Jump to content

Nani


KabelJo

Recommended Posts

Har ikke sett spilleren før, ikke hørt om han ell. Men høres utrolig god ut, og det at han alt er på det portugisiske landslaget sier sitt :) Spiller begge kanter eller sentralt. Sies også at han er løpsterk, krafti og hugger til i taklingene.

 

Men skal vel litt til om vi får han ettersom Man U, Milan og Inter er ute etter ham.

 

Han høres utrolig spennende ut :)

 

 

http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/10/479317.html

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren er vel ikke koblet til arsenal. Står ikke at arsenal er interessert. Da bør nok ikke denne ligge i arsenal sine rykter. Kan ikke bare sette inn alle rykter i verden her ass.

 

Men ja, han er vel en god spiller, bare han ikke blir som C.Ronaldo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

B) jeg håper egentlig "vi"/arsenal kjøper Nani jeg :D jeg har hørt mye bra om han og han ser jo ikke dårlig ut

Så ut som en fantastisk spiller. Hadde nok glidd rett inn i Arsenal.

 

Helt enig

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ein ny type C.Ronaldo..

er ikkje interesert i drittsekker til Arsenal..

 

 

Hehe, men fordi han kommer fra samme land som C. Ronaldo trenger han ikke å være drittsekk!!?

Ser ut som en utrolig kreativ og klok spiller. En spiller jeg gjerne ville hatt i Arsenal!!! Det er mangen andre storklubber som vil kjøpe han, så jeg tror nok at han vil til Man Shit Utd (som han selv hadde ønsket seg).

Kul feiringsmåte etter målene! Lenge siden Arsenal hadde en slik spretten fyr ;) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

United er regjerende mestere, og har allerede forsterket stallen med 3 spillere. Ferguson har skjønt at det må nytt blod inn, for å kunne kjempe om å forsvare tittelen. Og det kommer garantert inn flere spillere der før sesongen sparkes igang i august

Link to comment
Share on other sites

Dette liker jeg ikke i det hele tatt :P

Tre knallspillere rett etter at de har vunnet ligaen, hen skal dette ende?

Jævlig redd for at de skal inn i en ny storhetsperiode. Når Ferguson vil ha brød(Resultater) så kjøper han det på butikken(Vidic, Evra, Carrick+disse tre). Wenger begynner å så og må nok vente lenge før han kan spise seg mett. Vi Arsenal-supportere går nok to-tre nye sesonger uten at Arsenal vinner en dritt så lenge Wenger er i klubben. Det er sinnsykt trist å tenke på ;) . Inntil noen uker siden så var jeg faktisk optimist angående neste sesong. Men da må stallen forsterkes(Ingen talenter, etablerte spillere) og det vil nok neppe skje. Wenger selger vel Ljungberg og en annen veletablert spiller og kjøper inn to talenter som ikke hever laget før om to-tre år(Men da er jo dagens 30åringer solgt :( ) Jeg prøver å ikke se negativt på situasjonen men det er sinnsykt vanskelig for øyeblikket.

Skjønner ikke helt hvorfor vi på død og liv ikke skal bli kjøpt opp, jeg vil mye heller at Arsenal skal være en sjelløs(Hva er problemet med å selge "sjelen" sin?Aldri skjønt det der helt.) europeisk toppklubb enn en middelhavsfarer med sjel. I Liverpool synes jeg dette ble gjort på en god måte, investorene ga klar beskjed om at de ville gjøre nye suksesser mulig, noe av det første de gjorde var å ha møte med sentrale spillere og trener Benitez. Skal vi henge med tror jeg vi må få inn en investor med penger.

Link to comment
Share on other sites

Saman med anderson

 

BBC

 

Med bayern owen er vel united med sine 21 poengs forsprang da alt vesentleg meir forsterka enn vi kjem til å bli denne sommaren.....

Jeg blir bare mer og mer rastløs av og se Man U handle,mens vi har bare en mange usannne rykter :P

Wenger burde forstå at han må hente gode og etablerte spillerer,ikke bare unge talenter!

Link to comment
Share on other sites

Liker det ikke jeg heller. Manure blir ikke akkurat svekket av disse to kjøpene. Er vel to av de beste og største talentene i Portugal. De er dyre, men de har jo penger så...

Anderson spilte mot oss på Emirates i høst og syns han var Portos klart beste spiller.

 

Det er tydelig at de drar stor fordel av sitt samarbeid med Sporting og sine kontakter i Portugal.

Link to comment
Share on other sites

Dette liker jeg ikke i det hele tatt :P

Tre knallspillere rett etter at de har vunnet ligaen, hen skal dette ende?

Jævlig redd for at de skal inn i en ny storhetsperiode. Når Ferguson vil ha brød(Resultater) så kjøper han det på butikken(Vidic, Evra, Carrick+disse tre). Wenger begynner å så og må nok vente lenge før han kan spise seg mett. Vi Arsenal-supportere går nok to-tre nye sesonger uten at Arsenal vinner en dritt så lenge Wenger er i klubben. Det er sinnsykt trist å tenke på ;) . Inntil noen uker siden så var jeg faktisk optimist angående neste sesong. Men da må stallen forsterkes(Ingen talenter, etablerte spillere) og det vil nok neppe skje. Wenger selger vel Ljungberg og en annen veletablert spiller og kjøper inn to talenter som ikke hever laget før om to-tre år(Men da er jo dagens 30åringer solgt :( ) Jeg prøver å ikke se negativt på situasjonen men det er sinnsykt vanskelig for øyeblikket.

Skjønner ikke helt hvorfor vi på død og liv ikke skal bli kjøpt opp, jeg vil mye heller at Arsenal skal være en sjelløs(Hva er problemet med å selge "sjelen" sin?Aldri skjønt det der helt.) europeisk toppklubb enn en middelhavsfarer med sjel. I Liverpool synes jeg dette ble gjort på en god måte, investorene ga klar beskjed om at de ville gjøre nye suksesser mulig, noe av det første de gjorde var å ha møte med sentrale spillere og trener Benitez. Skal vi henge med tror jeg vi må få inn en investor med penger.

 

Hva mener du egentlig? At Nani, Anderson og denne oppskrytte halvbriten er etablerte spillere? Hvor mange kamper har de i PL tilsammen? Klager på at Wenger kjøper talenter; det er jo akkurat det samme som Ferguson har gjort her, til en pris som tilsammen overstiger 600 mill kr i følge ryktene. Anderson med samme alder som Denilson- som har debutert på landslaget- men som vi betalte ca 40 mill for mot de 200 mill ManU betaler for en som har vært passe god i en rel svak liga. Hvem har gjort det beste kjøpet og ikke minst hvem av disse har bevist sin kvalitet sålangt? Nani har talent så det holder, men har heller ikke bevisten ting internasjonalt og spesielt ikke i PL.

-Hvis du ikke skjønner dette med sjel har du mistet kanskje det viktigste med engelsk fotball. Anbefaler deg å lese om klubbene og deres historiske betydning for samfunnet. Da vil du nok få et annet forhold til eierskap og sjel.

Link to comment
Share on other sites

United er regjerende mestere, og har allerede forsterket stallen med 3 spillere. Ferguson har skjønt at det må nytt blod inn, for å kunne kjempe om å forsvare tittelen. Og det kommer garantert inn flere spillere der før sesongen sparkes igang i august

 

 

De som tror vi klarer å hevde oss mot Chelsea,United og Liverpool uten å forsterke stallen med rutine neste sesong kan få en ny sesong uten noe som helst.

Ferguson har alltid sagt at han har troen på et par nye fjes inn. Skaper ny giv.

United blir en hard nøtt neste sesong.

De forsterker...vi er i rykteflom ang. vår beste spiller igjen....det lover ikke godt....

Link to comment
Share on other sites

United er regjerende mestere, og har allerede forsterket stallen med 3 spillere. Ferguson har skjønt at det må nytt blod inn, for å kunne kjempe om å forsvare tittelen. Og det kommer garantert inn flere spillere der før sesongen sparkes igang i august

 

 

De som tror vi klarer å hevde oss mot Chelsea,United og Liverpool uten å forsterke stallen med rutine neste sesong kan få en ny sesong uten noe som helst.

Ferguson har alltid sagt at han har troen på et par nye fjes inn. Skaper ny giv.

United blir en hard nøtt neste sesong.

De forsterker...vi er i rykteflom ang. vår beste spiller igjen....det lover ikke godt....

 

En ting er sikkert, og det er at vi ikke kommer til å være med å kjempe med de ovennevnte lagene uten solide forsterkninger i sommer. De eneste som tror på det, er Wenger og andre evige optimister

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...