Jump to content

Stygge skader


Paddy

Recommended Posts

de tyske ladslags kepperne er fine verfal schumacer som hoppa en fransk landlasgs spiller den var stygg

Jeg skjønner ærlig talt ikke noe av hva som står der :ph34r:

Jeg tror det står:De tyske landslagskeeperne er fine. I hvertfall Harald Toni Schumacher som overfalte/hoppa på en fransk landslagsspiller.

Link to comment
Share on other sites

Dei som driv å knekk bein har for lite muskler og har drukket for lite melk :P

 

Eller at man rett og slett har beinbygning som en kylling, slik som jeg har :D

Har selv brukket håndleddet en gang etter at jeg datt ned fra et tre. Mer ydmykende var det at jeg brakk fingeren min da jeg slo hånda ned i kunstgress :genius: Ikke spør hvorfor :)

Jeg tror nok at det var litt pinligere med meg da jeg brakk nesen i søvne(!). Jeg og familien min var i Trondheim og prøvde å få biletter til Arsenal-Rosenborg (noe som vi ikke fikk).

Natten etter kampen gjorde jeg noe ganske umormalt.

Jeg bestemte meg vist plutselig for å ta en tur (i søvne), og det endte med at jeg datt i et bord og det sa "knekk!". ;)

Link to comment
Share on other sites

Dei som driv å knekk bein har for lite muskler og har drukket for lite melk :P

 

Eller at man rett og slett har beinbygning som en kylling, slik som jeg har :D

Har selv brukket håndleddet en gang etter at jeg datt ned fra et tre. Mer ydmykende var det at jeg brakk fingeren min da jeg slo hånda ned i kunstgress :genius: Ikke spør hvorfor :)

Jeg tror nok at det var litt pinligere med meg da jeg brakk nesen i søvne(!). Jeg og familien min var i Trondheim og prøvde å få biletter til Arsenal-Rosenborg (noe som vi ikke fikk).

Natten etter kampen gjorde jeg noe ganske umormalt.

Jeg bestemte meg vist plutselig for å ta en tur (i søvne), og det endte med at jeg datt i et bord og det sa "knekk!". ;)

Det er noe med den der byen Trondheim ;)

Link to comment
Share on other sites

Dei som driv å knekk bein har for lite muskler og har drukket for lite melk ;)

 

Eller at man rett og slett har beinbygning som en kylling, slik som jeg har :P

Har selv brukket håndleddet en gang etter at jeg datt ned fra et tre. Mer ydmykende var det at jeg brakk fingeren min da jeg slo hånda ned i kunstgress :genius: Ikke spør hvorfor :)

Jeg tror nok at det var litt pinligere med meg da jeg brakk nesen i søvne(!). Jeg og familien min var i Trondheim og prøvde å få biletter til Arsenal-Rosenborg (noe som vi ikke fikk).

Natten etter kampen gjorde jeg noe ganske umormalt.

Jeg bestemte meg vist plutselig for å ta en tur (i søvne), og det endte med at jeg datt i et bord og det sa "knekk!". ;)

Oi, jeg kan tenke du var mildt sagt forvirret, da du våkna med blod strømmende ut av nesa mens du lå på bakken :D. Kroppen ville sikkert gå seg en tur for å glemme den pinlige kampen ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...