Dei som driv å knekk bein har for lite muskler og har drukket for lite melk ;)

 

Eller at man rett og slett har beinbygning som en kylling, slik som jeg har :P

Har selv brukket håndleddet en gang etter at jeg datt ned fra et tre. Mer ydmykende var det at jeg brakk fingeren min da jeg slo hånda ned i kunstgress :ph34r: Ikke spør hvorfor :D

Hvorfor skulle du slå i kunstgress?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...